Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Robert BerichtGeplaatst: 14 Aug 2010 15:09    Onderwerp: Twilight Princess Reageren met citaat

Hey mensen ik zit een beetje vast.

Ik ben momenteel die blauwe lichtjes aan t zoeken om ze in een vessel te stoppen. Dit is volgens mij de 2e keer dat ik zo'n soort opdracht moet voltooien. Ik heb momenteel alle lichtjes (of wat het dan ook zijn) uit de stad gehaald en moet er nog ongeveer 2 ergens daarboven halen.

Het punt waar ik vast kom te zitten is ergens aan t begin van death mountain waar die shadow creatures mij lastig vallen. Je kan ze kennelijk pas doden als je ze allemaal in 1x kan verslaan. De eerste 3 zijn geen probleem maar er is er nog een, achter een of ander hek waar ik niet voorbij kan, en die kan ik niet doden.

Hierdoor gaan die andere 3 maar niet dood. Wat moet ik doen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 14 Aug 2010 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.gamefaqs.com/wii/928519-the-legend-of-zelda-twilight-princess/faqs/52062

Gamefaqs is your friend.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 14 Aug 2010 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Er zitten als het goed is openingen tussen hekken waar je doorheen kan, en je moet die in z'n eentje als eerst doen. Als het echt niet lukt kun je altijd een (video) walkthrough raadplegen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: