Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Apple Iphone 4, ik koop
De 16GB witte versie
0%
 0%  [ 0 ]
De 16GB zwarte versie
7%
 7%  [ 1 ]
De 32GB witte versie
0%
 0%  [ 0 ]
De 32GB zwarte versie
23%
 23%  [ 3 ]
Hem niet, Steve Jobs mag 'm in z'n gat steken
69%
 69%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 13

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 12:52    Onderwerp: Apple Iphone 4 wachthoek Reageren met citaat

Zijn er mensen die dit prachtig staaltje techniek gaan aanschaffen?

Zelf ben ik van plan een 32GB zwarte Iphone aan te schaffen, maar er ontstaan geruchten dat de Iphone in verschillende landen moet worden teruggeroepen. De problemen met het signaal dat wegvalt zouden te ernstig zijn.

Link

Nog mensen die van plan zijn hem te halen? Wat denken jullie over de problemen met het toestel?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat

De laatste optie gekozen....Voor de lulz.
Maar ik denk zelf dat ik een zwarte 32GB haal, zijn de prijzen voor Nederland al bekend?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga het halen, maar niet op dag 1.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoogstwaarschijnlijk is de 16GB 630 euro en de 32GB 740 euro. Deze prijzen staan zo goed als vast, voor unlocked Iphones te verstaan
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga de 16gb zwarte versie kopen! Maar volgens mij gewoon wel met abonnement. Ff internet erop pleuren enzo.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik ga hem niet kopen. Als ik iets in die richting zou kopen, zou het al een iPod Touch zijn, maar de enige reden dat ik dat niet doe is omdat ik nooit muziek luister en het uiteindelijk toch een beetje een MP3-speler blijft Verder vind ik het een geweldig apparaat - de iPhone vind ik in verhouding gewoon te duur...

En als ik een iPhone 3G zou hebben zou ik zeker geen 4 kopen... Ik vind het uiterlijk net iets minder mooi en wat zijn de voordelen verder? iOS4 kan je gewoon op je 3G zetten dus waarom zou je een nieuwe kopen? Voor wat meer ruimte en een minder origineel uiterlijk?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Ik ga hem niet kopen. Als ik iets in die richting zou kopen, zou het al een iPod Touch zijn, maar de enige reden dat ik dat niet doe is omdat ik nooit muziek luister en het uiteindelijk toch een beetje een MP3-speler blijft Verder vind ik het een geweldig apparaat - de iPhone vind ik in verhouding gewoon te duur...

En als ik een iPhone 3G zou hebben zou ik zeker geen 4 kopen... Ik vind het uiterlijk net iets minder mooi en wat zijn de voordelen verder? iOS4 kan je gewoon op je 3G zetten dus waarom zou je een nieuwe kopen? Voor wat meer ruimte en een minder origineel uiterlijk?

Filmen in 720P @ 30fps?

Die Iphone 4 is toch veel mooier dan die plastieke Iphone 3G s?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

HD filmen is wel leuk, ja, toegegeven. Maar verder, ik vond de vorm van de achterkant van de 3G wel mooier. En, dat plastic was beter dan die troep waarvan de iPT achterkant was gemaakt want dat krast zo enorm snel...

Maar, ik vind hem wel mooi-ish, maar het verliest een beetje een karakteristiek kenmerk zeg maar. Nu heeft hij een soort zelfde vorm als de LG Cookie om meteen maar een dramatisch voorbeeld te noemen Natuurlijk overdrijf ik, maar zo snap je mijn punt hopelijk

Maar vooral wéér die 500+ euro uitgeven (ook al was het 300 of 400 trouwens ) voor enkele nieuwe features... Dat zou ik nooit doen.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ieder z'n ding. Een Iphone behoudt zijn waarde ook lang, en zelf heb ik nog nooit een Iphone gehad. Ik doe het al 5 jaar met dit ding:

Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

JasperCLA schreef:
...en zelf heb ik nog nooit een Iphone gehad.

Oh maar dan snap ik wel dat je deze wilt kopen Ik dacht dat jij gewoon zo iemand was die bij launch al een 3G had gekocht en nu ook meteen weer een 4 wil Dát zou ik dus nooit doen.

Maar dat je er nog nooit één gehad hebt en dan nu meteen voor de 4 gaat, dat is logisch ja
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Fuck de iPhone, ik ga gewoon voor de (nieuwe) iPod Touch. Zelfde functies, hij kan enkel niet bellen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Als ik een nieuwe telefoon koop, zal het wsl een Android worden. Open platforms zijn veel beter.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Over een kleine maand mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken, als ik mijn abo verleng. Is de Iphone 4 een goede keuze? :S

P.S.
Ik heb echt nul komma nul verstand van telefoons en dergelijke, dus ik kan jullie hulp best gebruiken
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

met 0.0 verstand is de iphone best een goede keuze lijkt me, ik zou mijn keuze af laten hangen van iOS of Android
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Als ik een nieuwe telefoon koop, zal het wsl een Android worden. Open platforms zijn veel beter.

1 woord: Jailbreak
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat

@Christian, iPod's kunnen ook niet op een 3G netwerk, en hoewel je het misschein niet denkt, dat is een erg groot punt om toch over te stappen op een iPhone. Daarnaast mis ik zelf erg vaak een camera en met een telefoon én een lompe ipod in je zak lopen is ook niet alles.

Daarnaast zou ik, als ik een nieuwe telefoon zou kopen, ook een Android kopen. Het platform groeit ontzettend snel en na het besturingssysteem al vele uren getest te mogen hebben, kan ik concluderen dat Android mij gewoon vele malen beter ligt dan iOS, het valt gelijk op dat er zoveel beperkingen zijn op een iPhone. Enige wapenfeit dat de iPhone heeft is de App Store.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:
@Christian, iPod's kunnen ook niet op een 3G netwerk, en hoewel je het misschein niet denkt, dat is een erg groot punt om toch over te stappen op een iPhone. Daarnaast mis ik zelf erg vaak een camera en met een telefoon én een lompe ipod in je zak lopen is ook niet alles.

Daarnaast zou ik, als ik een nieuwe telefoon zou kopen, ook een Android kopen. Het platform groeit ontzettend snel en na het besturingssysteem al vele uren getest te mogen hebben, kan ik concluderen dat Android mij gewoon vele malen beter ligt dan iOS, het valt gelijk op dat er zoveel beperkingen zijn op een iPhone. Enige wapenfeit dat de iPhone heeft is de App Store.

En het strakke en exclusieve design van de Iphone dan? Het is ook een groot voordeel dat Apple maar om het jaar met een ander toestel komt. Hierdoor heb je steeds het beste, voor een jaar dan toch.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zeg:

en dan de zwarte versie. Mooi ding.^^
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor een vrouw, ok
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Simon Venneman schreef:

En het strakke en exclusieve design van de Iphone dan? Het is ook een groot voordeel dat Apple maar om het jaar met een ander toestel komt. Hierdoor heb je steeds het beste, voor een jaar dan toch.

Pfft, ik vind het design van de iphone allang niet meer bijzonder, meer mainstream tegenwoordig. Een apparaat als de Nexus One of Droid X spreekt mij veel meer aan. Maar natuurlijk, dat is een kwestie van smaak.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Voor een vrouw, ok

Denk dat die in het zwart niet zo mooi zal zijn.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Alleen al hoe dat ding gemaakt en ontworpen is...

http://www.youtube.com/watch?v=gUJrD3ga67c skip naar 5:00
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben heel erg gecharmeerd van Unix/BSD en iOs spreekt mij dus ook meer aan dan Android (Linux kernel met een java laagje) Ik heb zelf een jailbroken iPod Touch dus ik heb goede ervaring daarmee (aantal keren laten vallen, no scratch at all) Sowieso vind ik Unix/BSD vele fijner dan Linux.
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

@The Source, dan moet je dit zien: http://www.youtube.com/watch?v=K7-OBoDFeDY . Je moet je iPhone 4 niet laten vallen dus (ook niet na al die beloftes van Apple dat het scherm van iphone 4 dertig keer zo sterk als glas zou zijn).

En @Jasper, dat soort filmpjes kunnen alle bedrijven maken, http://www.youtube.com/watch?v=e2WtBwAL0SE (en dan de gehele serie kijken)
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 27 Jun 2010 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:
@The Source, dan moet je dit zien: http://www.youtube.com/watch?v=K7-OBoDFeDY . Je moet je iPhone 4 niet laten vallen dus (ook niet na al die beloftes van Apple dat het scherm van iphone 4 dertig keer zo sterk als glas zou zijn).

En @Jasper, dat soort filmpjes kunnen alle bedrijven maken, http://www.youtube.com/watch?v=e2WtBwAL0SE (en dan de gehele serie kijken)

Dat glas is ook bedoeld om krassen tegen te gaan. Niet om 3 keer na elkaar te laten vallen op beton.

Voor de lol Link
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: