Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Indo Chad BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 15:24    Onderwerp: LOB- Uren ik word gek!!! Reageren met citaat

lieve mede gamers,

ik heb LOB uren nodig want ik zit in havo 4 (NL) dus als er mensen zijn met verslagen van open dagen zouden ze dan mischien naar me willen sturen plz

Groetjes Chad en alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat zijn de verslagen van open dagen he? ha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat

ja dat zijn verslagen van open dagen maar ik zon gek mens als mentor die eerst zij dat we maar 20 Lob punten nadig hadden en nu doodleuk zegt van morgen 40 punten
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan wordt het heel snel zoeken naar open dagen
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

lol, mijn lob is echt grappig
ben naar 2 open dagen geweest, dat is al 18 uur samen, dan moet je er verslagen over maken, die van mij waren ongeveer zo:

Citaat:

Ik ben naar de Avans in Breda geweest, ik ben daar naar presentaties geweest van de opleidingen Bedrijfseconomie, Commerciele economie, en Informatica

en dat is dan goed, ik ben misschien anderhalf uur daar geweest, maar blijkbaar zijn ze 9 uur per open dag bij ons
Terug naar boven
Indo Chad BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat

we krijgen niks als we daar zijn geweest jullie scholen zijn echt chill
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Wij hadden een punten systeem..

Naar een open dag buiten Apeldoorn (mijn woonplaats) was 1 punt, een open dag binnen Apeldoorn was een halve punt.

Totaal moest je 3 punten hebben.. Maar ik heb die verslagen niet meer.
Terug naar boven
Indo Chad BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat

dat is jammer dat wordt even een avondje door bikkelen voor mij. toch bedankt dat je effe wou kijken
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat

LOB Uren? Is dat voor het oriënteren op je studie? Pffff.....
Terug naar boven
Indo Chad BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat

ja alleen weet ik nog niet (zeker) wat ik wil gaan doen. waarschijnlijk iets van vrije tijds managment of entertaiment managment. maar ik vind het echt een moeilijke keuze. hoe hebben jullie eigenlijk jullie studie gekozen?
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb in eerste instantie naar de Hogeschool van de kunsten in Utrecht willen gaan, om daar Game Design & Development te doen. Maar door de combinatie leeftijd + gebrek aan portfolio ben ik verder gaan kijken. Toen ben ik naar de open dag op de HAN in Arnhem geweest, naar een presentatie. En daarna heb ik me daarvoor ingeschreven. Communicatie & Multimedia Design, C propedeuse.

Ik ben nog wel van plan nadat ik m'n bachelor CMD heb GD&D te volgen. Tegen die tijd ben ik waarschijnlijk 20/21.
Terug naar boven
Indo Chad BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat

en bevalt de opleiding je? want mij lijkt het zo kut als je inschrijft maar dan op de helft er achter kom dat het eigenlijk niks voor je is
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Er zijn er inmiddels zo'n 5 afgevallen, van de iets van 28 ofzo waar we mee begonnen. Ik vind het wel prima. Natuurlijk zijn er mindere courses (remediate! ), maar er zijn ook erg leuke courses (redesign! ). Ik ga in elk geval mijn propedeuse wel halen als het aan mij ligt.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Gelukkig mag je 1 keer fout kiezen xD

Nadat ik in 2007 mijn Havo haalde ben ik eerst Technische Natuurkunde gaan doen, om vervolgens mijn P te halen en dan sterrenkunde te volgen. Echter lukte TN niet

Dus dan maar totaal iets anders en een vriend van mij volgde Communication and Multimedia Design, ik ben eens gaan kijken wat hij nou doet. En nu ben ik klaar met het tweede jaar van die opleiding xD
Terug naar boven
Indo Chad BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Divine rage ik ga nu bikkelen met verslagen schrijven dus ik ben nu effe van de aard bodem maar succes met het halen van je propedeuse

@Nickdhnick leuk dat je nu wel de goede opleiding heb gekozen. alleen jammer van de TN
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Van tevoren wist ik dat ik sowieso creatief moest kunnen wezen. Het liefst met 3D graphics. Maar ik beschouw deze opleiding nu meer als een 'tussenstop' naar GD&D.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: