Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Jun 2010 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Yeepz! Volgende week zaterdag op de pre-E3 special van GT!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

De nieuwe controls van KZ3 gaan helaas (voor mij toch) veel lichter aanvoelen, en meer run-and-gun zijn: http://www.vg247.com/2010/07/12/kz3-controls-similar-to-standard-run-and-gun-says-guerrilla/
Ze azen liever op het publiek van CoD dan naar de mensen die wat realistische controls willen.
Helaas, vaarwel realisme
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ach ja ik vond de controls van Killzone 2 na wat kleine layout aanpassingen(zoom op R3 vind ik niet lekker) en snelheid van aim in het menu na gewoon goed. Daarnaast vind ik de controls van games als Bad Company 2/MOH/COD MW1 ook prima en dus zal het voor mij weinig uitmaken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GanGsterG BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jun 2009
Berichten: 42

Duurt nog wel lang voordat de game uitkomt, Maar kopen die ik sowieso.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Okt 2010 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Even wat nieuw leven inblazen

Beta footage van:
Nieuwe look van de StA52 http://www.youtube.com/watch?v=rHIJnTsDvSQ
Nieuwe sounds van M82 en nieuwe machine postol M66 (minuut 6:30) http://www.youtube.com/watch?v=mFJxo0g4H1Q
En een kort stukje Exo gameplay http://www.youtube.com/watch?v=QmeXp9mKPVw

en er is een VC8 Shotgun Pistol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shiga BerichtGeplaatst: 27 Okt 2010 10:03    Onderwerp: Killzone 3 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jul 2009
Berichten: 10

Heb een aantal screenshots gezien en vind de game er erg mooi uitzien.
Ben best benieuwd hoe de game speelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Okt 2010 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

elemeNt schreef:
Ach ja ik vond de controls van Killzone 2 na wat kleine layout aanpassingen(zoom op R3 vind ik niet lekker) en snelheid van aim in het menu na gewoon goed. Daarnaast vind ik de controls van games als Bad Company 2/MOH/COD MW1 ook prima en dus zal het voor mij weinig uitmaken.

Bad Company 2 speelt inderdaad ook al een stuk "zwaarder" dan Call of Duty, weet nog wel dat ik op het begin van de beta bijna rage quitte daardoor :') Heel fijn in ieder geval, naar mijn mening. Realistischer sowieso.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 29 Okt 2010 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

De beta is best ruk... slecht spawnsysteem, LMG en SMG zijn overpowered, de wapens hebben totaal geen terugslag, geen server list (dat gaan ze toch niet weghalen? Dat was één van de beste dingen van KZ2).

Vooral dat spawnsysteem is lachwekkend, ben al zat vaak gespawnkilled en ik heb het zelfs al 6 keer voorgehad dat de tegenstanders in onze spawn spawnen in het begin van de match. O.o Dat was altijd op die dam trouwens, in Skirmish. Dat is hopelijk een glitch, want anders vind ik dat toch maar triest hoor.

Operations is wel een leuke mode en de controls zijn een pak beter. Maar er is nog veel werk aan de winkel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 29 Okt 2010 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Deep_But_Stupid schreef:
De beta is best ruk... slecht spawnsysteem, LMG en SMG zijn overpowered, de wapens hebben totaal geen terugslag, geen server list (dat gaan ze toch niet weghalen? Dat was één van de beste dingen van KZ2).

Vooral dat spawnsysteem is lachwekkend, ben al zat vaak gespawnkilled en ik heb het zelfs al 6 keer voorgehad dat de tegenstanders in onze spawn spawnen in het begin van de match. O.o Dat was altijd op die dam trouwens, in Skirmish. Dat is hopelijk een glitch, want anders vind ik dat toch maar triest hoor.

Operations is wel een leuke mode en de controls zijn een pak beter. Maar er is nog veel werk aan de winkel.


Daar is het juist een beta voor =) Spawnsysteem checken met veel spelers en kijken hoe de community het gebruikt.

Weet je zeker dat het geen teammates zijn met disguise?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 29 Okt 2010 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

over must buy gesproken:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 29 Okt 2010 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

elemeNt schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
De beta is best ruk... slecht spawnsysteem, LMG en SMG zijn overpowered, de wapens hebben totaal geen terugslag, geen server list (dat gaan ze toch niet weghalen? Dat was één van de beste dingen van KZ2).

Vooral dat spawnsysteem is lachwekkend, ben al zat vaak gespawnkilled en ik heb het zelfs al 6 keer voorgehad dat de tegenstanders in onze spawn spawnen in het begin van de match. O.o Dat was altijd op die dam trouwens, in Skirmish. Dat is hopelijk een glitch, want anders vind ik dat toch maar triest hoor.

Operations is wel een leuke mode en de controls zijn een pak beter. Maar er is nog veel werk aan de winkel.


Daar is het juist een beta voor =) Spawnsysteem checken met veel spelers en kijken hoe de community het gebruikt.

Weet je zeker dat het geen teammates zijn met disguise?


Nee, want bij sommigen verschenen er geen groene namen en als ik erop schoot dan kreeg ik kills. Zeer vreemd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 29 Okt 2010 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Q: Spawn Grenades, are they in or out?!
A: Spawn Grenades are out and won’t be coming back. We feel that bringing in Tactical Spawn Points have made the game better, not worse. And this is why: although Spawn Grenades could make or break a battle and turn the tide of the Warzone game, it was causing far more problems than it was solving. In a big number of games this was causing a massive amount of unnecessary spawns, kills and deaths. Sure there are a small number of people who place and use Spawn Grenades correctly, but for the vast majority it was killing the game. They had to go. At the moment we are still tweaking the TPS points to make sure, camping, neutralizing and capturing these points will become as good as we can get it. But we won’t take them out and go back to Spawn Grenades.


Q: Custom Games, are they in or out?!
A: Custom Games are out too. We have chosen for Matchmaking for a couple of reasons: to reduce the large amount of exploits, to make sure players are put in better competitive matches and to make it easier for people to find games. As we have noticed Matchmaking is not working properly yet. We are working hard to fix that, but it doesn’t mean the choice is not valid. Custom games created unreadable lists with a plethora of different games, but very often not the game that a player is trying to find. Yes, we have taken away some of the freedom, but we’ve replaced it with a much easier, user friendly system




Dat menen ze toch niet... komaan jongen, WTF?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Ik begin me toch een beetje meer en meer te ergeren aan de beta. Zeker met de nieuwe patch, ze zouden meer terugslag geven aan de wapens, maar ik merk weinig tot geen verschil. Ik kan nog steeds snipen met mijn SMG. Onwilligheid aan Guerrilla's kant? Zou me niet verbazen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Oké, weer 3 uur de beta gespeeld en heb het nu wel gehad. De beta trekt op niks, er zitten zoveel fouten en irritaties in dat ik er gewoon niet meer van kan genieten. Ik heb mijn werk op de beta forums ondertussen wel gedaan, nu hoeft Guerrilla alleen maar iets doen met de feedback. Ze mogen opschieten, de game komt al uit in 4 maanden.

Toch respect voor hen dat ze de beta willen patchen, maar ik wacht gewoon af totdat er een nieuwe patch komt. Als ik weinig tot geen verbeteringen zie in de komende patches, dan vrees ik voor de full game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 02:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Dit word blijkbaar echt de nieuwe MW2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 07:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

elemeNt schreef:
over must buy gesproken:

Over overkill gesproken Wel vet zonde dat ze dat actiefiguur hebben verneukt door hem half "cloaking" (wit hier?) te maken Vind ik wel behoorlijk lelijk.

Maar dit gaat natuurlijk ook wel weer wat kosten. Als die Helghast helm nou wearable is, weet ik al wat ik volgend jaar met Halloween aandoe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 07:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Deep_But_Stupid schreef:
Q: Custom Games, are they in or out?!
A: Custom Games are out too. We have chosen for Matchmaking for a couple of reasons: to reduce the large amount of exploits, to make sure players are put in better competitive matches and to make it easier for people to find games. As we have noticed Matchmaking is not working properly yet. We are working hard to fix that, but it doesn’t mean the choice is not valid. Custom games created unreadable lists with a plethora of different games, but very often not the game that a player is trying to find. Yes, we have taken away some of the freedom, but we’ve replaced it with a much easier, user friendly system

Ik vind matchmaking geen probleem... Daardoor kom je gewoon veel en veel sneller in-game over het algemeen. Zoals bij Battlefield BC2, daar kom je niet eens langs een lobby maar duik je meteen het spel in, ook een spel dat al bezig is. Ideaal naar mijn mening hoor, scheelt gewoon gezoek, zo belangrijk vind ik Custom Games niet.

En over die spawn grenades... Daar werd ook alleen mee gespawn killt, aarom vind je het zo gek dat die weg gaan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

streetfighter schreef:
Dit word blijkbaar echt de nieuwe MW2


Dit is inderdaad net Modern Warfare 2 in Killzone-vorm.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

GekooktEi schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
Q: Custom Games, are they in or out?!
A: Custom Games are out too. We have chosen for Matchmaking for a couple of reasons: to reduce the large amount of exploits, to make sure players are put in better competitive matches and to make it easier for people to find games. As we have noticed Matchmaking is not working properly yet. We are working hard to fix that, but it doesn’t mean the choice is not valid. Custom games created unreadable lists with a plethora of different games, but very often not the game that a player is trying to find. Yes, we have taken away some of the freedom, but we’ve replaced it with a much easier, user friendly system

Ik vind matchmaking geen probleem... Daardoor kom je gewoon veel en veel sneller in-game over het algemeen. Zoals bij Battlefield BC2, daar kom je niet eens langs een lobby maar duik je meteen het spel in, ook een spel dat al bezig is. Ideaal naar mijn mening hoor, scheelt gewoon gezoek, zo belangrijk vind ik Custom Games niet.

En over die spawn grenades... Daar werd ook alleen mee gespawn killt, aarom vind je het zo gek dat die weg gaan?


Matchmaking is oké, als het goed werkt, maar dat gebeurt niet. Ik moet vloeken als het weer eens 2 vs 8 of 3 vs 10 is, hoe is dat nu eerlijk? Niet te vergeten dat als je een slechte host hebt in matchmaking, dat het spel al helemaal op niks meer trekt en alles is dan mogelijk. Gisteren was het zo'n geval, ventje met een bagger-verbinding. Zijn verbinding bracht ons hele team in het nadeel, hij rende gewoon rond en begon iedereen te melee-en. Schieten heeft geen zin, terwijl je aan het schieten bent heeft hij je al in 1 klap gedood. Net Commando van MW2. Maar goed, dat is nu buiten de kwestie.

Custom games bieden je gewoon veel meer vrijheid, je kan je map en mode kiezen, je kan op andere regels spelen, je kan de verbinding checken. Daar kan matchmaking niet aan tippen. Men moet dat oubollig matchmaking-systeem die bijna elke console-game gebruikt gewoon eindelijk eens vervangen, dedicated servers werken ook prima op consoles.

Spawn grenades, dat is in mijn ogen geen probleem, maar kan begrijpen dat het frustrerend is voor zij die graag clan matches houden. Aangezien het zorgt voor meer tactieken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

GekooktEi schreef:
elemeNt schreef:
over must buy gesproken:

Over overkill gesproken Wel vet zonde dat ze dat actiefiguur hebben verneukt door hem half "cloaking" (wit hier?) te maken Vind ik wel behoorlijk lelijk.

Maar dit gaat natuurlijk ook wel weer wat kosten. Als die Helghast helm nou wearable is, weet ik al wat ik volgend jaar met Halloween aandoe.


Damn, is hij dat niet dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Wat ik ongeveer heb opgevangen is dat de items zoals de game en het artbook zich in de helghast helm bevinden. Of dat klopt weet ik ook niet... Maar ik denk niet dat de helm wearable is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Nov 2010 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

keys voor de snelle users

RRJG-JQNL-QKHM
835J-68NP-AK67

ze geven de hele week codes weg op Facebook http://www.facebook.com/killzonedotcom en Twitter/killzonedotcom

Zijn er nog meer die de beta spelen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 08 Nov 2010 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Beide zijn al gebruikt xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Nov 2010 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

volgens mij posten ze om de 2 uur nieuwe codes op Facebook. Rond 16.00 weer nieuwe dus. Als je dan de 2e of 3e SCEE code probeert, dan heb je wel een goede kans
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 10 Nov 2010 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Nee, de beta heb ik al 8 dagen niet meer aangeraakt. Ik moet constateren dat sindsdien mijn bloeddruk is verlaagd!

Ik mis het in ieder geval niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group