Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
dennis3000 BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 23:20    Onderwerp: Modnation Racers Reageren met citaat

Ten eerste, zijn der veel mensen die dit spel waarschijnlijk gaan halen. Ik heb wel interesse maar zonder vrienden is het ook minder.

Verder kan je hier als de game uit is. Je nieuwe tracks postuh. En elkaar feedback geven.

En het zou mss wel leuk zijn om een toernooi te houden. Kan in de vorm van race of time trail. Dan kunnen we bijvoorbeeld de 5 beste tracks gemaakt door gamed mensen pakken. En iedereen een week tijd geven om de beste tijd er neer te zetten. En de geen met de beste tijden overal heeft dan gewonne en is gamed modnation racers kampioen. Maar dat zijn maar wat ideetjes eerst wachten tot de game uitkomt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga de game ook halen, maar niet gelijk. Misschien volgende maand als ik met Red Dead klaar ben.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Leuke ideeën, ikzelf ben eigenlijk ook wel benieuwd wie de game allemaal gaan halen. Zelf heb ik me al kostelijk vermaakt met de game en ook al enkele toffe tracks (althans, zo denk ik zelf) in elkaar gezet.

Mij kan je in ieder geval toevoegen op PSN: Wh1teG0ld, ik ga mezelf namelijk nog lang vermaken met deze game. Die trackeditor vind ik namelijk zo tof en verslavend.
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 14 Mei 2010 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja ben der erg benieuwd naar. Alleen ik denk wel dat ik even wacht want ik heb namelijk nog examens. Heb der in ieder geval zin in veel vakantie daarna.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelf neem ik de game liever een keer gebruikt, aangezien ik nu nog teveel titels heb liggen die gespeeld dienen te worden. Yakuza 3, bijvoorbeeld. Waar ik na 12 uur pas in Chapter 4 ben
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet iemand mss hoe het met het level systeem zit in modnation. Want ik dacht dat er zoiets in zat. En wat je dan daarmee unlocked of wat je daar mee kan.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Je kan er trophies mee verdienen, maar voor de rest heeft het rankingsysteem geen enkele meerwaarde voor zover ik weet. Behalve natuurlijk dat je misschien wat meer respect zult ontvangen van andere spelers

Hieronder een paar screenshots van twee van mijn maps die ik de afgelopen tijd heb gemaakt

Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 12:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet der mooi uit. Hoe lang ben je der mee bezig geweest?

Jammer dat ik moet wachten tot na de examens.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 18 Mei 2010 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Aan die bovenste map ben ik denk ik wel een uurtje kwijt geweest, die onderste map kan nog geen half uur zijn geweest
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag eens even de demo gespeeld. Het spel is echt bruut in 20 min heb je al een vette track. En het raced heerlijk. Alleen jammer dat die cpu n echt cheater is maar daar heb je online geen last van.
Terug naar boven
PsYkOfOoL BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb het spel al sinds woensdag. heel erg leuk spel, vind het zelf beter dan Mario Kart je kan zoveel dingen in dit spel doen, het rijden is heel makkelijk driften is niet eens zo moeilijk. de wapens zijn leuk toch hoop ik op wat meer wapens. jammer dat ik me USB kwijt ben anders kon ik me mannetje posten heb hem een beetje motorstorm achtig gemaakt. tracks maak ik nog niet, doe ik later wel het laden is soms wel irritant maar online geen last van LAG niks tof, de load times worden btw gepatched vandaag of 25 mei. heb het voor 64,95 wel duur maar 't is het zeker waard!!!

ik post later me kart en mod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat

idd ik heb het spel dan wel niet, maar ben wel benieuwd naar de creaties, dus show hier je kart en character ontwerp
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 02 Jun 2010 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Is er verschil tussen de ps3 en psp versie? Behalve dat de ps3 versie betere graphics en meer modopties heeft?
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 02 Jun 2010 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat

mn broertje had deze gekocht en was er heel positief over.
Dat banen auto's én characters kunnen creeeren is wel erg gaaf, vooral voor een mariokart achtige game, er zullen ook geheid wel de banen van de originele mariokart nagemaakt worden denk ik.

Ik koop em wss ook wel als ie 20 euro kost ofzo, ik heb al genoeg geld uitgegeven deze maand. (rdr en alice in wonderland dvd)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: