Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
CrazyProfessor |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:01 Onderwerp: Offline co-op games?
| |

|
Hee jongens,
ik ben op zoek naar een leuke Offline co-op voor mijn ps3, weet iemand iets leuks? Ik vond Resistance bijvoorbeeld heel leuk, matig voor in je eentje, maar met zijn tweeen was het wel heel gaaf.
Dank! |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:05 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik denk dat Borderlands wel goed in het rijtje past, eventueel LittleBigPlanet, maar voor de rest is het magertjes op het gebied van co-op games op de PS3. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:05 Onderwerp:
| |

|
eh dat ene spel met veel verschillende wapens dat ook op 360 en pc kwam .. als ik me de titel herriner kom ik terug
iets met een B dacht ik
found it Borderlands .... moeilijk doen hierzo -/- |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:14 Onderwerp: Re: Offline co-op games?
| |
Grammar Führer
![]()
|
CrazyProfessor schreef: | Ik vond Resistance bijvoorbeeld heel leuk, matig voor in je eentje, maar met zijn tweeen was het wel heel gaaf. |
Hé, iemand die mijn mening deelt over Resistance
Ik zeg:
- Borderlands
- Army of Two
- Rainbow Six Vegas
- Trine (Playstation Store)
- Resistance 2 is vast ook wel leuk dan, maar heb ik zelf niet
- de PixelJunk-serie (Playstation Store) |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:18 Onderwerp:
| |

|
Seriously, niet voor Army of Two gaan. Die game zuigt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:20 Onderwerp: Re: Offline co-op games?
| |
Redacteur

|
GekooktEi schreef: |
- Borderlands
- Army of Two
- Rainbow Six Vegas
Army of Two speelt naar mijn mening echt beroerd, Rainbow Six Vegas heeft alleen een split-screen MP, geen co-op en Resistance 2 co-op valt echt tegen ten opzichte van deel 1.  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:20 Onderwerp:
| |

|
Lost Planet 2 heeft wel coop.. maar of deze ook offline is weet ik niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
CrazyProfessor |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:35 Onderwerp:
| |

|
Werkt Borderlands een beetje in splitsscreen, het lijkt mij meer een spel om alleen te spelen, is het wel leuk met zijn tweeen? Ik zat zelf eigenlijk ook een beetje te denken aan RE5. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:38 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Resident Evil 5 is inderdaad ook een goede co-op game. Borderlands werkt wel goed met z'n tweeën als ik de verhalen zo hoor van andere mensen, alleen de menu's passen niet helemaal perfect binnen het kader van het scherm waardoor je deze de hele tijd heen en weer moet bewegen  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:38 Onderwerp: Re: Offline co-op games?
| |

|
CrazyProfessor schreef: | Hee jongens,
ik ben op zoek naar een leuke Offline co-op voor mijn ps3, weet iemand iets leuks? Ik vond Resistance bijvoorbeeld heel leuk, matig voor in je eentje, maar met zijn tweeen was het wel heel gaaf.
Dank! |
Army of two the 40th day (2) is een geweldige co-op, hoewel je em ook online kunt spelen. (deel 1 schijnt ook goed te zijn maar die heb ik niet en kan em nergens vinden, moet nog eens online kijken.)
Borderlands zei iemand al.
Fairy tale fights is extreem buggy (en vaak freezes) maar opzich' een leuke co-op.
Unreal tournament 3 is ook wel leuk om co-op te doen imo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:41 Onderwerp:
| |

|
Rainbow Six: Vegas 1 & 2 kunnen alletwee split-screen co-op hoor. Tenminste, op de 360, kan me niet voorstellen dat het op de Ps3 anders is. |
|
Terug naar boven |
|
|
CrazyProfessor |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:47 Onderwerp:
| |

|
Oke bedankt jongens ik denk dat ik dan voor Borderlands ga  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:47 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Jonezy schreef: | Rainbow Six: Vegas 1 & 2 kunnen alletwee split-screen co-op hoor. Tenminste, op de 360, kan me niet voorstellen dat het op de Ps3 anders is. |
Dat was toch alleen zo'n terrorist hunt mode? De verhaallijn was gewoon alleen voor de single-player. Maar inderdaad, die terrorist hunt mode is wel co-op  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:51 Onderwerp: Re: Offline co-op games?
| |
Grammar Führer
![]()
|
Stefan van B schreef: | GekooktEi schreef: |
- Borderlands
- Army of Two
- Rainbow Six Vegas 2***
Army of Two speelt naar mijn mening echt beroerd, Rainbow Six Vegas heeft alleen een split-screen MP, geen co-op en Resistance 2 co-op valt echt tegen ten opzichte van deel 1.  |
Army of Two is geen heel goed spel, maar het is wel vol op coöp gebaseerd en ik heb me er prima mee vermaakt
In Rainbow Six Vegas 2* (sorry vergeten) kan je het hele verhaal in coöp spelen én je kan de Terrorist Hunt modus, waar ik me enorm mee heb vermaakt, meer dan met de story, ook met z'n tweeën spelen. Daarin moet je gewoon een map clearen van X vijanden, maar dat is echt leuk. Eerlijk gezegd dacht ik dat dat er in deel 1 ook al bij zat. Maar bij deel 2 kan het sowieso.
EDIT: *leest Jonezy's reactie* Zie je wel Stefan, deel 1 ook  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 09 Mei 2010 14:55 Onderwerp:
| |

|
In beide Vegas games is de hele storymode uit te spelen. Hou er anno 2010 wel rekening mee dat vooral deel 1 echt gruwelijk lelijk is  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 09 Mei 2010 15:11 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Roderick schreef: | In beide Vegas games is de hele storymode uit te spelen. Hou er anno 2010 wel rekening mee dat vooral deel 1 echt gruwelijk lelijk is  |
Jep. Deel 2 is nog wel te doen hoor. Speel ik wel eens met m'n vader, en toen zag hij me eens Killzone 2 spelen, en toen zei hij "Hè wat ziet dat er echt uit, het ziet er echt veel driemensionaler uit enzo" waarmee hij dus eigenlijk de gfx van RSV2 de grond in boorde lol. |
|
Terug naar boven |
|
|
SBR |
Geplaatst: 09 Mei 2010 15:12 Onderwerp:
| |

|
Voor als hij nog niet genoemd is Splinter Cell Conviction. Die is toch hardstikke vet of niet?  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 09 Mei 2010 15:17 Onderwerp:
| |

|
SBR schreef: | Voor als hij nog niet genoemd is Splinter Cell Conviction. Die is toch hardstikke vet of niet?  |
Jij bent focking GRAPPIG!!!
Citaat: | ik ben op zoek naar een leuke Offline co-op voor mijn ps3 |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 09 Mei 2010 15:21 Onderwerp:
| |

|
Wacht zes maanden, en dan kun je Conviction ook wel op PlayStation 3 halen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 09 Mei 2010 15:43 Onderwerp: Re: Offline co-op games?
| |
Redacteur

|
GekooktEi schreef: | EDIT: *leest Jonezy's reactie* Zie je wel Stefan, deel 1 ook  |
Wut the fuck, ik heb die game echt tijden gespeeld en nooit gezien dat je de verhaalmodus met twee personen kon spelen. Ik start hem zo nog wel eens eventjes op te kijken of dat nu echt zo is.
Maar zoals Roderick al zegt, R6V ziet er ondertussen redelijk gedateerd uit  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 09 Mei 2010 15:49 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Christian Vuye schreef: | Wacht zes maanden, en dan kun je Conviction ook wel op PlayStation 3 halen.  |
Dat wou ik inderdaad ook nog bij m'n lijstje zetten, maar ik dacht nah Maar het is wel de waarheid... Ik weet bijna zeker dat dat gebeurt. Het gaat er immers altijd om dat de meerderheid het spel voor de 360 koopt, dat sommige mensen er een 360 voor kopen, en dat iedereen van Xbox houdt. Nou, dat is inmiddels al wel gebeurd want volgens mij heeft het spel prima verkocht. Dus bring it on, Ubisoft! |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 09 Mei 2010 15:50 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Inderdaad, je kan wel co-op Story Mode spelen in Rainbow Six Vegas, desalniettemin moet je die game gewoon niet meer kopen. Alles zie ter zo zwaar gedateerd uit, vooral de menu's zijn niet meer HD te noemen, amper leesbaar  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 09 Mei 2010 15:51 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Christian Vuye schreef: | Wacht zes maanden, en dan kun je Conviction ook wel op PlayStation 3 halen.  |
Dat wou ik inderdaad ook nog bij m'n lijstje zetten, maar ik dacht nah Maar het is wel de waarheid... Ik weet bijna zeker dat dat gebeurt. Het gaat er immers altijd om dat de meerderheid het spel voor de 360 koopt, dat sommige mensen er een 360 voor kopen, en dat iedereen van Xbox houdt. Nou, dat is inmiddels al wel gebeurd want volgens mij heeft het spel prima verkocht. Dus bring it on, Ubisoft! |
Geloof me, je wilt er geen 50+ euro aan uitgeven. Als hij al op de Ps3 komt, mag er wel veel extra content inzitten, of je moet geld teveel hebben zoals ik. Anders zijn er echt meer dan genoeg games die je beter kunt kopen voor je geld, ook co-op
EDIT:
En Stefan, hoezo zo'n haat tegen Vegas. Voor een tientje kun je de game oppikken, en het is heerlijk hardcore en gewoon puur fun om te spelen co-op. Lekker met z'n 2en de terroristen tegenhouden. Het ziet er inderdaad apart uit, maar dat is nou eenmaal het onervaren gebruik van die vroege Unreal 3 engine geweest. En zo lelijk is het nou ook weer niet  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 09 Mei 2010 16:11 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Geen haat, ik vind die game helemaal geweldig, alleen het menu is zo bleergh, in-game ben ik niet geweest, dat dat beter is staat vast. Ik denk gewoon dat je voor een tientje toch wat beters kan halen tegenwoordig, dat wat beter meegaat in de moderne tijd  |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 09 Mei 2010 16:39 Onderwerp:
| |

|
Er was zo'n site waar je kon zien welke games je in coöp kunt spelen.......Volgens mij heette die site co-optimus ofzo
Oh ja en Army Of Two 2 zuigt echt tegenover deel 1, beter verhaal meer diversiteit etc, gewoon veel beter. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |