Auteur |
Bericht |
|
Asianator |
Geplaatst: 04 Mei 2010 17:53 Onderwerp: [PSP] God of War: Ghost of Sparta
| |

|
Discussieer en geef je mening over de nieuwste telg in de succesvolle reeks actiegames, God of War: Ghost of Sparta.
God of War: Ghost of Sparta speelt zich direct na de originele God of War af. Kratos stijgt, na het doden van de oorlogsgod Ares, steeds hoger op de Olympische ladder. Om zichzelf te bevrijden van alle duistere herinneringen aan zijn verleden, moet Kratos zijn verleden onder ogen zien om zijn waardigheid aan de Olympische goden te bewijzen. Het belooft een avontuur te worden dat verloren werelden ontrafelt en een aantal onbeantwoorde vragen niet langer onbeantwoord zal laten. Pak dus later dit jaar opnieuw de Blades of Chaos op, en zaai dood en verderf om jezelf queeste te volbrengen!
God of War: Ghost of Sparta zal ontwikkeld worden door Ready At Dawn, bekend van onder andere de PSP-games Daxter en God of War: Chains of Olympus!
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Mei 2010 18:07 Onderwerp:
| |

|
Net nu ik mijn PSP heb verkocht... ah, voor één game haal ik 'em niet terug. Misschien koop ik deze ooit nog wel eens in budget als de PSP2 Backwards Compatible is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 04 Mei 2010 18:22 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Net nu ik mijn PSP heb verkocht... ah, voor één game haal ik 'em niet terug. Misschien koop ik deze ooit nog wel eens in budget als de PSP2 Backwards Compatible is. |
Als je een PSP-1000 zou kopen, ben je voor €50,- klaar.
Als je weet waar je moet zoeken... |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Mei 2010 18:27 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Christian Vuye schreef: | Net nu ik mijn PSP heb verkocht... ah, voor één game haal ik 'em niet terug. Misschien koop ik deze ooit nog wel eens in budget als de PSP2 Backwards Compatible is. |
Als je een PSP-1000 zou kopen, ben je voor €50,- klaar.
Als je weet waar je moet zoeken... |
De PSP2 zal wel BC zijn, mag ik hopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 04 Mei 2010 18:51 Onderwerp:
| |

|
E3 2010: Sony announces a PSP succescor.
Als de concurrent eind 2010 met een toestel komt, mag Sony niet achterblijven. Het enige wat ze met deze game willen doen is de PSP nieuw leven inblazen voor enkele maanden. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 04 Mei 2010 19:20 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 04 Mei 2010 19:47 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat de nieuwe PSP eind dit jaar komt of eind Zomer volgend jaar.
Anyway
Als het spel zich na de eerste GoW afspeeld waarom heeft hij dan nog steeds de Blades of Chaos ipv de Blades of Athena? Verder is het plaatje van http://www.godofwar.com/spartansstandtall/ geupdated. Nu heeft Kratos ook een hoofd in zijn hand in de weerspiegeling. Is volgens mij zijn eigen hoofd van toen hij door de Spartanen werd meegenomen. Dan zien we waarschijnlijk ook hoe zijn broer vermoord werd en misschien een hereniging met zijn broer in de real of Hades.
Hoop dat er snel meer bekend wordt gemaakt over de game.
Edit: Was afk voor ik dit poste dus heb post hierboven nie gelezen  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 04 Mei 2010 20:28 Onderwerp:
| |

|
K ben echt f-ing hyped door dit nieuws mensen, niet normaal  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 04 Sep 2010 11:55 Onderwerp:
| |

|
Mail gehad van Sony. Ik heb de exclusieve demo gekregen Downloading as we speak!
EDIT: LOL! Ik heb 2 codes over!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 04 Sep 2010 15:03 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | Mail gehad van Sony. Ik heb de exclusieve demo gekregen Downloading as we speak!
EDIT: LOL! Ik heb 2 codes over!  |
Ik heb ook een mailtje gekregen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|