Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
im2 BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 11:37    Onderwerp: Interstellar Marines Reageren met citaat

www.interstellarmarines.com

Interstellar Marines een sci-fi FPS die in ontwikkeling is voor de pc. Developer Zero Point Software heeft een eigen strategie ontwikkeld die je kan nalezen in de FAQ op de site.

Interessanter voor ons is dat ze op de op de site telkens kleine voorproefjes van de game vrijgeven die gewoon in je browser te spelen zijn. Je hoeft je enkel te registreren en een plug-in te installeren.
De voorproefjes hier te vinden:
http://www.interstellarmarines.com/game/

Video's van de game zijn hier te bekijken:
http://www.gametrailers.com/game/interstellar-marines/2266
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Had em al eens geprobeerd als guest toen ik em tegen kwam op de unity forums. Briljante graphics voor unity's web player.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
Had em al eens geprobeerd als guest toen ik em tegen kwam op de unity forums. Briljante graphics voor unity's web player.

Misschien waren het nog niet eens de beste graphics. Bij mij stond de kwaliteit(te vinden bij settings) op beautiful. Klik naar rechts en je krijgt Fantastic .
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 02 Mei 2010 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hou vooral van de art style die ze gekozen hebben. Ik ben em nu weer aan het laden, wat erg lang duurt met m'n internet.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 19 Jul 2010 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Interessant filmpje dit, ze hebben duidelijk oog voor detail:
http://www.youtube.com/watch?v=9-6Lp-5XYFo
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: