Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Velqor BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 00:11    Onderwerp: Game Development topic Reageren met citaat

Nadat ik maar weer eens achter mijn dev programma's ben gekropen dacht ik, waarom geen game development topic op gamed.

Praat hier over de software, engine's en je eigen projecten.

ik kick of*D

DevvNen [dat is de naam voor de ontwikkel groep van mij]
Werkt nu aan een project, advanture/rpg
Het verhaal/site voor het project komt eind volgende week online.

Hier 2 gebieden, er is nog niet heel lang aan gewerkt. Maar enkele van belangrijke verhaal punten en features zie je deels al.

http://www.youtube.com/watch?v=65Riw9spAi8
Deze video wordt nog verwerkt. De videokwaliteit is mogelijk beter nadat de verwerking is voltooid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Velqor BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Geen devs, of mensen die zich hierin interesseren hier?

In elk geval.. Dag 2 van ons project @ DevvNen game development
http://www.youtube.com/watch?v=MHVPIT1xspE

Een soort eiland binnen dijken in chinees/europees gecombineerde setting.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk dat je hier tijd en moeite in steekt maar ik denk dat je na verloop van tijd vast komt te zitten. Je eerste video ziet er lang niet slecht uit de 2e wat minder.

Ik heb wel eens wat zitten klieren met de Cryengine2 sandbox maar ik kwam niet veel verder dan objecten in levels zetten.

Met welke engine (of wat dan ook) werk je nu eigenlijk?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet er aardig uit.

Ikzelf heb wel eens gekloot met de The Elder Scrolls Construction Set en daarmee een eigen gebiedje in Oblivion 4 gemaakt. Ik was echter te lui om me er echt in te verdiepen . Ook heb ik eens wat gedaan met Super Mario World hacks, maar ook daar was ik te lui en had ik te weinig inspiratie om echt interessante dingen te maken.

Overigens ben ik wel van plan binnenkort echt te beginnen met programmeren. Op school doen we nu dingen met BlueJ, volgens mij is dat programmeren in Java. Alvast wat leuke programma's als 'beheer je bankrekening' geschreven enzo.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Oeh ik heb een hele tijd geleden een spelletje gemaakt met Game Maker, een topdown shooter waar ik de basis nog niet eens van af heb, laat staan dat je wat kan doen Voor mensen die zich even dood willen lachen om mijn geweldige spel:

http://www.box.net/shared/u05bfwvksg

Oh en met F1 kan je de controls bekijken
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat

ben met de source sdk hammer editor wel es wat wezen kloten, maar daar bleef het ook wel bij, zou wel es wat met de cry engine (2 oid) willen kloten, kan em alleen niet vinde
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ziet er niet verkeerd uit Dellion, goed textuurwerk en aardig wat detail. Ik vraag me alleen af of jullie alle objecten zelf hebben gemodelleerd en met welk programma dat is gedaan?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

BDDesigns schreef:
ben met de source sdk hammer editor wel es wat wezen kloten, maar daar bleef het ook wel bij, zou wel es wat met de cry engine (2 oid) willen kloten, kan em alleen niet vinde

Cryenigene 2 staat gewoon op je Crysis disc.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Ziet er niet verkeerd uit Dellion, goed textuurwerk en aardig wat detail. Ik vraag me alleen af of jullie alle objecten zelf hebben gemodelleerd en met welk programma dat is gedaan?

Enkele waren standaard, andere niet. We hebben nu 1 modelleren en die werkt op het moment via 3d studio max

Die models gaan jullie waarschijnlijk in deel 4 van de video's zien

Wat het probleem was bij map 2 was de setting, een eiland. Onder de zeespiegel [krijg je in het verhaal mee te maken] Om dát goed te krijgen.. Dat is nog eens lastiger dan een subtropische map maken. Vandaar dat map 2 sommige mensen dus minder kan aanspreken.

En @ mensen die zeggen dat ik vast kan komen te zitten. Als dat zo is, schiet me dan dood Nee serieus dit project wil ik net zo aanpakken als een menig ander project van bekende developpers en het KOMT 100% zeker af. Komende week komen ondermeer een

- site [mainly voor info]
- Soundtracks!
- Verhaal
- Map & developper vids

online.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Iemand van Gamed heeft mijn spelletje gedownload haha, wie was het?

Maar goed, ziet er inderdaad niet slecht uit Dellion. Wat voor soort RPG wil je ervan maken? Met een traditionele setting met draken enz. of iets moderners? En wat voor gameplay? Of ga je dat ook pas later revealen?
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

^It'sa me! Maar je kan niks doen =\

En geen The Elder Scrolls Construction Set gebruikers? Oblivion is wel een populaire game, en mods ontwikkelen voor die game gaat als een trein. Maar je moet wel zin hebben om er /veel/ tijd in te steken
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk initiatief, Dellion! Ik wens je veel succes.

Destijds zelf nog wat mods gemaakt voor GTA Vice City en GTA San Andreas. Waar is de tijd?
Terug naar boven
Wazzim BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Wow ziet er nice uit! Veel succes nog!
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Meer info geef ik nog even niet. Ik zal kijken hoe ik dat doe met de site, maar totdat de mainsite van DevvNen af is ga ik denk ik een altenaartief daarvoor maken. Ik heb het uiteraard alleen nog nodig voor informatie.

Daarop zal ik dan meer informatie geven.

Als je meer wil weten of dergelijke, gelieve subben @ youtube , of anders hier vragen
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2010 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nog updates Dellion?

Ik heb in ieder geval eindelijk een zelfgemaakt model in-game gekregen in GTA: San Andreas. Had het model wat afgeraffeld omdat ik even wilde kijken of het me nu lukte (enkele jaren geleden totaal mislukt), en daarvan onderstaand resultaat. Enkel nog wat probleempjes met het .COL bestand, je kan nu nergens blijven staan en je vliegt er zo doorheen . Misschien dat ik er een Total Conversion Mod voor maak, maar dan zou ik wat mensen moeten zoeken die ook kunnen modelleren en eventueel scripten. In ieder geval, screens:

Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Stefan
Ziet er wel leuk uit, maar zou pas echt epic zijn als je ook in dat gebouw kon toch.

Over mijn game kan ik deze keer niet veel zeggen, ook hebben we nog geen nieuwe video's vrijgegeven. We werken nu hard aan de filmpjes [deze gecombineerd met een aantal programma's] werken samen met onze software. Maar dat zien jullie bij het uiteindelijk resultaat wel

hier wat plaatjes van de films [bij het uiteindelijke resultaat zit ; spraak, soundtrack en meer in de filmpjes]

Laatst aangepast door Velqor op 14 Mrt 2010 15:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
BDDesigns schreef:

Cryenigene 2 staat gewoon op je Crysis disc.

serieus? Maar ik heb crysis niet +)

Ik vraag een vriend wel, die heeft em wel
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Afgelopen maanden hard gewerkt aan een app voor de iPhone en Android toestellen samen met m'n broer en nog twee mensen. Dankzij Titanium kun je gemakkelijk iphone en android apps schrijven in html/css, waarna het vertaald wordt naar Xcode enzo . In ieder geval, het schiet goed op, maandag app submitten. Daarna zullen er nog veel meer apps komen. Developen is leuk! Hopelijk ook nog een beetje rijk mee worden
Terug naar boven
Salsa85 BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Simon Venneman schreef:
Afgelopen maanden hard gewerkt aan een app voor de iPhone en Android toestellen samen met m'n broer en nog twee mensen. Dankzij Titanium kun je gemakkelijk iphone en android apps schrijven in html/css, waarna het vertaald wordt naar Xcode enzo . In ieder geval, het schiet goed op, maandag app submitten. Daarna zullen er nog veel meer apps komen. Developen is leuk! Hopelijk ook nog een beetje rijk mee worden

Hmm... Lijkt me ook leuk om een simpele game voor de iphone te ontwikkelen. De devkit kost 99$ per jaar dus dat is goed te doen.
Terug naar boven
ProGamer BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ga dan voor de android, is gratis en volgens mij makkelijker te leren via online tutorials.
Terug naar boven
Sickmind BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Tactical-Assault (Tactical Ops 3) UDK

www.tactical-assault.com

Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

ProGamer schreef:
Ga dan voor de android, is gratis en volgens mij makkelijker te leren via online tutorials.

of download gewoon helemaal gratis de Unreal Devlopment Kid Beta
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Apr 2010 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Sickmind schreef:
<lange post>

Als je het niet zelf gemaakt hebt, en dat heb je niet, hoort dat niet in dit topic
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: