Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 21:35    Onderwerp: Het Grote Modelleer Topic Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5214

Post hier renders van je nieuw ontworpen 3D modellen. Van gebouwen, tot aan voertuigen en van bomen tot aan mensen. Tevens kun je hier vragen stellen met betrekking tot en rondom het modelleren.

-----------------------------------------------------------------------------------


In maar af te trappen, ben weer met 3DStudio Max aan de slag gegaan en dit is het resultaat na het volgen van een tutorial. Begin er weer aardig in te komen

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Mag ik mijn videobewerkings dingen ook plaatsen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5214

Is goed

Overigens, ik heb een kat geprobeerd te modelleren ^^ (TOTAAL MISLUKTE VERHOUDINGEN )

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=173318

Ik heb alle bestanden nog, maar Blender crasht als ik m'n scene open en bewerk. Puur en alleen omdat ie niet weet waar m'n linked files zijn.

Daarnaast ben ik bezig met een ander project, maar hij renderd niet goed.
Wel kan ik een OpenGL screengrab geven;
http://i159.photobucket.com/albums/t143/behemila/Carrier2Screengrab1.png

EDIT:
Blender 2.51 (Alpha 1) build 26980 was buggy, en de laatste build renderd wel fatsoenlijk. Hierzo de buitenkant;
http://i159.photobucket.com/albums/t143/behemila/Carrier21.png

Ik ben trouwens jaloers op Max's material system. Ik wil er meer mee werken, maar ik vind het niet zo makkelijk modellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 07:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

heel stom rendertje van mijn gaming plekje

abernaturlich its sketchup

en een (vind ik dan) mooi rendertje van iets wat ik helaas NIET gemaakt heb maar toch zo mooi vind


render en een paar kleine dingetjes aangepast



gewoon direct uit sketchup gepakt

[quote="Stefan van B"]Is goed

Overigens, ik heb een kat geprobeerd te modelleren ^^ (TOTAAL MISLUKTE VERHOUDINGEN )humor
lichaam is wel (ok) (niet dat ik het kan)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 09:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5214

@ Divine:
Wow Divine, je Sci-Fi scène is echt freakin amazing. Wel zonde dat je daar niet meer verder mee kan gaan, dat ding ziet er echt zo geweldig uit

Je Carrier begint er ook al gaaf uit te zien, al die details en dan die boogjes op het dak geeft het geheel net dat extratje mee

@ The Dan:
Ik vind dat zeker geen stom rendertje, alles ziet er zeer gelikt uit, vooral dat toetsenbord is erg gedetailleerd. Je PC bak ziet er ook goed uit, je zou alleen moeten proberen die zwarte vlek weg te halen, waarschijnlijk staan enkele poly's elkaar in de weg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

the_dan heeft waarschijnlijk last van zijn normals. Je kan het in SketchUp niet of heel moeilijk zien omdat het zo weinig van het echte model weergeeft. Dat maakt het in eerste instantie geweldig om mee te beginnen, maar als je sommige problemen moet oplossen is het verschrikkelijk.

Ik ben trouwens met die carrier bezig met de binnenkant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5214

De binnenkant, dat is wel gaaf, wat is je uiteindelijke plan ermee? Ga je het ook nog ergens voor gebruiken of is het J4F (Just for Fun)?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Majin-Luffy BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2010
Berichten: 10

mijne gsm-oplader (opdracht voor school)

http://i48.tinypic.com/eqdmhi.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

De metalen pinnen hebben pinching aan het einde. Verwijder de middelste vertex, schaal de ring naar binnen met iets van 70% en schaal hem dan naar 0. (mergen) De pinches zullen verdwijnen.

Ik zou ook de kabel (bezier paths hoop ik?) wat veranderen zodat ie natuurlijk ligt.

En die carrier werk ik aan voor de lol. Natuurlijk hoop ik em af te kunnen maken en er een vet portfolio stuk van te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5214

Goed gedetailleerde oplader Majin, ik heb dezelfde opmerkingen als Divine, dus daar zal ik je niet mee lastig vallen

Hier mijn echte design fauteuil ^^

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BDDesigns BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Sep 2008
Berichten: 3253

Ben weer bezig met blender,

Iemand die me ff helpen kan
Weet iemand hoe ik van een selectie faces een nieuw object maak? of in een ander geval hoe ik van een selectie faces een eigen material ding geven kan .
Wil glas in een gebouw pompen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 12:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Van een selectie een nieuw object maken is P in editmode, als je de originele selectie in je geselecteerde object wil behouden gewoon schift+D doen en dan P.

Material indices verander je door de gewilde faces geselecteerd te hebben en dan terwijl je de goede material geselecteerd hebt op Assign drukken. Dan kan je nog Ctr+I doen en dan assign op je andere material dan weet je zeker dat het werkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BDDesigns BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Sep 2008
Berichten: 3253

Divine Rage schreef:
Van een selectie een nieuw object maken is P in editmode, als je de originele selectie in je geselecteerde object wil behouden gewoon schift+D doen en dan P.

Material indices verander je door de gewilde faces geselecteerd te hebben en dan terwijl je de goede material geselecteerd hebt op Assign drukken. Dan kan je nog Ctr+I doen en dan assign op je andere material dan weet je zeker dat het werkt.


P did the trick
Thank you very mug.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215



Ik denk, ik post em maar eventjes. :3

Ik heb er nog eentje die ik niet gerenderd heb, en ben nu bezig met het opnieuw fabriceren (in detail en op schaal) van het centrale gebouw van die scene die ik hierboven ergens gepost had.

http://mickderks.deviantart.com/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

http://mickderks.deviantart.com/art/Asset-building-03-WIP01-165470615

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

ik heb er een lading gemaakt .. kan m zo wel posten


amsterdam

altair

nu ben ik bezig met
\

alles is variabel en kan verwijderd worden

ben al iets verder , maar ben nu op mijn werk ,. eve pauze
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5214

@ Divine: Die ontwerpen van jou zien er echt zo ontiegelijk heerlijk uit, helemaal top!

@ the_dan: Ik weet niet wat je Amsterdam render precies moet voorstellen, maar de modellen zien er best cool uit! Altaïr is ook redelijk goed gelukt, ik zou het je niet kunnen doen.

Je laatste gebouw ziet er overigens echt heerlijk uit, al die details zijn echt wonderbaarlijk, ik ben benieuwd naar het eindresultaat daarvan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 27 Mei 2010 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

stefan


een fiets zonder wielen aan amsterdammertjes gezet + bierblikje

(rood bier xD)

heb trouwens nu op de daken dakpannen aangebracht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 28 Mei 2010 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Divine Rage schreef:
http://mickderks.deviantart.com/art/Asset-building-03-WIP01-165470615



Nadat deze geupdate was, heb er ik verder op geborduurd.

Stefan van B schreef:
@ Divine: Die ontwerpen van jou zien er echt zo ontiegelijk heerlijk uit, helemaal top!


Thanks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 20 Jun 2010 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

http://mickderks.deviantart.com/art/UDK-SciFi-portfolio-level-WIP1-168321086

http://mickderks.deviantart.com/art/UDK-SciFi-portfolio-level-WIP2-168321250

<3 UDK
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 20 Jun 2010 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

stefan
ik zag dat je deze dingen ook op een bepaald gta forum had gepost

ik ben officieel verbannen daar (the_dan)
maar kan je wat mods voor mij aanvragen asjeblieft?

ik zoek voor san andreas
een dicht bos
een leuke skin voor iemand die seth zou kunnen heten
en een werkende flashlite (koplampen auto)


asjeblieft (a)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Jun 2010 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

the_dan schreef:
stefan
ik zag dat je deze dingen ook op een bepaald gta forum had gepost

ik ben officieel verbannen daar (the_dan)
maar kan je wat mods voor mij aanvragen asjeblieft?

ik zoek voor san andreas
een dicht bos
een leuke skin voor iemand die seth zou kunnen heten
en een werkende flashlite (koplampen auto)


asjeblieft (a)


What did you do?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 20 Jun 2010 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

het verkeerd raten in een topic

bamn .. permaban xD

en nog eve een getexturde pic

(ben er niet tevreden over)



ik heb er stukken meer detail in zitten, zoals 3d dakpannen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 20 Jun 2010 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5214

Ik heb je een PB terug gestuurd dan

Je gebouw ziet er met textures een stuk minder uit dan dat hij voorheen was. Je textures zijn te low-res en slecht gemapped. Probeer het anders gewoon met enkel pastelkleuren, in plaats van die drukke textures. Ik denk dat je out-come dan stukken beter is

@ Divine Rage: Je interior ziet er weer heel naise uit, voor nu echt weinig op aan te merken. Wat ben je er mee van plan te doen? Of is het gewoon even je nieuwe programma uittesten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group