Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2010 22:03    Onderwerp: FF VII remake, waarom wachten? Reageren met citaat

Als je nu naar de winkel kan voor een exemplaar van Resonance of Fate? Die game is nu net uit op Ps3/360 en voordat ie uit was leek het me niks, volgde de game totaal niet. Maargoed ik denk laat ik het toch maar eens proberen. En toen ik het spel opstarte dacht ik 1 ding: Final Fantasy VII.

Vanaf het moment dat ik door de straten van de stad liep deed alles me denken aan FF7. De straten, de draaiende rader en tandwielen, stoom en lichtjes, kleine winkeltjes en dergelijke. Hell, zelfs de entrance naar het stadion kwam FF over, met zon pre-rendered achtige screen met een deur waar je heen loopt en je vervolgens in de hall komt. Ook de world map, Midgar anyone? Sector 7 slums? Deja vu baby...

Het zou me niks verbazen als er bij Tri-Ace fervente FF7 fans rondlopen. Ook niet onbelangrijk: Je kan bij de taalopties (spraak) Japans instellen.

Dit is geen review btw, voor het geval ik hier verkeerd post. Ik denk ik geef effe een heads up voor degene die geintreseerd zijn en/of mensen die de game nog niet kennen. Ik snapte alleen geen zak van het combat systeem maar dat moet je effe leren.

Eehh ja ik snap dat er al genoeg topics erover gepost zijn met filmpjes en screens maar zoals ik al zei ik volgde dat niet. En ik loop vaak rond met de gedachte dat als zelfs IK zeg dat een game nice is, dat heel wat zegt. Want ik ben zo kritisch als de pest, je mag gerust stellen dat slechts een zeer select groepje games mij intreseert. Je zal bij mij thuis geen planken vol games aantreffen.

Kortom, Resonance of Fate = Goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
S BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet er inderdaad interessant uit deze game, misschien dat ik hem meepak als ik niet zo druk ben met school. Ik neem namelijk graag de tijd voor dit soort games!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: