Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 27 Feb 2007 12:51    Onderwerp: vraagje Reageren met citaat

ik heb bij een wedstrijd op internet gewonnen en ik mag een spel downloaden naar keuze(het is legaal) maar die download (geloof het of niet) duurt 34 uur!!! en je snapt wel dat ik niet de computer niet 34 uur kan laten aan staan maar elke keer dat ik download begint het weer helemaal overnieuw dus mijn vraag is hoe kan ik dat downloaden bewaren of zo iets ik kan de computer niet aan laten staan of niet soms
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Feb 2007 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je kunt je PC aan laten staan simpelweg. Dat gaat enkel problemen geven met je ouders wsl. Een ander alternatief is een downloadmanager zoals DAP als die toegelaten zijn op hun server.
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 27 Feb 2007 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat

ok bedankt
Terug naar boven
ms90isr BerichtGeplaatst: 27 Feb 2007 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat

eey ik ken ineens nie meer op xbox live en er staat bij test xbox live connection bij MTU failed maar ik weet niet wat MTU is ??
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: