Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Apr 2010 19:22    Onderwerp: [Gezocht] Xbox 360 Transfer DVD Reageren met citaat
Eindredacteur

Zoals de titel eigenlijk al aan geeft ben ik op zoek naar de Transfer DVD voor de Xbox 360 zoals hieronder te zien:

Om het ietwat toe te lichten: ik heb een Xbox 360 harde schijf van iemand over genomen, alleen die heeft een niet werkende DVD (die ook niet officieel van Microsoft is) meegeleverd. Hierdoor kan ik mijn data dus niet overzetten, een eenmalige actie waarvoor de DVD wel vereist is. Ik ben niet op zoek naar de kabel zelf, enkel naar de DVD.

Uiteraard wil ik betalen voor de DVD, maar als iemand deze tijdelijk kan missen is het ook een optie dat ik deze van je leen. Je stuurt de DVD dan naar mij, waarna ik hem weer terug stuur, uiteraard geheel op mijn kosten.

Ik hoor graag of iemand de DVD heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat

is het neit te downloaden ? ik denk niet dat dat illigaal is .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

probeer anders inderdaad ff usenet of torrents. Denk dat dat voor deze software geen punt is. En anders contact opnemen met microsoft? Zullen niet de beroerdste zijn wat deze software betreft. Gewoon door een "ongelukje" een "scheur in de disc"
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Microsoft had ik al aan de telefoon gehad, deze willen enkel de volledige transfer kit verkopen, ondanks dat ik enkel de disc nodig heb. Over een gedownloade disc heb ik ook al gedacht, maar probeer het eerst even op deze manier.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Welke data wil je overzetten dan ?

DLC enzo kan je via de site aan je account toevoegen en opnieuw downloaden en save games kan je overzetten naar USB zover ik weet, met kabel gaat het allemaal een stuk sneller dat wel maar inprincipe kan je alle data via internet overzetten.

Je komt net te laat ik heb week of 2 a 3 geleden opgeruimd en de kabel met DVD weg gegooid, maar zoals ik al zei je kan alles gewoon aan je account toevoegen en opnieuw downloaden.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene check PM weet niet of je er iets aan hebt.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene ik dacht dat ik had weg gegooid maar me vrouw zei van niet en we hebben hem gevonden het originele setje.
Inclusief de originele groene DVD.

PM me even of je hem nog wilt en maak je om die kosten maar geen zorgen die postzegel maak ik me niet zo druk om, ik kan hem dan op ze vroegst morgen versturen naar je.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Check anders pm
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Shadowx, zonder gekkigheid, maar je post binnen twaalf uur vier keer achter elkaar in hetzelfde topic. Zodra René online komt zal hij zijn PM echt wel checken, hij is alleen niet altijd aanwezig. Gewoon even rustig afwachten, dingen als dit hebben toch geen haast?
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik post tijdens het gamen, dus heb geen zin om elke keer me post aan te passen, tevens die 2e post had tie me PM al gelezen alleen dat was een ander bericht dan wat ik erna poste dacht namelijk dat ik de disk weg gegooid had, die 2 laatste berichten was alleen om te melden dat ik de disk nog heb voor hem als tie hem nog wilt dus je redenering van 4x posten tja klopt wel maar maar aan de andere kant ook weer niet gezien je de content van de PM niet kent.

Maar goed merk het wel of tie hem nog wilt.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nogmaals bedankt Shadow, even een uitleg voor iedereen: ik heb het setje via Marktplaats gekocht maar nog niet binnen. Hopelijk gaat dat dus wel goed.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: