Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Jonezy BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 14:48    Onderwerp: Zwarte mensen Reageren met citaat

Niet lullig bedoeld, maar ik vroeg me gewoon even af, zijn er eigenlijk ook mensen met een zwarte huidskleur op Gamed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groente12 BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 17:54    Onderwerp: Re: Zwarte mensen Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Niet lullig bedoeld, maar ik vroeg me gewoon even af, zijn er eigenlijk ook mensen met een zwarte huidskleur op Gamed

i like turtles... maar effe serieus ik heb een zwarte huidskleur, maar waarom wil je dat weten?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Laten we het nu on-topic houden en kijken naar de donkerhuidige bewoners van Afrika, dus mensen die van midden of zuid-Afrikaanse afkomst zijn. De mensen waarvan je zou zeggen dat het 'negers' zijn. Mensen uit het Midden-Oosten, India, ... zijn eigenlijk blanken genetisch gezien.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 19:15    Onderwerp: Re: Zwarte mensen Reageren met citaat

groente12 schreef:
Jonezy schreef:

i like turtles... maar effe serieus ik heb een zwarte huidskleur, maar waarom wil je dat weten?

Hm, ik heb het eerder ook al uitgelegd, maar dat is verwijderd zie ik. Ik vroeg het me gewoon af, in het profielen topic zag ik foto's van sommige mensen op deze site, en daar zat niemand tussen die zwart was om het maar even zo te zeggen. Daarom vroeg ik me het af
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Laten we het nu on-topic houden en kijken naar de donkerhuidige bewoners van Afrika, dus mensen die van midden of zuid-Afrikaanse afkomst zijn. De mensen waarvan je zou zeggen dat het 'negers' zijn. Mensen uit het Midden-Oosten, India, ... zijn eigenlijk blanken genetisch gezien.

Maak dan een topic met wie komt waar vandaan, marocco, turkije, iran, dubai, india, suriname of Antillen etc etc daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Laatst aangepast door Shadowx op 14 Mrt 2010 19:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zeg soms dat ik een neger ben.
maar ben gewoon een kaaskoppige amsterdammer
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Shadowx schreef:
Joni Philips schreef:

Maak dan een topic met wie komt waar vandaan, marocco, turkije, iran, dubai india, suriname of Antillen etc etc daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Niemand houdt je tegen.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom is mijn post met het plaatje van meneer King verwijderd?
Het leek mij juist een stimulans, dat wanneer de charismatische leider van de zwarten in het topic zou staan, dat anderen er dan misschien ook voor uit zouden durven te komen.
Terug naar boven
The Big N BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat heeft dit topic toe te voegen aan het forum? Niks toch?
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Eerlijk gezegd zie ik het praktisch nut er ook niet van in. Niet dat het dan heel pijnlijk is, maar toch een slotje.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: