Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende  
Codewarrior BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 02:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Yo dnarbeis waar was je dude, jaren nergens te zien en opeens kom je tevoorschijn om spullen te verkopen LMFAO
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 10 Jul 2013 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb de volgende spellen in de verkoop:

PS3:

Fallout 3: GOTY Editie
Lego Pirates of the Carribbean
PoP HD Trilogy
Fifa 10 (Lol, alsof ik die nog weg krijg.)
CoD: Black Ops
Deus Ex: Human Revolution
Midnight Club: LA
Killzone 2
Batman: Arkham Asylum
Borderlands 2
Sonic Generations
Sleeping Dogs
Naruto: Ultimate Ninja Storm
CoD: MW2
Uncharted 1 t/m 3
Castlevania: Lords of Shadow

Wii U:

Darksiders II
Batman: Arkham City
Assassin's Creed III

Stuur maar een P.M. en we komen er wel uit over de prijs.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 22 Jul 2013 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Te Koop.
Playstation 3 120GB Slim Model. Het gaat hier alleen om de console+powercable.[Dus geen controler/HDMI kabel] De console heeft aan de zijkanten krasjes. Vraagprijs is 60 maar daar kan over gepraat worden. Voor foto's/vragen stuur a.u.b een DM.

Misschien tof voor iemand die goedkoop wil upgraden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Sep 2013 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik ben van plan delen van mijn collectie te verkopen. Moest er interesse bestaan, laat het horen. Dan zal ik ook foto's maken en dergelijke. Ik heb geen interesse in losse verkoop binnen een platform.

Colecovision met Cosmic Avenger, Donkey Kong, Space Fury. Geen verpakkingen of manuals.

Game Boy Color met Adventure Island, Super 32 in 1, Super Mario Land, Terminator 2: Judgement Day en Tetris. Geen verpakkingen of manuals voor de game.

Nintendo 64 met 007: GoldenEye, F1 Racing Championship, Mario Tennis, Paper Mario, Pokémon Snap, The Legend of Zelda: Majora's Mask. Verpakkingen en manuals zouden in orde moeten zijn.

Nights Into Dreams. Game met verpakking en handleiding geloof ik, geen console.

Xbox met Dead or Alive 3, Deathrow, Fable, Forza Motorsport, Halo, Halo 2, Jade Empire, Jet Set Radio Future, Mechassault, Midtown Madness 3, Ninja Gaiden, Panzer Dragoon Orta, Sudeki, Thief: Deadly Shadows. Tweetal games zat in een simpele CD verpakking, de rest is compleet. De console zelf geen verpakking.

NES met Blades of Steel, Digger T. Rock: The Legend of the Lost City, Donkey Kong Classics, Double Dragon II, Duck Hunt, Excitebike, Mario Bros, Probotector, Snake Rattle n Roll, Super Mario Bros. 2, Super Mario Bros. 3, Teenage Mutant Ninja Turtles, The Legend of Zelda II: The Adventure of Link, World Cup. Geen verpakkingen, wel meeste manuals geloof ik.


Laatst aangepast door Joni Philips op 17 Sep 2013 17:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 17 Sep 2013 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Gebruik meer enter's / BBcodes
Dank
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 17 Sep 2013 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Joni Philips schreef:
Ik ben van plan delen van mijn collectie te verkopen. Moest er interesse bestaan, laat het horen. Dan zal ik ook foto's maken en dergelijke. Ik heb geen interesse in losse verkoop binnen een platform.

Colecovision met Cosmic Avenger, Donkey Kong, Space Fury. Geen verpakkingen of manuals.
Game Boy Color met Adventure Island, Super 32 in 1, Super Mario Land, Terminator 2: Judgement Day en Tetris. Geen verpakkingen of manuals voor de game.
Nintendo 64 met 007: GoldenEye, F1 Racing Championship, Mario Tennis, Paper Mario, Pokémon Snap, The Legend of Zelda: Majora's Mask. Verpakkingen en manuals zouden in orde moeten zijn.
Nights Into Dreams. Game met verpakking en handleiding geloof ik, geen console.
Xbox met Dead or Alive 3, Deathrow, Fable, Forza Motorsport, Halo, Halo 2, Jade Empire, Jet Set Radio Future, Mechassault, Midtown Madness 3, Ninja Gaiden, Panzer Dragoon Orta, Sudeki, Thief: Deadly Shadows. Tweetal games zat in een simpele CD verpakking, de rest is compleet. De console zelf geen verpakking.
NES met Blades of Steel, Digger T. Rock: The Legend of the Lost City, Donkey Kong Classics, Double Dragon II, Duck Hunt, Excitebike, Mario Bros, Probotector, Snake Rattle n Roll, Super Mario Bros. 2, Super Mario Bros. 3, Teenage Mutant Ninja Turtles, The Legend of Zelda II: The Adventure of Link, World Cup. Geen verpakkingen, wel meeste manuals geloof ik.


Hoe durf je Probotector te verkopen! Cultuurbarbaar!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Sep 2013 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Sayonara schreef:
Hoe durf je Probotector te verkopen! Cultuurbarbaar!
Time to spread the joy! En dan zit ik nog niet aan mijn iconen als mijn DC en Shenmue.

the_dan schreef:
Gebruik meer enter's / BBcodes
Dank
Done.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Sep 2013 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Leuke games, Joni. Echter zou ik enkel interesse hebben in Donkey Kong Classic voor de NES. Echter vind ik het voor één enkele game de moeite voor je niet waard, en dat wil ik je ook niet aandoen...

Zelf ben ik overigens op zoek naar een van de WRC-titels voor PlayStation 3 of Xbox 360. Met de komst van WRC4 beginnen de kriebels weer te komen, en heb ik zin om wat te rally-racen. Als iemand iets heeft, laat het me dan maar weten. Bij voorbaat dank! ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 19 Okt 2013 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

Verkocht

Laatst aangepast door Indo Chad op 15 Dec 2013 03:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Dec 2013 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik verkoop mijn Tales of Symphonia Unisonant pack, Collector's Edition

Taal=Japans
Console=Playstation 3(regiovrij)

Staan 2 geweldige games op de Gamecube, Playstation 2 game Tales of Symphonia en de Nintendo Wii game Tales of Symphonia:Dawn of the New World.

De game is nog geseald inclusief ongebruikte voucher code voor een Thema, en Playview internview met een paar voice actors.

Ook zit de manga boekje er bij en de 5 figururines

Is nog nieuw en niet gebruikt

Prijs zal sowieso niet lager liggen dan 90 euro, voor de echte liefhebbers van de serie of Japanse games.

Bij Playasia is deze uitverkocht, en bij yesasia kost het 130 tot 140 euro
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 10:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Hahahaha wie gaat dat kopen? Binnenkort komt hij hier uit, in het Engels
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Codewarrior schreef:
Hahahaha wie gaat dat kopen? Binnenkort komt hij hier uit, in het Engels


Nou, misschien zijn er wel meerdere mensen die het origineel in het Japans leuk vinden. Dus waar slaat zo'n reactie op?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Nickdhnick schreef:
Codewarrior schreef:
Hahahaha wie gaat dat kopen? Binnenkort komt hij hier uit, in het Engels


Nou, misschien zijn er wel meerdere mensen die het origineel in het Japans leuk vinden. Dus waar slaat zo'n reactie op?


Hoeveel mensen zijn er dat in NL/BE? Hoeveel zijn dat op Gamed? Hoeveel hebben hier een JPN PSN account die gebruik kunnen maken van die voucher codes? Hoeveel zijn er bereid min of meer evenveel te betalen als het Europese versie dat binnenkort uitkomt? Als je dat in acht neemt, slaat mijn reactie op veel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Codewarrior schreef:
Nickdhnick schreef:
Codewarrior schreef:
Hahahaha wie gaat dat kopen? Binnenkort komt hij hier uit, in het Engels


Nou, misschien zijn er wel meerdere mensen die het origineel in het Japans leuk vinden. Dus waar slaat zo'n reactie op?


Hoeveel mensen zijn er dat in NL/BE? Hoeveel zijn dat op Gamed? Hoeveel hebben hier een JPN PSN account die gebruik kunnen maken van die voucher codes? Hoeveel zijn er bereid min of meer evenveel te betalen als het Europese versie dat binnenkort uitkomt? Als je dat in acht neemt, slaat mijn reactie op veel.

Er zijn genoeg game verzamelaars hoor die Aziatische versies importeren. Je reactie is gewoon niet nodig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

elemeNt schreef:
Codewarrior schreef:
Nickdhnick schreef:
Codewarrior schreef:
Hahahaha wie gaat dat kopen? Binnenkort komt hij hier uit, in het Engels


Nou, misschien zijn er wel meerdere mensen die het origineel in het Japans leuk vinden. Dus waar slaat zo'n reactie op?


Hoeveel mensen zijn er dat in NL/BE? Hoeveel zijn dat op Gamed? Hoeveel hebben hier een JPN PSN account die gebruik kunnen maken van die voucher codes? Hoeveel zijn er bereid min of meer evenveel te betalen als het Europese versie dat binnenkort uitkomt? Als je dat in acht neemt, slaat mijn reactie op veel.

Er zijn genoeg game verzamelaars hoor die Aziatische versies importeren.


Ja dat is me ook niet ontgaan... Mijn vraag is: hoeveel zijn er dat op Gamed, maar goed, waar ik indirect op doel is dat hij dat beter op ebay zet waar hij veel meer mensen kan bereiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

waarschijnlijk doet die allebei wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

Codewarrior schreef:
elemeNt schreef:
Codewarrior schreef:
Nickdhnick schreef:
Codewarrior schreef:
Hahahaha wie gaat dat kopen? Binnenkort komt hij hier uit, in het Engels


Nou, misschien zijn er wel meerdere mensen die het origineel in het Japans leuk vinden. Dus waar slaat zo'n reactie op?


Hoeveel mensen zijn er dat in NL/BE? Hoeveel zijn dat op Gamed? Hoeveel hebben hier een JPN PSN account die gebruik kunnen maken van die voucher codes? Hoeveel zijn er bereid min of meer evenveel te betalen als het Europese versie dat binnenkort uitkomt? Als je dat in acht neemt, slaat mijn reactie op veel.

Er zijn genoeg game verzamelaars hoor die Aziatische versies importeren.


Ja dat is me ook niet ontgaan... Mijn vraag is: hoeveel zijn er dat op Gamed, maar goed, waar ik indirect op doel is dat hij dat beter op ebay zet waar hij veel meer mensen kan bereiken.

Het hoeft er maar een op Gamed te zijn die interesse heeft en hij kan hem verkopen. Wat zal jou het aan je reet roesten dat hij het hier probeert, misschien wilde hij een van ons eerste de kans geven i.p.v. gelijk zijn copy op Ebay o.i.d. te zetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Probeer het overal, niet alleen op gamed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Annoying Orange schreef:

Het hoeft er maar een op Gamed te zijn die interesse heeft en hij kan hem verkopen. .


Gezien het feit dat het hier uitkomt en int Engels, ge-ga-randeerd NEE NEE en nog eens NEE. Maar goed, blijkbaar dringt dit niet door bij sommigen en mag ik niet de vraag stellen wie het nog zou willen kopen, ik stop voor je weer een quote toren bouwt.

Veel succes met de verkoop nog dante
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

Indo Chad schreef:
Te koop:

Een PS Vita + 5 games + 4 gig memorycard en een beschermhoes.

De 5 games zijn:

Uncharted: Golden Abyss
Ultimate Marvel vs Capcom 3
Gravity Rush
FIFA Football
Virtua tennis 4 world tour edition

Mocht je interesse hebben stuur maar een pm

check je inbox mate
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Codewarrior schreef:

Gezien het feit dat het hier uitkomt en int Engels, ge-ga-randeerd NEE NEE en nog eens NEE. Maar goed, blijkbaar dringt dit niet door bij sommigen en mag ik niet de vraag stellen wie het nog zou willen kopen, ik stop voor je weer een quote toren bouwt.

Misschien wilt Asianator hem wel... Sommige prefereren nu eenmaal het bronmateriaal ipv een vertaling.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

ik heb veel liever de japanse stemmen vaak met engelse ondertiteling en de menu's in het engels.
gelukkig doen de meeste games de originele japanse stemmen als optie in hun games
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Japanese VA met engelse menus en ondertiteling is vaak beter. Maar engelse VA is tegenwoordig ook wel goed met japanse games zoals FF, MGS, RE en Persona.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
insignificat BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Jun 2011
Berichten: 183

dat wel, maar de echte JRPGS of games gebaseerd op een show die ik misschien volg heb ik toch liever de stemmen die ik gewend ben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Dec 2013 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Heeft de Tales of Symphonia HD Collection optie voor Japanse stemmen? Heb het besteld bij Amazon.de, hopen dat het niet Duits is lmao.


BTW: heb net pakket ontvangen van vgplus, denk al wat het is: Ys: Memories of Celceta limited edition
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 11 van 15

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group