Auteur |
Bericht |
|
TheBryman |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 21:40 Onderwerp: Zou ik battlefield bad company 2 kopen?
| |

|
Ik ben niet zeker of ik het wel zou kopen als het beter is dan mw2 is wil ik het wel kopen |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 21:54 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 23 Mrt 2010 21:55 Onderwerp:
| |

|
Op de PC kan ik em aanraden. als je geen fatsoenlijke PC hebt moet je maar even de demo proberen op de console.
Het is in iedergeval een stuk moeilijker dan mw2. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 00:42 Onderwerp:
| |

|
Bad Company 2 in huis halen -> Geen sociaal leven meer, rekeningen op het einde van de maand extreem hoog, lange tijd junkfood eten, school verkloten... maar wel één van de beste online ervaringen. Je mag zelf kiezen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 01:32 Onderwerp:
| |

|
Dat moet je helemaal zelf beslissen.
Wil je een singleplayer van +10 uur speelplezier? Nee
Wil je een gevarieerde multiplayer? Ja
De game is niet te vergelijken met MW2. BC2 richt zich veel meer op echt oorlog voeren dan intense deathmatch actie. De maps zijn veel groter waardoor je ook gebruik van voertuigen kan/moet maken. In het begin kan het online ook echt frustrerend zijn, als je niet ziet waar je nu precies vandaan beschoten wordt. het heeft dus best een hoge leercurve en je moet er wel veel tijd in steken om er ook echt van te kunnen genieten. Ik vind zelf BC2 een veel leukere game omdat je altijd een geschikte manier van spelen kan vinden voor het moment. De ene keer wil ik sneaky met me Sniper onopgemerkt kills maken en de andere keer ga ik vol op de aanval en rush ik als Assault naar de objectives. Als je dat weer beu bent kun je zelfs de hele tijd in een chopper rondvliegen of een tank de boel met de grond gelijk maken. Dat brengt me op nog 2 pluspunten van BC2. Dat je alles kapot kan schieten is erg gaaf en het geluid is zo vet. je hoort de kogels overal vliegen en de ontploffingen doen e oren suizen. Je zit echt midden in een oorlog. |
|
Terug naar boven |
|
|
MocroMo |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 09:01 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Dat moet je helemaal zelf beslissen.
De game is niet te vergelijken met MW2. BC2 richt zich veel meer op echt oorlog voeren dan intense deathmatch actie. De maps zijn veel groter waardoor je ook gebruik van voertuigen kan/moet maken. In het begin kan het online ook echt frustrerend zijn, als je niet ziet waar je nu precies vandaan beschoten wordt. het heeft dus best een hoge leercurve en je moet er wel veel tijd in steken om er ook echt van te kunnen genieten. Ik vind zelf BC2 een veel leukere game omdat je altijd een geschikte manier van spelen kan vinden voor het moment. De ene keer wil ik sneaky met me Sniper onopgemerkt kills maken en de andere keer ga ik vol op de aanval en rush ik als Assault naar de objectives. Als je dat weer beu bent kun je zelfs de hele tijd in een chopper rondvliegen of een tank de boel met de grond gelijk maken. Dat brengt me op nog 2 pluspunten van BC2. Dat je alles kapot kan schieten is erg gaaf en het geluid is zo vet. je hoort de kogels overal vliegen en de ontploffingen doen e oren suizen. Je zit echt midden in een oorlog. |
+1
Een kleine aanvulling, zoals hierboven al staat is de leercurve groter dan mw2. Daarnaast is het zo dat de tempo van BC2 lager is dan die van MW2.
Als dat je allemaal leuk lijkt, dan zie je graag een keer online(X360)! |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 11:37 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | kapot kan schieten is erg gaaf en het geluid is zo vet. je hoort de kogels overal vliegen en de ontploffingen doen e oren suizen. Je zit echt midden in een oorlog. |
EGT GAAV SOEEN OORLOCH
koop maar niet, ga maar sparen voor star ocean 4. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 12:28 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Dat moet je helemaal zelf beslissen.
Wil je een gevarieerde multiplayer? Ja |
Ik ben een single player speler en heb ondanks dat de SP maar gemiddeld 5 a 6 uur was veel meer ervan genoten ervan dan Modern Warfail 2.
MP weet ik niks van speel ik niet maar zal ongetwijfeld enorm goed zijn plus je hebt gratis DLC iets waar je bij Activision voor moet betalen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 13:17 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | doen e oren suizen. Je zit echt midden in een oorlog.
EGT GAAV SOEEN OORLOCH
koop maar niet, ga maar sparen voor star ocean 4. |
Zegt degene die MW2 heeft gekocht. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 14:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
MocroMo schreef: | elemeNt schreef: | Dat moet je helemaal zelf beslissen.
+1
Een kleine aanvulling, zoals hierboven al staat is de leercurve groter dan mw2. Daarnaast is het zo dat de tempo van BC2 lager is dan die van MW2. |
@ dat laatste: dat ligt natuurlijk ook aan je classkeuze. Als je een squad hebt dat al in het midden van een dorpje zit en je dan als Assault ofzo op ze spawnt, zit je meteen midden in de actie, maar als Recon kan je minuten doorbrengen zonder ook maar één kill te scoren. Het is gewoon je eigen keuze.
Maar verder klopt alle informatie in de quote, dus hierbij +2.
Het geluid is trouwens, zoals elemeNt al zei, echt ge-wel-dig, ik zou hem kopen maar it's your call natuurlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 16:04 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Zeker de moeite waard. Ik heb de laatste tijd zelden een game gekocht die in multiplayer gespeeld moet worden maar toen ik éénmaal met de BFBC2 beta begon was ik echt héél enthousiast.
De volledige versie was, onnodig om te zeggen maar toch, nog beter dan ik had gehoopt. Fantastische maps, geweldige classes, zeer coole geweren en een engine die alles héél knap in beeld brengt. Zeker aan te raden als je ook maar een beetje denkt om de titel in huis te halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
MocroMo |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 20:20 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | MocroMo schreef: | elemeNt schreef: | Dat moet je helemaal zelf beslissen.
+1
Een kleine aanvulling, zoals hierboven al staat is de leercurve groter dan mw2. Daarnaast is het zo dat de tempo van BC2 lager is dan die van MW2. |
@ dat laatste: dat ligt natuurlijk ook aan je classkeuze. Als je een squad hebt dat al in het midden van een dorpje zit en je dan als Assault ofzo op ze spawnt, zit je meteen midden in de actie, maar als Recon kan je minuten doorbrengen zonder ook maar één kill te scoren. Het is gewoon je eigen keuze.
Maar verder klopt alle informatie in de quote, dus hierbij +2.
Het geluid is trouwens, zoals elemeNt al zei, echt ge-wel-dig, ik zou hem kopen maar it's your call natuurlijk. |
Zoals je al zei, pas ALS je een Assault bent en je spawnt midden in de acti dan gaat het wat sneller. Maar over het algemeen is de tempo lager dan als MW2(Wat ik persoonlijk niet erg vind). Wat ook is de mappen zijn veel groter dan in mw2(waardoor het allemaal wat trager verloopt). Over het algemeen is de tempo veel lager. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|