Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 19:17    Onderwerp: Activision must go down. Reageren met citaat

In de nasleep van de laatste twee jaar en de druppel van vorige week, ben ik van mening geworden dat Activision door de knieën moet gaan.
Zampella en West moeten hun zaak winnen zodat Activision voelt dat hun kip met gouden eieren een levende kip is en geen melkkoe.

Discuss.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop dat heel IW opstapt en naar een andere uitgever gaat en dan de hele CoD serie op hun aars schopt met MW3(Of iets nieuws).
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Mw rechten meenemen, weggaan, naar EA of Ubisoft of Take Two of weetikveel welke andere uitgever, en dan gewoon lekker je eigen ding doen. Een IP maken waardoor Activision weer spijt heeft. Belachelijke technieken, ik heb de papieren van de aanklacht gelezen, het schijnt dat ze 6 uur lang verhoord zijn in een kamer zonder ramen, en dat er IW-medewerkers in huilen zijn uitgebarsten.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Dankzij 3/4 van deze site is het dat Activision zowieso leeft. Jullie zijn degene die MW2 hebben gekocht en waarschijnlijk ook weer geld zullen betalen voor de map packs.

Als je Activision wil zien vallen, zou je eerst eens bij je zelf moeten beginnen.
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

@Robert

Modern Warfare2 is het laatste spel van Activision dat ik gekocht heb.
Serieus ik ben meer een Halo-fan
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Dankzij 3/4 van deze site is het dat Activision zowieso leeft. Jullie zijn degene die MW2 hebben gekocht en waarschijnlijk ook weer geld zullen betalen voor de map packs.

Als je Activision wil zien vallen, zou je eerst eens bij je zelf moeten beginnen.

Infinity Ward heeft dit ingezien, en ze moeten daar nu voor boeten. Maar naast alle Call of Duty's heb ik amper Activision spellen, dus mocht IW wel weggaan nu, dan krijgt Activision nooit meer geld van me
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Magnum Delta schreef:
@Robert

Modern Warfare2 is het laatste spel van Activision dat ik gekocht heb.

Daar doelt hij denk ik ook op . Maar goed, ik boycot de DLC in ieder geval al wanneer die komt, en ik denk MW3 ook, maar dat is vooralsnog natuurlijk nog niet zeker.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

jullie hadden net zoals dat ik het heb gedaan, gewoon in moeten houden met t kopen van Modern Warfail 2
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
jullie hadden net zoals dat ik het heb gedaan, gewoon in moeten houden met t kopen van Modern Warfail 2

QFT
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit is waarom ik de DLC boycot.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:

Yay, ik zit in de minderheid! Ik heb em niet gekocht en zal dat ook niet gaan doen. CoD4 heb ik wel gekocht, maar toen was Activision nog geen beerput van corruptie.
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Activision is een geldzuchtige vreetzak geworden die enkel nog iets geeft om zijn aandeelhouders. Hun fusie met Blizzard heeft hun ego enkel en alleen maar opgeblazen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Magnum Delta schreef:
Activision is een geldzuchtige vreetzak geworden die enkel nog iets geeft om zijn aandeelhouders. Hun fusie met Blizzard heeft hun ego enkel en alleen maar opgeblazen.

Over Blizzard gesproken, hopelijk gaat Activision daar de boel ook niet opkloten.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik een spel graag wil hebben en het is van Activision dan koop ik dat gewoon, kan me niet schelen wat ze voorderest doen.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Magnum Delta schreef:

Over Blizzard gesproken, hopelijk gaat Activision daar de boel ook niet opkloten.

*kuch* diablo in 3 delen, starcraft in 3 delen...
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Magnum Delta schreef:

lol, IW is aandelen beloofd, dus dat geld ook niet helemaal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Christian Vuye schreef:
Magnum Delta schreef:

Diablo in 3 delen, wat bedoel je?
Starcraft 2 komt wel in 3 delen, ja. Maar toch biedt elke van de drie episodes genoeg gameplay voor een hele nieuwe game.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat zou ik graag willen dat Vivendi Blizzard en Activision weer scheid, terwijl de heren van IW met de CoD/MW franchise weglopen. Blizzard blijft stinkend rijk, Activision ligt dead in the water en Kotick is z'n baan kwijt.

Ach ja, ideale wereld.

En ja, Diablo zou in meerdere delen verschijnen. Is laatst aangekondigd.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Christian Vuye schreef:
Robert schreef:
Christian Vuye schreef:
Magnum Delta schreef:

Diablo in 3 delen, wat bedoel je?
Starcraft 2 komt wel in 3 delen, ja. Maar toch biedt elke van de drie episodes genoeg gameplay voor een hele nieuwe game.
In officiele financiele documenten is sprake van Diablo sequels.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh, makes me pretty pissed off!
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Als ik een spel graag wil hebben en het is van Activision dan koop ik dat gewoon, kan me niet schelen wat ze voorderest doen.

Mee eens wat Nino zegt ook ik doe dat, als het een goed spel is zal ik dat kopen, tevens wist niemand van te voren dat de single player van MW2 enorm zou zuigen.
Ben het niet eens met hoe Activision te werk gaat maar ja ik laat hun goeie games daar echt niet voor liggen.
Hoop wel dat ze de rechtzaak winnen en opstappen naar een andere uitgeven en dan hopelijk met het hele team van IW, Activision zegt dat ze ontslagen zijn mede doordat ze met EA in gesprek waren, hopelijk zouten ze op naar EA gezien EA vandaag de dag niet zo slecht bedrijf meer is zoals ze vroeger waren.

Ben zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Dit jaar is trouwens ook weer het jaar van Treyarch's Call of Duty, ik hoop dat Activision dat ook lekker in de portemonnee merkt omdat zij zo graag één spel per jaar willen maken, wat ik eigenlijk al best/te veel vind, en dat merkte ik ook wel in MW2. Gewoon te weinig verandering. BFBC2 daarentegen is een complete make-over van BC1, wat ik wel fijner vind. Nu is dat natuurlijk ook omdat BC1 nog niet perfect werkte op sommige punten.

Maar Treyarch's CoD ga ik bijna zeker niet kopen omdat die weer mindere kwaliteit wordt (dat die mensen überhaupt die spellen blijven maken terwijl iedereen weet dat het 'de mindere' CoD's zijn lawl) en ik neem me voor om MW3 of wat het ook wordt ook niet te kopen. Of ze moeten echt laten zien dat ze al meer verandering erin hebben gestopt.

Maar inderdaad, zoals hierboven wordt gezegd, een totale boycot van Activision is wel overdreven aangezien je dan geforceerd goede/leuke games niet koopt, en dat is onzin imo.

Laatst aangepast door GekooktEi op 05 Mrt 2010 21:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Magnum Delta schreef:

Je spreekt letterlijk de woorden uit mijn mond. Ik hoop ook echt niet dat Activision met Blizzard zich mee gaat bemoeien. Al schat ik de kans erg klein omdat Blizzard waarschijnlijk veel invloed in het bestuur heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
chimnino BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Mee eens wat Nino zegt ook ik doe dat, als het een goed spel is zal ik dat kopen, tevens wist niemand van te voren dat de single player van MW2 enorm zou zuigen.

Onder het motto: try before you buy

Zat manieren om het spel te proberen voor werkelijke aanschaf.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2010 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
Shadowx schreef:

Onder het motto: try before you buy

Zat manieren om het spel te proberen voor werkelijke aanschaf.

Wel kijk ik vind de CoD serie allemaal erg goed dus dan ga je ervan uit dat de laatste dat ook wordt, en ik vond het verder geen slecht spel (dus zuigen was eigenlijk een groot woord van mezelf), ik was alleen teleurgesteld dat een titel als MW2 slecht afgewerkt was op gebeid van te korte speeltijd, te korte missies en een open einde, dit waren dingen die je niet heb kunnen voorzie.
Ik weet wel dat de nieuwe CoD ook weer gekocht gaat worden door mij, hoop alleen dat tie beter is afgewerkt dan MW2.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: