Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
zie sang BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 23:31    Onderwerp: God of War III uit in de VS, maar ... PS3-tekorten Reageren met citaat

En dat is toch wel een streep door de rekening van Sony. De LA Times bericht dat een PS3 op de kop tikken in West Hollywood een behoorlijke uitdaging is. Zowel Best Buy, GameStop en Target hebben geen consoles meer. Online bestellen dan maar? Ook niet voor de hand liggend, want zowel Wal-Mart Online als Amazon bieden je een wachttijd aan.

Jack Tretton, de president van SCEA, beseft ook wel dat dit niet het droomscenario is: "Het is niet ideaal, dat staat vast. Maar ik ben ervan overtuigd dat we snel onze hardware terug in de winkels krijgen en dat God of War III nog een lange tijd zal verkopen."

plaats ik maar vindt het nergens terug hier. PS3 doet het goed of niet ?
PS3 is top.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat

volgens een vriend van me ligt het aan productieprobleem bij Sony, dus het heeft niks te maken met de populariteit van de PS3, wel omdat ze niet kunnen leveren en vertraging hebben opgelopen
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Lekker belangrijk? Ik heb een PS3 en GoW:UTE is onderweg. I don't care!
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Slecht van Sony dat ze zo lang na de release van de ps3 alsnog de voorraden in winkels niet op peil kunnen houden.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2010 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat

hoi, ik heb een ps3 en ik haal geen god of war 3.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2010 01:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Lege winkels kan aan verschillende dingen liggen, goeie verkopen of slechte leveringen aan winkels of productie problemen, denk zelf niet dat het komt zoals de meeste mensen zeggen dat tie ineens zoveel verkoopt.
Denk zelf dat het is wat Valentino Aledda al zei maar ik laat het in het midden tot werkelijk naar buiten komt wat het probleem is, denk alleen niet dat Sony daar ooit een eerlijk antwoord op zal geven.

Mijn personelijke reactie is *who gives a shit, I dont* kep al een PS3 en God of War 3 in pre order staan.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2010 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Als het heel goeie verkopen zou zijn sta je niet derde in NPD.

Heeft wrs te maken met GOW III bundels?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: