Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
D: BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat

:l
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tesla246 BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat

mijn 60GB heeft er ook last van, niet dat ik het echt erg vind. Gebruik hem toch nooit, en de lens was toch al kapot gegaan, net toen ik mijn nieuwe HDTV had, dus geen blu/ray films voor mij helaas.
Wilde hem net laten maken, maar laat nu maar zitten. koop wel een standalone bluray speler, maar nooit meer een playstation voor mij, dat heb ik wel geleerd. waardeloos nieuws dit. M$ en sony~hebben nou eenmaal brakke hardware deze gen
Terug naar boven
tesla246 BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat

haha gezer, maar moet toch ff mijn frustratie kwijt
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat

wel godver

ik heb het ook.. Mijn tijd staat op 1/1 00:21

Met andere woorden nu kan ik dus een dag niet verder met star ocean.. wat de neuk moet ik nou de hele dag doen dan... zat er net zo lekker in..

Ik kan sony corp nu wel opzoeken zo lame is dit...

edit: of betekent dit juist dat ie zich heeft 'gecorrigeerd' aangezien het nu dus maandag is?

Mag het hopen...
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Je kan wel verder game, je zult alleen de kans hebben dat je trophies kwijtraakt. Zo heb ik daarnet Resistance: Fall of Man (non-trophie game), Mortal Kombat (trophie game) en Sonic & SEGA All-Stars Racing (trophie game) gespeeld op m'n fat PS3.
Terug naar boven
Ivaniox BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="Gezer"]
tesla246 schreef:
mijn 60GB heeft er ook last van, niet dat ik het echt erg vind. Gebruik hem toch nooit, en de lens was toch al kapot gegaan, net toen ik mijn nieuwe HDTV had, dus geen blu/ray films voor mij helaas.
Wilde hem net laten maken, maar laat nu maar zitten. koop wel een standalone bluray speler, maar nooit meer een playstation voor mij, dat heb ik wel geleerd. waardeloos nieuws dit. M$ en sony~hebben nou eenmaal brakke hardware deze gen

Wat ik in het vet heb gezet is nutteloze informatie en heeft niks te maken met het probleem dat ik wou aankaarten. =)
------------------------
Ik snap zijn frustratie wel... Ik persoonlijk heb altijd vertrouwen gehad in de kwaliteit van Sony. De PS1 en 2 waren dan ook toppers en hebben mij nooit problemen opgeleverd... maar met de 3 hebben ze het toch echt wel verknalt. Eerst mijn blu ray lens dood, laten maken (150euro) en nu dit nadat ik 600€ voor het toestel heb neergeteld. En nog altijd zou ik voor playstation blijven kiezen maar nu begint stilaan mijn geduld toch wel op te geraken.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

[quote="Ivaniox"]
Gezer schreef:
tesla246 schreef:

Wat ik in het vet heb gezet is nutteloze informatie en heeft niks te maken met het probleem dat ik wou aankaarten. =)
------------------------
Ik snap zijn frustratie wel... Ik persoonlijk heb altijd vertrouwen gehad in de kwaliteit van Sony. De PS1 en 2 waren dan ook toppers en hebben mij nooit problemen opgeleverd... maar met de 3 hebben ze het toch echt wel verknalt. Eerst mijn blu ray lens dood, laten maken (150euro) en nu dit nadat ik 600€ voor het toestel heb neergeteld. En nog altijd zou ik voor playstation blijven kiezen maar nu begint stilaan mijn geduld toch wel op te geraken.
Dit 1 maart gedoe is een productiefout, of beter gezegd, ze moeten hem gratis fixen.
Terug naar boven
Ivaniox BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="Joni Philips"]
Ivaniox schreef:
Gezer schreef:
tesla246 schreef:

------------------------
Dit 1 maart gedoe is een productiefout, of beter gezegd, ze moeten hem gratis fixen.

laten we dat maar hopen! :-)
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb net nog CoD6 gespeeld, nergens last van gehad. (Ik heb vorig jaar April een PS3 fat gekocht)
Terug naar boven
Ivaniox BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Heb net nog CoD6 gespeeld, nergens last van gehad. (Ik heb vorig jaar April een PS3 fat gekocht)

De meeste gevallen dat de probleem hebben zijn de 60 en 40GB versies, de eerste PS3s dat op de markt waren, daar hoort die van jou niet bij dus
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik behoor tot de gelukkigen, woei!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
zie sang BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier wel : Roderick en Rene Groen?
Om 01u00 zijn de problemen opgelost .
Slotje AUB
De ps3 mensen weten het nu al en maak een beetje plaats in jullie
raampje op de homepage .THX
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

zie sang schreef:
Hier wel : Roderick en Rene Groen?
Om 01u00 zijn de problemen opgelost .
Slotje AUB
De ps3 mensen weten het nu al en maak een beetje plaats in jullie
raampje op de homepage .THX
Als de problemen opgelost zijn, zullen we dit melden.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ben wel een beetje opgelucht... Aangezien ik dacht dat me ps3 kapot was.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Zolang Sony niet officieel heeft aangekondigd dat het probleem is opgelost blijven zowel dit topic als het nieuws open.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=aimPRKfqKGw

Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

En Maarten dacht net: 'Hé! Is het vandaag geen goede dag om de GoWIII demo te downloaden en de Assassin's Creed II DLC even binnen te halen?'

Damn
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ja, die titel kan er deze maand al niet meer vanaf

Battlefield: Bad Company 2, Aliens vs. Predator, Bioshock 2 en Supreme Commander 2 al gekocht.

Daar komt dan nog Just Cause 2 bij en God of War III en eventueel nog de GoW collection...
Terug naar boven
Ivaniox BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
MaartenL schreef:
En Maarten dacht net: 'Hé! Is het vandaag geen goede dag om de GoWIII demo te downloaden en de Assassin's Creed II DLC even binnen te halen?'

Damn

Tis een goeie dag om singleplayer only games te spelen, kuch Heavy kuch Rain.

Zoals eerder vermeld zeg ik voor 2de keer dat je Heavy kuch Rain kuch NIET kunt spelen zonder op PSN te zitten, je kunt de trophies niet synchronizeren.... dus gaat het spel dan ook NIET aan, waarom hebben jullie mijn topic verwijderd ipv deze, ik had veel betere informatie gegeven!
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat eigenlijk het ergst is is dat slims het prima doen en men blijkbaar dus de interne clock voor de slims anders heeft geprogrammeerd dan de versies daarvoor. Dan zouden ze toch gezien moeten hebben dat t fucked is met de versies ervoor? Vreemd verhaal.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gezer schreef:
Oké mensen, ik kan weer op het PSN! De vraag is voor hoelang... Btw, ik heb een 80GB Fat.

Vele 80GB PS3's zijn nog in orde, die van een maat van mij ook. Die van mijn broertje daarentegen weer niet. Mijn 60GB doet het ook nog niet zoals het hoort. Dan maar Beatles kijken & luisteren ^^
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Wat eigenlijk het ergst is is dat slims het prima doen en men blijkbaar dus de interne clock voor de slims anders heeft geprogrammeerd dan de versies daarvoor. Dan zouden ze toch gezien moeten hebben dat t fucked is met de versies ervoor? Vreemd verhaal.

En er zijn al meerdere februari's voorbij gegaan sinds de lancering? dus zie niet helemaal wat hier speciaal aan is
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Hou de twitterfeed van @PlaystationEU en @SonyPlaystation in de gaten, en tevens de blog, daar posten ze gewoon de voortgang op. Alle namen zijn clickable, lief van me hè.
Terug naar boven
spitfiresoul BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat

klopt het dat je downloaded games ook niet meer kan spelen?

zoals bv ffVIII of ffVII etc. dus de games waarvoor je moet betalen om ze van het psn te downen; want deze werken bij mij ook niet meer. wss iets te maken met het feit dat ie de datum gebruikt om iets te controleren( of het wel legale versie is ofzo?)

anyway. op deze manier kom ik eindelijk eens op voorsprong met met taken en projecten ipv alles op het laatste nippertje af te werken.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Stomme error,hierdoor moet ik wachten om heavy rain uit te spelen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: