Auteur |
Bericht |
|
Ivaniox |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 12:57 Onderwerp: PSN 800150F error! PSN FAILED! Wat te doen??
| |

|
Sinds gisteren 24uur kan ik mij niet connecteren op het Playstation Network en krijg steeds dezelfde fout terug, ik heb een 60GB model waar ik 600€ voor betaald heb. Op google heb ik veel sites gevonden waar mensen hun verhaal deden over identiek hetzelfde probleem. Niet kunnen aanmelden, datum automatisch veranderd (1/1/2000), themes dat gewoon weg zijn (corrupted data), trophies dat weg zijn, games dat niet opstarten omdat het een foutmelding geeft (cant synchronize trophy information), etc.....
Wat me echter wel opviel is dat de meeste van deze amerikanen of canadezen waren. Opgelucht las ik de posts omdat ik verondertelde dat mijn PS3 gewoon dood was....
Nu is mijn vraag, heeft iemand binnen ons (België & Nederland) netwerk ditzelf opmerkelijk probleem? Laat het me aub weten, want het is vrij irritant dat ik net heavy rain gekocht heb voor 70€ en er niet meer mee kan doen dan gebruiken als panlap.
Alvast bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 13:05 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Naar het schijnt is de PS3 een tijdbom, op 1/3/10 gaan alle Fat modellen massaal kapot, zodat je een nieuwe PS3 moet kopen. Dit is een nieuwe methode van Sony om de nieuwe PS3 Slims te verkopen. | Lol wat een onzin. Als dit echt zo was dan zou Sony miljarden op miljarden verliezen door rechtzaken om dit  |
|
Terug naar boven |
|
|
Ivaniox |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 13:17 Onderwerp:
| |

|
Ik geloof niet in een 'PS tijdsbom' zodat we de slim moeten aanschaffen, gewoon een intern probleem eerder... wel vervelend... |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 13:18 Onderwerp:
| |

|
Leuk ook hoe er meteen 3 topics over zijn op gamed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 13:25 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Gezer schreef: | Naar het schijnt is de PS3 een tijdbom, op 1/3/10 gaan alle Fat modellen massaal kapot, zodat je een nieuwe PS3 moet kopen. Dit is een nieuwe methode van Sony om de nieuwe PS3 Slims te verkopen. | In Japan worden ze gek, daar denkt iedereen al jaren dat Sony een killswitch heeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
Ivaniox |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 13:34 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Gezer schreef: | Naar het schijnt is de PS3 een tijdbom, op 1/3/10 gaan alle Fat modellen massaal kapot, zodat je een nieuwe PS3 moet kopen. Dit is een nieuwe methode van Sony om de nieuwe PS3 Slims te verkopen. | In Japan worden ze gek, daar denkt iedereen al jaren dat Sony een killswitch heeft. |
Ik denk dat wij dat in Europa binnenkort ook gaan beginnen denken....
Toen mijn Blu-ray lens het begeven heeft hebben een paar van mijn vrienden in dezelfde periode hetzelfde probleem gehad. We zijn aan het degeneren, remember Nintendo 8BIT? Die kon je vanop de Eifeltoren laten vallen en dan nog macheerde het! |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 13:46 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ivaniox schreef: | Ik denk dat wij dat in Europa binnenkort ook gaan beginnen denken.... Toen mijn Blu-ray lens het begeven heeft hebben een paar van mijn vrienden in dezelfde periode hetzelfde probleem gehad. We zijn aan het degeneren, remember Nintendo 8BIT? Die kon je vanop de Eifeltoren laten vallen en dan nog macheerde het! | Zolang je maar blies  |
|
Terug naar boven |
|
|
Ivaniox |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 13:50 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Ivaniox schreef: | Ik denk dat wij dat in Europa binnenkort ook gaan beginnen denken.... Toen mijn Blu-ray lens het begeven heeft hebben een paar van mijn vrienden in dezelfde periode hetzelfde probleem gehad. We zijn aan het degeneren, remember Nintendo 8BIT? Die kon je vanop de Eifeltoren laten vallen en dan nog macheerde het! | Zolang je maar blies  |
haha inderdaad! :-) |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 14:21 Onderwerp:
| |

|
We gaan verder in het andere topic. Twee is een beetje teveel van het goede  |
|
Terug naar boven |