Auteur |
Bericht |
|
KeyBlade |
Geplaatst: 22 Feb 2010 23:29 Onderwerp: vraagje over gamehubs
| |

|
hee mensen ik heb efe ene vraagje over de site gamehubs.com.
ik wou battlefield bad company 2 bestellen voor de ps3 maar je kan kiezen tussen gratis bezorgt of door ups maar dan betaal je 9 euro extra en heb je binnen 2 to 3 dagen maar het is een pre order maar stel als ik hem gewoon normaal doe krijg ik hem dan ook later of gewoon op de dag dat die uitkomt.
dat wou ik efe weten sorry voor het hele verhaal:P |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Feb 2010 12:33 Onderwerp:
| |

|
Dan krijg je hem later. Meestal duurt die gratis verzending een week of twee. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 23 Feb 2010 13:27 Onderwerp:
| |

|
Ik bestel regelmatig bij gamehubs en kies altijd voor UPS bezorging gezien ik post vanuit buitenland niet vertrouw maar dat is een personelijk iets.
Ook moet je rekening houden dat gamehubs het spel pas verstuurt zodra hun hem binnen hebben dus als het spel de 20e uitkomt en sommige winkels verkopen hem al op de 15e dan zal je 9 van de 10x moeten wachten tot de 20e dat gamehubs hem binnen hebt.
Een goed voorbeeld is het spel Aliens VS Predator die is released de 19e en gamehubs heeft hem tot op heden nog steeds niet binnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 23 Feb 2010 13:41 Onderwerp:
| |

|
Het is een afweging lage prijs-snel de game in huis inderdaad. Bij buitenlandse sites als GameHubs is het moeilijk om de game op de release te krijgen. Daarentegen krijg je wsl een heel mooi dealtje vergeleken met de mediamarkt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 23 Feb 2010 13:57 Onderwerp:
| |

|
Heb er Halo Wars weggehaald, en laatst ook Mass Effect 2. Doe maar wel UPS, dan ben je verzekerd! Ik regelde gewoon met een vriend dat we samen bestelden, als je namelijk 3 games (of meer) tegelijk bestelt is de UPS verzending gratis. |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 23 Feb 2010 14:16 Onderwerp:
| |

|
Ik heb toen Gears 2 er besteld gratis verzending, duurde ongv. 2 week na release en toen had ik em |
|
Terug naar boven |
|
|
KeyBlade |
Geplaatst: 23 Feb 2010 14:42 Onderwerp:
| |

|
oohw okee bedankt voor de reactie mensen ik denk dat ik toch ups doe want dan is die ook verzekerd en kom je nog steeds goedkoper uit dan in de winkel BF BC2 Here i come !!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 23 Feb 2010 14:58 Onderwerp:
| |

|
Jonezy schreef: | Heb er Halo Wars weggehaald, en laatst ook Mass Effect 2. Doe maar wel UPS, dan ben je verzekerd! Ik regelde gewoon met een vriend dat we samen bestelden, als je namelijk 3 games (of meer) tegelijk bestelt is de UPS verzending gratis. |
Klopt 3 games is gratis verzenden maar het fijne ook is als je 2 games besteld en je voegt ze samen betaal je maar 1x UPS a 9 euro, alleen nadeel met pre orders is dat ze ze alle 2 a 3 pas leveren als de laatste game uit is, dus als je 3 games besteld en 1 komt op de 3e van de maand de 2e op de 10e van de maand en de 3e pas op de 20e dan krijg je ze pas na de 20e thuis bezorgt alle 3 maar ja dat klinkt logisch  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|