Auteur |
Bericht |
|
Boogieboyz |
Geplaatst: 13 Feb 2010 00:15 Onderwerp: Grafische kaart vraag
| |

|
Ha, ik heb een 390w voeding.
Kan ik een Graphicskaart kopen waar 400w word geadviseerd? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 13 Feb 2010 00:21 Onderwerp:
| |

|
- Er is een algemene vragen topic voor dit voor soort vragen. Dat scheelt mij veel topics sluiten / verwijderen
- Om wat voor videokaart gaat het? Misschien is het handig om te weten. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 13 Feb 2010 00:26 Onderwerp:
| |

|
Tuurlijk, en als het niet gaat zal je in het ergste geval ooit een andere voeding moeten halen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Boogieboyz |
Geplaatst: 13 Feb 2010 00:59 Onderwerp:
| |

|
@Nickdhnick ik zal in het kort m'n forum politiek uitleggen:
Ik heb haast, geen zin en geen tijd om te zoeken. Ik heb altijd haast als ik post op forums omdat ik het dan ook echt op dat moment moet weten. Reacties als "het staat hier" of "daar is een topic voor" heb ik niks aan, ik wil antwoord en het liefst zo snel mogelijk.
Zoals ik nu dus post omdat ik morgen al wil kijken voor een kaart. Ow het is al morgen, vandaag over een paar uur dus. ik weet niet waarom het type zou uitmaken maar het gaat om een NVIDIA GeForce 7600GT 256 MB AGP waarbij staat "Geadviseerd 400 Watt voeding"
Thx jasper, ik zal het zowieso even navragen in de winkel maar ik denk ik check alvast de meningen van anderen. voorbereiding enzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 13 Feb 2010 01:49 Onderwerp:
| |

|
Shiiiit... is het niet handiger om het geld van die 7600 GT te sparen voor een nieuw systeem met PCIe videokaart? Die 7600GT zal wel enige boost geven, maar t zal je niet ver brengen qua games. Zeker niet met nieuwe games. |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 13 Feb 2010 11:19 Onderwerp:
| |

|
wat chim al zegt, maar als je dan toch per se die 7600 wil hebben be my guest, hij zal wel draaien, maar ik denk dat je dan beter een 7200 ofzo kopen kan want veel performance zal niet heel goed zijn.
Je kan beter wel een andere voeding er bij kopen, beter te veel stroom over dan te weinig stroom hebben.
Oh en btw je weet zeker dat je moederboard AGP slots heeft en geen PCI(E)? |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 13 Feb 2010 12:13 Onderwerp:
| |

|
ikzoekruzie schreef: | @Nickdhnick ik zal in het kort m'n forum politiek uitleggen:
Ik heb haast, geen zin en geen tijd om te zoeken. Ik heb altijd haast als ik post op forums omdat ik het dan ook echt op dat moment moet weten. Reacties als "het staat hier" of "daar is een topic voor" heb ik niks aan, ik wil antwoord en het liefst zo snel mogelijk.
Zoals ik nu dus post omdat ik morgen al wil kijken voor een kaart. Ow het is al morgen, vandaag over een paar uur dus. ik weet niet waarom het type zou uitmaken maar het gaat om een NVIDIA GeForce 7600GT 256 MB AGP waarbij staat "Geadviseerd 400 Watt voeding"
Thx jasper, ik zal het zowieso even navragen in de winkel maar ik denk ik check alvast de meningen van anderen. voorbereiding enzo. |
Waarom een kaart van 5 jaar oud? |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 13 Feb 2010 17:33 Onderwerp:
| |

|
misschien voor een oude computer die hij een beetje een nieuw leven in wil blazen
zo zat ik een maand geleden nog op een computer die we 6 jaar geleden bij een mobiel abbo kregen ofzo |
|
Terug naar boven |
|
|
Boogieboyz |
Geplaatst: 14 Feb 2010 22:37 Onderwerp:
| |

|
Nieuw leven? Nah pc doet het nog steeds, ik zit er nu ook achter. Ik wou gwoon ff een kaartje zonder fan, tis een stuk stiller nu. En 5 jaar? Agp wil niet zeggen dat het oud is, die kaarten worden nog steeds gemaakt met nvidia chipsets, ati doet dat niet meer idd. Een boost verwachtte ik evenmin, niet veel iig. Games draaien wel wat beter nu.
Wel vreemd datik de drivers van de bijgeleverde cd moest gebruiken, als ik de nieuwste drivers van de nvidia website probeerde kreeg ik een gigantische explosie aan artefacts in mn games. Zo zag ik in Battlefield 2 zwarte vlakken in de lucht hangen en werd ik in een andere game getrakteerd op een heuse lasershow met veel kleuren en wazige chat text waar soms woorden ontbraken.
En chimi, voor 70 euro haal je niet bepaald een nieuwe pc...
En BDDesigns, nieuwe voeding was niet nodig. gast achter kassa zei hoeveel hdd's heb je ik zeg 2, hij zeg oww dan kan het wel. Blijkbaar hangt het af van het aantal hdd's. Ik kon idd voor een goedkopere kaart gaan maar ach, ik ben toch nog lang niet van plan een nieuwe pc te halen. denk ik. Ow en ja, ik heb een agp mobo, ik bennie achterlijk...
Nu werkt alles dus naar behoren, al heb ik nu soms dat een toets blijft hangen. Het woordje vet word bvb opeens veeeeeeeeeeeeeeet. achja.. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 15 Feb 2010 00:40 Onderwerp:
| |

|
ikzoekruzie schreef: | Nu werkt alles dus naar behoren, al heb ik nu soms dat een toets blijft hangen. Het woordje vet word bvb opeens veeeeeeeeeeeeeeet. achja.. |
Nog zo'n één die zn toetsenbord als placemat gebruikt... Gewoon niet eten achter je pc. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|