Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ga jij basara 3 SH kopen?
kopen kope kopen!
16%
 16%  [ 1 ]
niet kopen :(
83%
 83%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 6

Auteur Bericht   
D: BerichtGeplaatst: 12 Feb 2010 16:54    Onderwerp: Sengoku basara 3 samurai heroes. Reageren met citaat

Het is bijna zover dat basara 3 ( in europa was een spin off van deel 1 beter bekend als devil kings, maar al was dat spel uitgebreider dan basara 1 hield het totaal geen verband en werd het daarom verhaaltechnisch een gigantische flop) naar de wii en ps3 komt.

Nu met meer customizatie dan zelfs Sengoku basara 2 heroes en zover ik tot nu toe weet geen crossover 'international' onzin.

Ik weet jammer genoeg nog niet al te veel over de features van het spel maar ik heb wel basara 1, devil kings, basara 2, 2 heroes en basara x (een vechtspel ala guiltygear) platgespeeld dus ben toch eigenlijk wel een beetje een fan, ik vind de basara serie beter dan de dynasty warriors serie en even goed als de samurai warriors serie.

Als er nog meer mensen hier zijn die geinterreseerd zijn, of al fan zijn, of zelfs meer dan mij weten en het hier willen delen, graag en welkom.

Oh en als cadeautje een mooi filmpje van de dit keer vrouwelijke versie van Saika magoichi.

http://www.youtube.com/watch?v=_XcXRoh4760

p.s. als je namen tikt van characters in godsnaam doe het dan in de juiste vorm en niet eerst de voornaam en dan achternaam zoals het in het westen staat, dat maakt het wat duidelijker en staat gewoon beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 12 Feb 2010 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Opzich wel geinterreseert.
Wanneer komt ie uit?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Feb 2010 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

I wil het spel ook graag spelen. Ben overigens wel benieuwd of Oda Nobunaga in het spel zit

Waarom is Magoichi Saika trouwens een vrouw in deze game? Ik speel Samurai Warriors en Warriors Orochi, en daar is deze persoon toch echt mannelijk. In de originele historie is het trouwens ook een man, en is eigenlijk getiteld Magoichi Suzuki.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Feb 2010 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik niet... mijn verlanglijstje staat al behoorlijk vol

Final Fantasy XIII
God of War 3
Dante's Inferno
Bad Company 2
Bioshock
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Feb 2010 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
I wil het spel ook graag spelen. Ben overigens wel benieuwd of Oda Nobunaga in het spel zit

Waarom is Magoichi Saika trouwens een vrouw in deze game? Ik speel Samurai Warriors en Warriors Orochi, en daar is deze persoon toch echt mannelijk. In de originele historie is het trouwens ook een man, en is eigenlijk getiteld Magoichi Suzuki.

Is mss zijn vrouw. Magoichi Suzuki was zijn originele naam?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Feb 2010 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Magoichi was married to lady Saika volgens Wikipedia.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 02:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Magoichi was married to lady Saika volgens Wikipedia.

Hm mischien is het mogelijk dat ze hier lady saika gebruiken en niet magoichi, immers geven ze een character aan met de naam in de japanse vorm, dus als ze haar de naam saika geven.. weet niet of er echter ergens een afbeelding oid filmen waarin ze zegt dat ze magoichi heet of niet. De wiki zegt van wel maar je weet maar nooit..

Overigens zit oda nobunaga er ongetwijfeld in, lijkt me sterk dat ze het belangrijkste personage van de vorige delen eruit laten, al gaat het dit keer over de oorlog tussen tokugawa ieyasu en ishida mitsunari. (post nobunaga, maar toch, kan het me echt niet voorstellen dat ze hem eruit laten)

Ik weet wel dat Itsuki er niet meer in zit trouwens. (en dat zowel Uesugi kagetora (kenshin) en kasuga niet speelbaar zijn, dus geen ijs ventjes buiten wellicht een nieuwe char om (geen id of iemand ijs heeft verder)

Naja ik ben iig blij dat 1: honda eindelijk benen heeft.
en 2: kuroda kanbei er in zit al vind ik zijn wapen een beetje onrealistisch.

Ik vraag me wel af of mijn favoriet van 2 heroes er ook in zit..
(katakura kojuro) maar zowel zal hij wel onspeelbaar zijn oid.

Maakt allemaal niet uit, het word het beste arcade-actie-spel gebaseerd op die tijd, ik ben er van overtuigd dat het samurai warriors 1 en 2 en basara 1 en 2 gaat overtreffen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: