Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 15:43    Onderwerp: AC2 of UC2? Reageren met citaat

kunnen julie me zeggen of ik uncharted 2 of assassin's creed2 moet halen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nou, beide games zijn geweldig.

Uncharted 2 speelt lekker weg en is natuurlijk een shooter/platformer. De singleplayer is vrij kort (een 8-tal uurtjes) maar er is wel multiplayer (al heb ik die niet eens gespeeld).

Assassin's Creed II is veel interessanter dan zijn voorganger. De steden zijn geweldig qua vormgeving en de gameplay is erg strak. De game duurt ongeveer een goede 20 uur als je zoveel mogelijk wilt doen en zien.

Persoonlijk heb ik meer genoten van ACII dan van UC2 maar dat is omdat ik liefst free-roam games speel.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat

en is er na die 20 uur niks meer te doen?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zeg AC2, leer je nog wat bij
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gezer schreef:
@MaartenL: 8 uurtjes? Je hebt zeker gerushed dan, zelfs Uncharted 1 deed ik in 9 uur.

Het is ook al erg lang geleden dat ik 'm gespeeld heb dus het precieze aantal uurtjes wist ik niet meer erg goed
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat

tjaah dan koop ik uc2 en leen ac2, thx er kan een slotje op . BTW gezer pm me je psn
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ze Ac2 25 uur was voor mij genoeg...
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind AC2 zwaar tegen vallen. Ezio is een loser en de omgeving vind ik veel saaier dan zijn voorganger. Het klim en klouteren gaat om de een of andere reden ook veel meer frustreren dan bij deel 1. Voor mij is dit de tegenvaller van het jaar, want deel 1 vond ik echt geweldig.

Uncharted 2 vind ik dus een betere keus, hoewel ik deze ook minder vind dan zijn voorganger. Het is echt een actiegame geworden met veel te veel shootouts. De multiplayer vind ik ook zeker heel erg goed werken en kun je je nog tijden mee vermaken. De singleplayer is echt een beleving die je zeker meer dan 1 keer wil spelen.

Ik zou zeggen koop eerst van beide games deel 1 en kijk dan welke je de leukste vind. Andere kunnen niet bepalen welke game je leuker gaat vinden aangezien ze beide op hun eigen gebied goed zijn. Je moet een keuze maken tussen een meer freeroaming game met iets langzamere gameplay (AC2) of echt een intense actiegame met veel knallen en wat puzzels (U2)
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Ik vind AC2 zwaar tegen vallen. Ezio is een loser en de omgeving vind ik veel saaier dan zijn voorganger. Het klim en klouteren gaat om de een of andere reden ook veel meer frustreren dan bij deel 1. Voor mij is dit de tegenvaller van het jaar, want deel 1 vond ik echt geweldig.

Uncharted 2 vind ik dus een betere keus, hoewel ik deze ook minder vind dan zijn voorganger. Het is echt een actiegame geworden met veel te veel shootouts. De multiplayer vind ik ook zeker heel erg goed werken en kun je je nog tijden mee vermaken. De singleplayer is echt een beleving die je zeker meer dan 1 keer wil spelen.

Ik zou zeggen koop eerst van beide games deel 1 en kijk dan welke je de leukste vind. Andere kunnen niet bepalen welke game je leuker gaat vinden aangezien ze beide op hun eigen gebied goed zijn. Je moet een keuze maken tussen een meer freeroaming game met iets langzamere gameplay (AC2) of echt een intense actiegame met veel knallen en wat puzzels (U2)
ik heb allbei de 1e delen al gespeeld en ik weet het nog steeds niet zeker.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat

@ element

Lol? AC2 is een verbetering van AC OP ELK MOGELIJK VLAK!

I shit you not. Waar AC1 last had van frame drops, saai-heid en weet ik wat, is AC2 soepel en veel meer actie-vol als het eerste deel. Deel 1 heb ik weggelegd en niet eens af gemaakt. Zo saai vond ik het worden en frustrerend dat ik gewoon op een bepaalde plek 5 fps had ofzo. Dat was echt vaag. Deel 2 trekt je veel meer in het verhaal en die wil je ook gewoon door blijven spelen. Ik zou zeggen, ga nu voor UC2, en spaar voor AC2. UC2 heeft een multiplayer functie die je wel een tijd zoet zal houden.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 19:01    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
@ element

Lol? AC2 is een verbetering van AC OP ELK MOGELIJK VLAK!

I shit you not. Waar AC1 last had van frame drops, saai-heid en weet ik wat, is AC2 soepel en veel meer actie-vol als het eerste deel. Deel 1 heb ik weggelegd en niet eens af gemaakt. Zo saai vond ik het worden en frustrerend dat ik gewoon op een bepaalde plek 5 fps had ofzo. Dat was echt vaag. Deel 2 trekt je veel meer in het verhaal en die wil je ook gewoon door blijven spelen. Ik zou zeggen, ga nu voor UC2, en spaar voor AC2. UC2 heeft een multiplayer functie die je wel een tijd zoet zal houden.

Iedereen zijn mening toch? Door die kneus van een Ezio vond ik het verhaal alleen maar irritanter worden. Doe mij dan echt maar de mysterieuze en genadeloze Altair, die sowieso al meer uitstraling heeft (van een assassin). Het leveldesign van deel 1 was ook veel beter. De steden waren wat dichter op elkaar, daardoor de straten voller en meer sfeervol. Bij AC2 heb je een grote vlakte van oranje daken met af en toe een wat hoger gebouw.
Je zegt ook dat het wat meer actie-vol is? Het is een assassing game! Dat vraagt nou eenmaal voorbereiding en tactische aanpak i.p.v. rush en zwaaien maar met je zwaard.
Daarnaast heb ik bij deel 1 echt heel weinig last gehad van harde framedrops (PS3 versie). Momenten van 5fps heb ik zeker niet gehad. Soms is het inderdaad een seconde of 2 wat schokkerig, maar echt niet zo storend.
Om over het character design nog maar te zwijgen, dat is helemaal belabberd in deel 2. Het zal er wel aan liggen dat ik die Italiaanse mama mia sfeer en persoonlijkheden gewoon niet trek.

C: "you have one minute"
E: "One minute is enough for me"
E: "haha that came out wrong"

Sorry hoor, maar wat een kut humor! Assassins Creed 2 gaat verder op het kunstje van deel 1 en probeert meer mainstream gamers aan te spreken. In mijn ogen hebben ze hierdoor de verkeerde keus gemaakt. Deze game kan zoveel beter, alleen al door een goede setting en betere character design.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:

C: "you have one minute"
E: "One minute is enough for me"
E: "haha that came out wrong"

I Lolled
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Uncharted 2 omdat ik sandbox games gewoon minder leuk vind, maar dat ben ik.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

ik was gegaan voor ac2 en uc2 later

(maar dat ben ik dan ik houd van sandbox games)
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat

AC2,

Lekker lang mee bezig!

(Maarja dan heb ik het over 1000/1000 punten)

Spel blijft geweldig op elk opzicht!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou voor UC2 gaan. Niet gespeeld, maar weet wel dat AC2 me niet wist blijven te boeien.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Kweet je hebt je keuze al gemaakt maar je moet kiezen waar jezelf het beste gevoel mee hebt personelijk zou ik het een moeilijke keuze hebben gevonden
Beide zijn enorm goeie games die allebei ze geld waard zijn.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat

of je koopt ze beide 2e hands op marktplaats voor 30 euro ps

zelfde prijs als 1 nieuwe
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Met Assassin's ben je echt lang bezig, dat is wel beter. Uncharted 2 zal dan wel weer meer epische en intense actie bieden in een kortere tijd, dus het ligt er maar aan wat je meer ligt...

ACII: Veel speeltijd, free roamen, zelfde graphics als deel 1

UC2: Intens, filmisch, baanbrekende graphics
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Met Assassin's ben je echt lang bezig, dat is wel beter. Uncharted 2 zal dan wel weer meer epische en intense actie bieden in een kortere tijd, dus het ligt er maar aan wat je meer ligt...

wat ik een van de mooiste spellen op de xbox vind
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

the_dan schreef:
GekooktEi schreef:

wat ik een van de mooiste spellen op de xbox vind

Okee, ik vind dingen zoals sommige kledij (cape) en de gezichten er echt totaal niet uit zien. Verder huizen enz, sfeer is wel mooi.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Gears of War 2 is naar mijn mening toch echt wel mooier als Assassin's Creed 2. Eerlijk gezegd, heb ik op de Xbox 360 geen enkele game gezien die er mooier uitziet als Gears of War 2.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 04:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan niet spreken voor de PS3 versie van AC2, wat waarschijnlijk een eerlijkere vergelijking met UC2 is dan de 360 versie maar goed.

De betere game, nee rephrase, game waar ik het meest van genoten heb is toch wel Assassin's Creed 2. De immense vibe die de game over zich heeft, de prachtige oud-italiaanse steden, en gewoon alle verbeteringen op ACI. ACI was een game met zware gebreken en scoorde in de reviews dan ook maar een beetje in de middenmotor (Gemiddeld net een 8!) terwijl het hoofd van de gemiddelde nederlander op hol werd gebracht door Jantje M. Uncharted daarentegen is wel een heel leuk adventureavontuur, maar heeft nergens echt de vibe of grafische kracht van AC. Ook niet zo vreemd gezien de vele settings die ze in UC2 hadden gepropt. Speel de sneeuwlevels met die eskimo (lol) maar eens, en stop dan maar eens ACII in je console. No contest.

Overigens had ik ACII 100% uit in een uurtje of 20, en was er vervolgens ook echt niks meer te doen. UCII doe je in de helft van de tijd ongeveer.
Terug naar boven
Salsa85 BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 08:21    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:
Ik kan niet spreken voor de PS3 versie van AC2, wat waarschijnlijk een eerlijkere vergelijking met UC2 is dan de 360 versie maar goed.

De betere game, nee rephrase, game waar ik het meest van genoten heb is toch wel Assassin's Creed 2. De immense vibe die de game over zich heeft, de prachtige oud-italiaanse steden, en gewoon alle verbeteringen op ACI. ACI was een game met zware gebreken en scoorde in de reviews dan ook maar een beetje in de middenmotor (Gemiddeld net een 8!) terwijl het hoofd van de gemiddelde nederlander op hol werd gebracht door Jantje M. Uncharted daarentegen is wel een heel leuk adventureavontuur, maar heeft nergens echt de vibe of grafische kracht van AC. Ook niet zo vreemd gezien de vele settings die ze in UC2 hadden gepropt. Speel de sneeuwlevels met die eskimo (lol) maar eens, en stop dan maar eens ACII in je console. No contest.

Overigens had ik ACII 100% uit in een uurtje of 20, en was er vervolgens ook echt niks meer te doen. UCII doe je in de helft van de tijd ongeveer.

Oh dus jij heb UC2 in ongeveer 10 uur 100% gehaald? Knap hoor

Koop ze beide dat echt je enigste optie
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:

Nou nou, je kunt die sneeuwgrot levels niet vergelijken met de Italiaanse steden.
Nee, neem liever die level in Tibet (in de stad) of beter nog de verloren stad.... Tja als je die vergelijkt met AC2 dan is UC2 overduidelijk de winnaar.
AC2 vond ik maar een one night stand (lol wat zeg ik nou) UC2 heeft meer replayvalue en dat komt vooral door de online funtie.
Het verhaal was nou ook weer niet zo spetterend als dat van UC2
En ik zeg niet dat AC2 slecht was, integendeel het was een van de toppers van 2009.

En hoe kun je nou Uncharted2 in 10 uur 100% hebben uitgespeeld?
je kunt niet in 10 uur alle schatten hebben verzameld, het spel uitgespeeld hebben op hard en crushing, etc etc.

Dus.....ik zou ze gewoon allebei halen (maar je hebt je keuze allang gemaakt )
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: