Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Okt 2011 23:19    Onderwerp: Nieuwe iPhone aangekondigd Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

En nee, geen iPhone 5 maar de iPhone 4S, grote teleurstelling.

Buiten de A5 chip van de iPad 2, 8 megapixel camera, 1080p en een grotere geheugen is er niets nieuws...

http://www.wired.com/gadgetlab/2011/10/apple-iphone-4s-specs/


Specs die de Galaxy S2 al ongeveer een half jaar heeft dus. Wat ben ik blij dat ik de overstap heb gemaakt van de iPhone naar de GS2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 04 Okt 2011 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

tl;dr: Wanneer komt hij naar ons landje?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 04 Okt 2011 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Hoeveel heb je voor de S2 betaald en hoeveel betaal je maandelijks?

Ben blij dat de nieuwe iPod Touch niks (extra) voor stelt want ik heb er net een paar maandjes eentje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Okt 2011 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Uchiha_Shadow schreef:
Hoeveel heb je voor de S2 betaald en hoeveel betaal je maandelijks?

Ben blij dat de nieuwe iPod Touch niks (extra) voor stelt want ik heb er net een paar maandjes eentje


365 euro, overgekocht van iemand die het cadeau kreeg maar niet wou. Nino heeft em wel met abonnement, vraag eens aan hem.


Btw: waar is die 10th anniversary iPod? Ik had echt gehoopt op een iPod classic met 250GB, click wheel ftw!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 04 Okt 2011 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik zag de apple stock al vallen. Al moet ik zeggen dat ik niet veel tegen Iphone's heb, is het altijd leuk om apple te zien crashen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 10:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik weet niet hoe dat meestal uitwerkt met Apple-producten hoor, maar wat heb je precies aan een processor voor 'enhanced gaming'? Gaan developers dan massaal 4S-games ontwikkelen die niet goed draaien op de 4, zodat ze het grootste deel van hun winst mislopen? Dat zie ik nog niet voor me namelijk.

En iOS draait ook op de 4 toch ook gewoon hartstikke vloeiend? Dus op dat handjevol games na wat van de technologie gebruik gaan maken heb je er eigenlijk niks aan?

Verder weet ik ook niet wat voor videobeeld de 4 schiet, maar ik snap de meerwaarde van 1080p film niet met de kwaliteit van een mobiele camera. Zelfs megapixels zeggen niet zoveel met dat soort camera's. Maar then again, heb me hier niet in verdiept ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ze hebben ook hun camera lens verbeterd voor nog betere kwaliteit. Het gaat niet altijd om de megapixels. Anyway, de upgrade is het niet waard en te klein om overstappen van iPhone 4 naar 4s. Wel als je een 3GS of lager hebt. Wacht altijd liever op de 5 want die zal Apple toch meer hun best in doen.

Ik denk dat de iPhone cyclus voortaan zo gaat:
iPhone 3G
iPhone 3Gs
iPhone 4
iPhone 4s
iPhone 5
iPhone 5s
etc

Wel leuk is de nieuwe functie Siri, die helaas alleen voor 4s is.
http://www.apple.com/iphone/features/siri.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Ik ben altijd blij dat al dit me niet interesseert, geen interesse voor de nieuwste telefoons (die van mij is nu al 5 jaar oud ofzo =D) geen interesse in de nieuwste computers zolang ik maar online kan gaan en mailen, geen interesse in de nieuwste auto's ...(heb wel een BMW maar dat was nog één bonus van het werk en nog maar één keer met gereden).

Als je me gisteren vroeg hoeveel Iphone's erwaren dan had ik waarschijnlijk 8 ofzo gezegd p.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ik ga een waterdichte, bijna onverwoestbare telefoon kopen, dan heb ik - samen met m'n laptop en ipod touch - echt geen iPhone nodig. Fuck maandelijkse kosten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 06 Okt 2011 07:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Uchiha_Shadow schreef:
Ik ga een waterdichte, bijna onverwoestbare telefoon kopen, dan heb ik - samen met m'n laptop en ipod touch - echt geen iPhone nodig. Fuck maandelijkse kosten.



Ziehier de waterdichte, onverwoestbare, studentproof telefoon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Okt 2011 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Eind van de maand eentje halen waarschijnlijk. Mijn iPod Touch en Nokia zijn kapot, dus het is tijd voor nieuwe spullen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 06 Okt 2011 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

BeWario schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Ik ga een waterdichte, bijna onverwoestbare telefoon kopen, dan heb ik - samen met m'n laptop en ipod touch - echt geen iPhone nodig. Fuck maandelijkse kosten.



Ziehier de waterdichte, onverwoestbare, studentproof telefoon

Zo eentje heb ik er hier nog liggen. Heeft al een heel leven achter zich, maar leeft nog steeds. En de spelletjes zijn baas.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 06 Okt 2011 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

PS3gamerXD schreef:
Zo eentje heb ik er hier nog liggen. Heeft al een heel leven achter zich, maar leeft nog steeds. En de spelletjes zijn baas.

Old-skool snake FTW!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Okt 2011 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Gezer schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Hoeveel heb je voor de S2 betaald en hoeveel betaal je maandelijks?

Ben blij dat de nieuwe iPod Touch niks (extra) voor stelt want ik heb er net een paar maandjes eentje


365 euro, overgekocht van iemand die het cadeau kreeg maar niet wou. Nino heeft em wel met abonnement, vraag eens aan hem.


Ik betaal 20 Euro per maand het eerste jaar en het tweede jaar 40, 200 gratis sms'jes, 175 belminuten (dacht ik) en 1gb internet. Vind het wel een goeie deal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 11 Okt 2011 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Christian Vuye schreef:
Eind van de maand eentje halen waarschijnlijk. Mijn iPod Touch en Nokia zijn kapot, dus het is tijd voor nieuwe spullen.


Afspreken op de meir?

@ Nino: Ik heb 1000 sms'jes per maand, ongelimiteerd internet en een optie om zo goed als gratis te bellen over Voip naar alle netwerken voor 10/maand. Zonder die optie betaal ik 15/maand, prepaid Ik kom met zo'n herlading 3 maand toe, dus omgerekend betaal ik 5/maand

Dat noem ik een goede deal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 28 Okt 2011 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Zijn er nu mensen die 'm hebben gekocht?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Okt 2011 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

JasperCLA schreef:
Zijn er nu mensen die 'm hebben gekocht?

Ik denk dat ik hem volgende maand ga halen bij Telenet/Belcompany.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Okt 2011 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Me vader heeft de 4S. Geef toe, Siri is erg leuk en werkt. Maar als je van iPhone 4 overstapt is het niet waard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 31 Okt 2011 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

PS3gamerXD schreef:
BeWario schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Ik ga een waterdichte, bijna onverwoestbare telefoon kopen, dan heb ik - samen met m'n laptop en ipod touch - echt geen iPhone nodig. Fuck maandelijkse kosten.

*plaatje*

Ziehier de waterdichte, onverwoestbare, studentproof telefoon

Zo eentje heb ik er hier nog liggen. Heeft al een heel leven achter zich, maar leeft nog steeds. En de spelletjes zijn baas.

Ik heb een iets oudere grotere versie hier liggen, en daarmee kon ik zelfs bellen onder de douche! Dat was gewoon de beste telefoon ever.
Hij is zelfs nog als hamer gebruikt lololol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 31 Okt 2011 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Lawliet schreef:
Me vader heeft de 4S. Geef toe, Siri is erg leuk en werkt. Maar als je van iPhone 4 overstapt is het niet waard.


Is ook helemaal persoonlijk. Ik vind het de upgrade meer dan waard. Maar ik koop ook ieder jaar de nieuwe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group