Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Welke versie?
Heart Gold
31%
 31%  [ 18 ]
Soul Silver
32%
 32%  [ 19 ]
Beiden!
10%
 10%  [ 6 ]
Geen een
25%
 25%  [ 15 ]
Totaal aantal stemmen : 58

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende  
Umaxx BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 21:07    Onderwerp: :D Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

Red net verslagen met sinnoh pokemons pika lv 100 man die is wel sterk 1 hit en me empoleon van 98 dood
en tortera ook best sterk 92 maar verder weer best simpel 20,000 geld trouwens als je hem verslaat pokemon in de 90 aangeraden!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Snorlax is makkelijk.
Geen partij voor mn Heracross.
En Red is geen uitdaging meer met een partij van 75+
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

Mafusto schreef:
Snorlax is makkelijk.
Geen partij voor mn Heracross.
En Red is geen uitdaging meer met een partij van 75+


ja klopt heb net groudon gevangen tip par hem kost wel 20 ultra bals maar heeft wel nut
veel pokemons van hem zijn makelijk pika charizard blestois en lapreas of hoe je ook schijft xD

(red met sinnoh pokemon is wel moeilijk zeer zelf)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 16:42    Onderwerp: ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

kep net argeus gevangen die is echt vet sterk ben benieuwd wat die tegen red doet even testen

(charizard) lv57
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Donux BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 17:10    Onderwerp: Re: ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Sep 2006
Berichten: 166

Umaxx schreef:
kep net argeus gevangen die is echt vet sterk ben benieuwd wat die tegen red doet even testen

(charizard) lv57


Arceus bedoelt u? Hoe heb je die gevangen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 17:57    Onderwerp: Re: ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

Donux schreef:
Umaxx schreef:
kep net argeus gevangen die is echt vet sterk ben benieuwd wat die tegen red doet even testen

(charizard) lv57


Arceus bedoelt u? Hoe heb je die gevangen?


mensen zeggen dat het alleen met event kan maar ze liegen zwaar je hebt alleen groudon latios en ho-ho nodig doe die in je part versa red en loop dan door wilekeurig gras en je komt hem tegen werkt serieus echt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 17:58    Onderwerp: Re: ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

Umaxx schreef:
Donux schreef:
Umaxx schreef:
kep net argeus gevangen die is echt vet sterk ben benieuwd wat die tegen red doet even testen

(charizard) lv57


Arceus bedoelt u? Hoe heb je die gevangen?


mensen zeggen dat het alleen met event kan maar ze liegen zwaar je hebt alleen groudon latios en ho-ho nodig doe die in je part versa red en loop dan door wilekeurig gras en je komt hem tegen werkt serieus echt
voor extra vragen mag je ook kahn-onshotel@hotmail.com toevoegen op msn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Arceus smells illegal
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

Mafusto schreef:
Arceus smells illegal


wel illigaal maar de cheat werkt wel hijs lv85 en maakt snorlax in 1klap af (A)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

De ultra/master ball lvl/pokemon encouter cheat
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

Umaxx schreef:
Mafusto schreef:
Arceus smells illegal


wel illigaal maar de cheat werkt wel hijs lv85 en maakt snorlax in 1klap af (A)


maar de kans dat je hem vankt is nihiel hij kan ook vechte maar hij wil ook wel is vluchten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SBR BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 18:16    Onderwerp: Re: ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Dec 2009
Berichten: 501

Umaxx schreef:
Donux schreef:
Umaxx schreef:
kep net argeus gevangen die is echt vet sterk ben benieuwd wat die tegen red doet even testen

(charizard) lv57


Arceus bedoelt u? Hoe heb je die gevangen?


mensen zeggen dat het alleen met event kan maar ze liegen zwaar je hebt alleen groudon latios en ho-ho nodig doe die in je part versa red en loop dan door wilekeurig gras en je komt hem tegen werkt serieus echt


Sorry maar dit is echt onzin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 18:22    Onderwerp: Re: ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

SBR schreef:
Umaxx schreef:
Donux schreef:
Umaxx schreef:
kep net argeus gevangen die is echt vet sterk ben benieuwd wat die tegen red doet even testen

(charizard) lv57


Arceus bedoelt u? Hoe heb je die gevangen?


mensen zeggen dat het alleen met event kan maar ze liegen zwaar je hebt alleen groudon latios en ho-ho nodig doe die in je part versa red en loop dan door wilekeurig gras en je komt hem tegen werkt serieus echt


Sorry maar dit is echt onzin.

hoe kan ik hem anders gevangen hebben -.- ik heb geen R4 kaartje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SBR BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 18:46    Onderwerp: Re: ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Dec 2009
Berichten: 501

Umaxx schreef:
SBR schreef:
Umaxx schreef:
Donux schreef:
Umaxx schreef:
kep net argeus gevangen die is echt vet sterk ben benieuwd wat die tegen red doet even testen

(charizard) lv57


Arceus bedoelt u? Hoe heb je die gevangen?


mensen zeggen dat het alleen met event kan maar ze liegen zwaar je hebt alleen groudon latios en ho-ho nodig doe die in je part versa red en loop dan door wilekeurig gras en je komt hem tegen werkt serieus echt


Sorry maar dit is echt onzin.

hoe kan ik hem anders gevangen hebben -.- ik heb geen R4 kaartje

Omdat je een AR kaartje hebt of onzin verteld. Neem van mij aan ik weet er genoeg van, over Pokemon dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 18:54    Onderwerp: dus? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

wat denk je dat ik pokemon van me 10e speel? gozer ik speel die spellen al sins dat ze uit kwamen -.- ik heb ze allemaal :S dus wat moeilijk en geloof me gewoon want ik doe non cheat ik vind cheat zonde van me tijd en zonde van het spel :S daarom speel ik eerlijk (en geloof je het niet test het dan) maar doe het wel eerlijk en vertel niet dat je gedaan hebt terwel je niet gedaan hebt probeer het wel echt dan zul je zien dat het waar is (het werkt only met red orb dus probeer niet met blue)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

We zien het maar weer:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SBR BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 19:31    Onderwerp: Re: dus? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Dec 2009
Berichten: 501

Umaxx schreef:
wat denk je dat ik pokemon van me 10e speel? gozer ik speel die spellen al sins dat ze uit kwamen -.- ik heb ze allemaal :S dus wat moeilijk en geloof me gewoon want ik doe non cheat ik vind cheat zonde van me tijd en zonde van het spel :S daarom speel ik eerlijk (en geloof je het niet test het dan) maar doe het wel eerlijk en vertel niet dat je gedaan hebt terwel je niet gedaan hebt probeer het wel echt dan zul je zien dat het waar is (het werkt only met red orb dus probeer niet met blue)


Sorry ik moet je teleurstellen het kan niet. Einde discussie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 19:42    Onderwerp: Re: dus? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

SBR schreef:
Umaxx schreef:
wat denk je dat ik pokemon van me 10e speel? gozer ik speel die spellen al sins dat ze uit kwamen -.- ik heb ze allemaal :S dus wat moeilijk en geloof me gewoon want ik doe non cheat ik vind cheat zonde van me tijd en zonde van het spel :S daarom speel ik eerlijk (en geloof je het niet test het dan) maar doe het wel eerlijk en vertel niet dat je gedaan hebt terwel je niet gedaan hebt probeer het wel echt dan zul je zien dat het waar is (het werkt only met red orb dus probeer niet met blue)


Sorry ik moet je teleurstellen het kan niet. Einde discussie.


waarom is het dan gelukt! -.- echt man
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Donux BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Sep 2006
Berichten: 166

Omdat ten eerste, het geen reet uitmaakt vanaf welk spel of vanaf welke leeftijd jij Pokémon speelt om te weten dat je op zo'n manier Arceus kunt vangen. Iets dat trouwens onzin is, maar dat terzijde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

Donux schreef:
Omdat ten eerste, het geen reet uitmaakt vanaf welk spel of vanaf welke leeftijd jij Pokémon speelt om te weten dat je op zo'n manier Arceus kunt vangen. Iets dat trouwens onzin is, maar dat terzijde.


voor jou is het onzin voor mij is het waarheid want ik heb hem gevangen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 26 Apr 2010 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jan 2008
Berichten: 178

Technisch gezien zou het mogelijk zijn, Mew was ook te vangen in Red en Blue doormiddel van een glitch in het spel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Donux BerichtGeplaatst: 27 Apr 2010 06:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Sep 2006
Berichten: 166

Glitch heb ik ook gedaan, maar no Mew.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 27 Apr 2010 07:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Magnum Delte de Mew glitch was het vervolg van de beperkte opslagmogelijkheden van de gameboycartridges. In HG/SS zit geen glitch om pokemon te clitches zonder een hack apparaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kirby BerichtGeplaatst: 27 Apr 2010 07:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Apr 2009
Berichten: 39

No more heroes: Desperate struggle? Nee, eerder Umaxx: Desperte struggle. Het kan gewoon niet dat jij als enige op deze aardbol weet dat je door bepaalde legends te hebben je Arceus in het wild tegen kan komen. Arceus, Mew, Celebi... Al die Pokémon zijn alleen verkrijgbaar via events, en dat heeft een reden. Waar je vroeger Mew kon vangen door middel van een glitch die ontstaan is door de beperkte opslagruimte van de cartridges uit die tijd, zal je dat in de spellen voor de ds niet meer terug kunnen vinden. Zielig hoor, dat je er zelf ook nog in gelooft dat je hem zonder cheats of event kan vangen.

Nja, over Hg/Ss zelf... Het is echt heerlijk om Red te verslaan zonder hem ook maar één keer aan te vallen met Physical / Special moves. Hailstall ftw! Enige Pokémon waarop hail niet werkt is Lapras, maar daar heb ik gewoon Toxic op gebruikt.

Walrein@Leftovers
Trait: Ice body
Nature: Bold
EV's: 220 HP / 240 Def / 48 Spe
-Protect
-Toxic
-Substitute
-Hail (Voor het geval het weer op een of andere manier veranderd wordt door een ongelukkige Sunny Day / Rain Dance)

Arme Red.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Umaxx BerichtGeplaatst: 27 Apr 2010 09:27    Onderwerp: ok? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Apr 2010
Berichten: 44

Ja ok mij best hoor maar hoe kan het dan dat ik hem zonder cheats en event ben tegen gekomen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 11 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group