Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Welke versie?
Heart Gold
31%
 31%  [ 18 ]
Soul Silver
32%
 32%  [ 19 ]
Beiden!
10%
 10%  [ 6 ]
Geen een
25%
 25%  [ 15 ]
Totaal aantal stemmen : 58

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende  
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 15:02    Onderwerp: Pokémon Heart Gold/Soul Silver Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619



Nog even en we kunnen onze jeugdherinneringen weer ophalen in Pokémon Heart Gold en Soul Silver! De in 1999 verschenen avonturen waren voor veel jonge gamers de reden om een Game Boy (Color) aan te schaffen. 1999 is nu alweer meer dan tien jaar geleden en in die tien jaar is er veel gebeurd, maar volgens velen blijven deze twee Pokémons toch nog altijd de beste delen in de serie (ook naar mijn mening).

Aan wat zal jij herinnerd worden wanneer je de games speelt? Ik denk dat ik vaak terug zal denken aan (natuurlijk) die goede oude tijd. De tijd dat ik nog geen uren aan huiswerk had, de tijd dat ik niks gaf om nieuwe technologie en de tijd dat ik elke dag weer met klasgenoten praatte over onze laatste vangsten in Pokémon. Jammer genoeg zal ik zulke dingen niet meer meemaken in mijn leven, maar de herinneringen eraan blijven mooi. Dat is dan ook een van de redenen waarom ik één van de remakes wil. Natuurlijk, het worden topgames, maar de goede herinneringen doen het 'm.

Pokémon Heart Gold en Soul Silver verschijnen op 26 maart in Europa. Bij de game krijg je het 'Pokewalker' apparaatje geleverd. Hier kun je een Pokémon opzetten en hem trainen. Voor meer informatie verwijs ik je naar onze preview: http://www.gamed.nl/view/71058 .

Ga je een van de remakes kopen? Of vind je het maar geldverspilling? De originele Silver en/of Gold heb je überhaupt nog liggen ! (toch?)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Heart Gold op dag 1 voor mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

ik weet niet of ik nog SoulSilver Version aanschaf bij zijn release
ik heb 4 maanden geleden HeartGold Version vanuit Japan bestelt
met zo'n Pokewalker erbij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Simon BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Hoe is ie?

Ik ga natuurlijk voor Soul Silver, kan niet anders!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 19:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Waarom noemt iedereen die games "Heart Gold" en "Soul Silver"?
Het is toch bekend dat die twee woorden aan elkaar geschreven dienen te worden? "HeartGold" en "SoulSilver". En ja, ik ben een zeur...

Of ik HeartGold ga aanschaffen, weet ik nog niet. Ik heb me erg vermaakt met Diamond, maar of ik wederom tachtig uur in de game ga steken, valt nog te betwisten...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Heb geen DS, dus koop hem sowieso niet, maar ik heb nog wel Silver liggen. Alleen jammer genoeg is daarvan de interne accu leeggeraakt waardoor ik m'n savegame kwijt ben. Ik had echt bijna alles, echt uren ingestoken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ah, Pokemon onderhand wel beu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Zijn er meer fanatics die de game hebben, of gaan halen eens deze dagen?

Heb hem zelf net. Vanavond maar eens me starter kiezen. Denkt aan Chikorita(Ja die moet ik namelijk nog op Pearl als enige van de drie Jhoto starters).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

S(oul)S(ilver) 4 life!!!!!!!1

Cyndaquil als starter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Mafusto schreef:
S(oul)S(ilver) 4 life!!!!!!!1

Cyndaquil als starter.


Ja man, vuurtje?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Si seńor
Fire for life.
Bij elke poke game heb ik fire als starter.
Verwacht wel meer van het spel dan poke diamond.
Ik had mn starter al lvl 90 bij de eerste keer dat ik bij de league kwam.
En dat in 20 uur ... als het niet minder was.
Hoop em morgen dan eindelijk binnen te krijgen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

ben geen pokkemon fan meer
anders zou het gold worden met totdile als starter (surf rocksmash strengt etc)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

the_dan schreef:
ben geen pokkemon fan meer
anders zou het gold worden met totdile als starter (surf rocksmash strengt etc)


Lol wie leert zijn starter nu HM's Surf ok maar die andere?

Mafutso, je traint alleen je starter zeker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik heb 80 uur Diamond gespeeld, zowat alle Legendary's (ook Arceus), maar 't kan me echt niet meer boeien...

Het was een leuke ervaring, en de games zijn altijd heel leuk, maar ik kan me er niet meer toe zetten om zo lang in de games te steken.

Daarom vraag ik me af hoe lang Mystery Dungeon: Explorers of Time/Darkness is... die titels heb ik ook liggen, maar ik ben bang om ermee te beginnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Van de Dungeon series is alleen de eerste(Blue) erg tof, ik heb ook Time, maar die boeit me minder. In de eerste Dungeon kan je trouwens ook alle monstertjes vangen. Niet dat ik dat heb overigens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Ik heb m nu al een weekje uit ( het verhaal dan ) en ik moet zeggen dat ik er heel erg van genoten heb, aleen tja....het is tog niet zo vet als de originele Gold en Silver.Maarja dat komt waarschijnlijk omdat je al een beetje weet wat je staat te wachten , overigens.
En de game is een beetje aan de makkenlijke kant, er zit maar een echte uitdaging in ...en ja hoor dat is Red :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mafusto schreef:
S(oul)S(ilver) 4 life!!!!!!!1

Cyndaquil als starter.


Je hebt een goeie smaak!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Was wel leuk in de lagere school. Ik vind het raar dat jullie daar nog zo mee bezig zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

JasperCLA schreef:
Was wel leuk in de lagere school. Ik vind het raar dat jullie daar nog zo mee bezig zijn

Dit. Ik heb enorm veel Pokemon gespeeld in de lagere school, vooral op de Gameboy Advance, maar ik snap niet hoe je bijna elke keer voor dezelfde game betaalt met wat extra monstertjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Omdat Pokémon te vet is

iig, hype level is over 9000!!11! Morgen hopelijk SoulSilver ophalen bij de Intertoys. M'n broer heeft vandaag SS en HG bemachtigd (voor hem en z'n vriendin) en beiden doen het gewoon, dus ik heb hoop..


Laatst aangepast door Simon op 25 Mrt 2010 22:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2010 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Christian Vuye schreef:
JasperCLA schreef:
Was wel leuk in de lagere school. Ik vind het raar dat jullie daar nog zo mee bezig zijn

Dit. Ik heb enorm veel Pokemon gespeeld in de lagere school, vooral op de Gameboy Advance, maar ik snap niet hoe je bijna elke keer voor dezelfde game betaalt met wat extra monstertjes.


Heartgold/Soulsilver koop je om oude tijden te herleven, wat valt daar nou niet aan te snappen?

We hebben het hier niet over de volgende Pokčmon generatie, we praten hier over de 2 beste Pokčmon games ooit gemaakt, deze 2 spellen behoren in de top 20 beste games van de 90`s.

Edit: Euhh, ze kwamen dus pas in 2001 in Europa uit, nouja dan zeker in de top 20 beste games van de 00`s.


Laatst aangepast door No'tje op 26 Mrt 2010 00:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

JasperCLA schreef:
Was wel leuk in de lagere school. Ik vind het raar dat jullie daar nog zo mee bezig zijn


Nu classificeer je Pokémon dus als iets wat voor kleine kinderen is? Ik vind Pokémon een game net als elke andere game. Een game waarin je eigenlijk nooit kunt ophouden met spelen, maargoed elke keer als ik een Pokémon game(de main serie) speel, krijg ik het nostalgische gevoel weer. En laat ik dat nu zo vet vinden.

Edit
Chris naja, het is niet alleen de extra monstertjes, maar meer een droom om de beste Pokémonmeester allertijden te worden. xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Donux BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 08:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Sep 2006
Berichten: 166

Ah ik heb zoveel zin in dit spel, maar straks heb je een fout exemplaar?
Ik weet nog niet of ik de originele versie wil gaan kopen. Blijft een beetje veel geld en voor mij blijft de vraagt hoe vet die PokéWalker nou eigenlijk is. Eén ding is zeker: ik heb er super veel zin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 14:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Pokémon SoulSilver, i has it!! Kreeg ook nog een beeldje erbij, terwijl ik niet ge-preordered had .

Veel tijd om te spelen heb ik echter niet, zit nu namelijk met m'n broer en een paar andere mensen in de afrondingsfase van onze allereerste iPhone en Android app (ik zal de naam niet noemen wegens reclame-redenen). Iig, na maanden werken hebben wij de beste pokédex app ontwikkeld die de concurrentie (drie andere apps) de grond in zal stampen met aparte profielen voor elke pokémon, item, locatie etc. Alles staat ook in link met elkaar.

Anyways, ben dit hele weekend nog bezig met aanvullen van de database, maar die connecties leggen (elke pokemon heeft er wel ene stuk of 15) kost echt heel veel tijd. Hopelijk kunnen we de app maandag submitten. Ik zal hier verder niet over doorpraten, maar als je geďnteresseerd bent kun je gerust een PM sturen .

Ohja, en het beeldje dat ik erbij kreeg was... ho-oh... terwijl duidelijk op die verpakking staat: HeartGold version. Ik wil Lugia! Jammer genoeg kwam ik er thuis pas achter, ik ga niet nu nog helemaal terug (in de regen) naar de winkel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Simon Venneman schreef:
Ohja, en het beeldje dat ik erbij kreeg was... ho-oh... terwijl duidelijk op die verpakking staat: HeartGold version. Ik wil Lugia! Jammer genoeg kwam ik er thuis pas achter, ik ga niet nu nog helemaal terug (in de regen) naar de winkel.


Dat klopt gewoon hoor, of haal je nu de namen door de war?

Lugia is die silvere draak, Ho-oh die goude vogel.


Laatst aangepast door No'tje op 26 Mrt 2010 15:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group