Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4 Volgende
|
patatzak |
Geplaatst: 22 Apr 2009 21:21 Onderwerp: World of Warcraft verslaving
| |

|
Hoe erg ben jij verslaafd aan 1 van de meeste verslaafende spellen ooit?
Ik best wel een beetje heel erg, heb ene Wotlk shirt en poster en een Horde shirt..
Als mijn latste prepaid card op is ga ik naar Chronicles of Spellborn voor ene tijdje |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 22 Apr 2009 21:29 Onderwerp:
| |

|
Ik was ZEER verslaafd, maar ik ben sinds 5 april totaal afgekickt, en je voelt het echt wel hoor.
Het was moeilijk maarja. |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 22 Apr 2009 22:34 Onderwerp:
| |

|
Heb de verslaving nooit gekend
Heb wow 3x geprobeerd, maar verslavend? nee..
2 van m'n vriend daarentegen >> |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 22 Apr 2009 22:53 Onderwerp:
| |

|
Je moet je er ook even mee bezig houden. Ja ik ben verslaafd maar ik heb heus nog 2 jaar om verslaafd te zijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 23 Apr 2009 01:45 Onderwerp:
| |

|
Heheh, ik was wel een beetje verslaafd ja. Zat ook in de beste guild van de server qua raiden enzo, dan gaat er wel wat tijd inzitten Heb nu nog steeds dat ik af en toe weer wil spelen, maar ik begin er niet meer aan. Heb vorig jaar nog met wat Amerikaanse vrienden een tijdje op USA server gespeeld, maar ik vond het niet zo leuk meer. Heb er ook echt geen tijd meer voor om veel te spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 23 Apr 2009 09:35 Onderwerp:
| |

|
Nog nooit gespeeld - Zelfs geen trial. En zo hou ik het ook.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 23 Apr 2009 12:48 Onderwerp:
| |

|
Zanar schreef: | Nog nooit gespeeld - Zelfs geen trial. En zo hou ik het ook.  |
|
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 23 Apr 2009 13:36 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Nou N!CE, dan vind ik je commentaar over dat WoW zo slecht of stom is wel helemaal ongepast  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 23 Apr 2009 13:45 Onderwerp:
| |

|
haha klopt, ik heb t echter wel eens een paar keer gezien. en ik was stom verbaasd dat mensen er lol in hebben om icoontjes aan te klikken en dan wachten totdat je vijand dood is. Ik heb zelfs gehoord dat je soms een uur lang drankjes moet maken voordat je naar een eindbaas gaat. wat een pret... |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Apr 2009 14:00 Onderwerp:
| |

|
N!CE schreef: | haha klopt, ik heb t echter wel eens een paar keer gezien. en ik was stom verbaasd dat mensen er lol in hebben om icoontjes aan te klikken en dan wachten totdat je vijand dood is. Ik heb zelfs gehoord dat je soms een uur lang drankjes moet maken voordat je naar een eindbaas gaat. wat een pret... |
Ja het ziet er misschien niet leuk uit, tot je het zelf speelt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 23 Apr 2009 14:21 Onderwerp:
| |

|
kheb die trail ooit gespeeld 2 uurtjes ik vond het bestwel verslavend
daarom heb ik m van me pc afgedonderd |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 23 Apr 2009 14:44 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
N!CE schreef: | haha klopt, ik heb t echter wel eens een paar keer gezien. en ik was stom verbaasd dat mensen er lol in hebben om icoontjes aan te klikken en dan wachten totdat je vijand dood is. Ik heb zelfs gehoord dat je soms een uur lang drankjes moet maken voordat je naar een eindbaas gaat. wat een pret... |
Vroeger duurde het wel lang idd
Tegenwoordig doe je wat quests en vind je alle materialen en heb je gelijk genoeg voor drankjes te maken (iets dat overigens toch maar een seconde per drankje kost).
En de latere bosses vergen ook erg veel coordinatie en teamwork waardoor het toch iets verder gaat als icoontjes aan te klikken  |
|
Terug naar boven |
|
|
patatzak |
Geplaatst: 23 Apr 2009 14:49 Onderwerp:
| |

|
IV Trueskill VI schreef: | kheb die trail ooit gespeeld 2 uurtjes ik vond het bestwel verslavend
daarom heb ik m van me pc afgedonderd |
Wow... zou mij nooit lukken
Respect |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Apr 2009 15:10 Onderwerp:
| |

|
MaartenL schreef: | N!CE schreef: | haha klopt, ik heb t echter wel eens een paar keer gezien. en ik was stom verbaasd dat mensen er lol in hebben om icoontjes aan te klikken en dan wachten totdat je vijand dood is. Ik heb zelfs gehoord dat je soms een uur lang drankjes moet maken voordat je naar een eindbaas gaat. wat een pret... |
Tegenwoordig doe je wat quests en vind je alle materialen en heb je gelijk genoeg voor drankjes te maken (iets dat overigens toch maar een seconde per drankje kost).
En de latere bosses vergen ook erg veel coordinatie en teamwork waardoor het toch iets verder gaat als icoontjes aan te klikken  |
Ik wil toch wel eens weten hoeveel uurtjes je al in WoW hebt zitten, Maarten... Xfire !  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 23 Apr 2009 18:03 Onderwerp:
| |

|
Heb me schoolresultaat vandaag gekregen. Ik heb besloten om met wow te stoppen en m'n account weg te geven. Ik kan wow en school jammer genoeg niet meer combineren maar boeit me niet er zijn tal van leuke dingen te doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
patatzak |
Geplaatst: 23 Apr 2009 18:06 Onderwerp:
| |

|
cecilffiv schreef: | MaartenL schreef: | N!CE schreef: | haha klopt, ik heb t echter wel eens een paar keer gezien. en ik was stom verbaasd dat mensen er lol in hebben om icoontjes aan te klikken en dan wachten totdat je vijand dood is. Ik heb zelfs gehoord dat je soms een uur lang drankjes moet maken voordat je naar een eindbaas gaat. wat een pret... |
Ik wil toch wel eens weten hoeveel uurtjes je al in WoW hebt zitten, Maarten... Xfire !  |
Xfire never lies! tenzij je het niet aan hebt staan |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 23 Apr 2009 18:08 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Heb me schoolresultaat vandaag gekregen. Ik heb besloten om met wow te stoppen en m'n account weg te geven. Ik kan wow en school jammer genoeg niet meer combineren maar boeit me niet er zijn tal van leuke dingen te doen. |
Hahaha, lach me kapot was te verwachten. Nu heb ik juist WoW gisteren gedownload xD |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 23 Apr 2009 18:09 Onderwerp:
| |

|
Ik speelde onder de vakantie rond de 11-12 uur per dag, wat ik zeer overdreven vind achteraf. |
|
Terug naar boven |
|
|
patatzak |
Geplaatst: 23 Apr 2009 18:13 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Ik speelde onder de vakantie rond de 11-12 uur per dag, wat ik zeer overdreven vind achteraf. |
Dat is inderdaad best wel overdreven, ik speel zelfs in de vakantie niet meer als 5 uur per dag WoW |
|
Terug naar boven |
|
|
AlfaNinja |
Geplaatst: 23 Apr 2009 18:13 Onderwerp:
| |

|
ik heb wow gespeeld, maar ben nooit echt verslaafd geweest. Speelde 't voor een half jaartje, ben daarna gewoon weer een shooter gaan spelen .
vind ik toch even wat leuker  |
|
Terug naar boven |
|
|
patatzak |
Geplaatst: 23 Apr 2009 18:14 Onderwerp:
| |

|
AlfaNinja schreef: | ik heb wow gespeeld, maar ben nooit echt verslaafd geweest. Speelde 't voor een half jaartje, ben daarna gewoon weer een shooter gaan spelen .
vind ik toch even wat leuker  |
Pff.. nog niet eens een half jaar man, je hebt maar 1 prepaid card gekocht |
|
Terug naar boven |
|
|
AlfaNinja |
Geplaatst: 23 Apr 2009 18:18 Onderwerp:
| |

|
heb even een vraag aan iedereen.
hoeveel geld hebben jullie eigelijk gestoken in wow? |