Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Dec 2009 13:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb wel een dynamic theme, geen beta.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Dec 2009 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het zo jammer dat ik de BETA niet heb...
Soms zie je mensen zonder PS3 met beta-code's, terwijl mensen die al sinds de launch van de console een PS3 hebben, geen code krijgen. Dit vind ik erg jammer...

Maar om on-topic te blijven, kan ik zeggen dat dit er heel dik uitziet. Iets wat ik graag zou spelen. En misschien nog wel liever dan LittleBigPlanet...
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Dec 2009 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:
Ik heb wel een dynamic theme, geen beta.

Ik ook -- ik dacht dus eerst (ik las natuurlijk niet toen ik een code in mijn mailbox vond) dat het zo'n thema was waarna je de bèta krijgt als je hem installeert, zoals ook met die PSP Go actie met Gran Turismo. Daar moest je ook het Exclusive Gran Turismo Theme downloaden waarna je de bèta kreeg.

En toen maar zoeken, toen ik de theme had geinstalleerd hoe ik de bèta kon downloaden

Maar ik gebruik het thema nu wel, gewoon omdat ik hem door mijn sign-up heb "verdiend" Ik ben al blij dat ik überhaupt wat terughoor, ik vind het ook wel attent van Sony, hoewel het veel vetter was geweest als het een dynamisch thema was geweest, dan is het meteen zo leuk show-off

Ik vind trouwens het standaardthema nog steeds het vetst, vooral bij het opstarten als die lijntjes dan zo'n wave maken maakt me altijd blij :')

En code giveaways zijn er volgens mij niet, maar je hoefde ook niets bijzonders te doen om op de normale manier een code te krijgen. Het was niet zoals bij Battlefield BC2 ofzo, van die onzinnige code giveaways 's nachts op Twitter.
Terug naar boven
dennis3000 BerichtGeplaatst: 21 Dec 2009 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had een beta kunnen hebben maar is North America only had zoon account niet. Je kon je daar vanaf 6 december voor aanmelden.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Dec 2009 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

dennis3000 schreef:
Ik had een beta kunnen hebben maar is North America only had zoon account niet. Je kon je daar vanaf 6 december voor aanmelden.

Waarom heb je geen US account? Bijna iedereen heeft er volgens mij één, voor bèta's en demo's etc.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 21 Jan 2010 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Hij is ook al goed opgeschoten in mijn downloadlijst. Al 1172MB/2013MB binnen, het gaat niet snel, maar ik hoop vanavond toch al enkele rondes te mogen racen
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 21 Jan 2010 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

K vind m maar mèh
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Jan 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik ben nog niet begonnen met downloaden, had het te druk met hw. Van het weekend even doen dan
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 01:27    Onderwerp: Reageren met citaat

100.000 limiet voor de EU. Zal m niet worden gekooktei
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 03:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol, ik had hem in een half uurtje binnen.

Heb hem nog niet uitgeprobeerd tho.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

chimnino schreef:
100.000 limiet voor de EU. Zal m niet worden gekooktei

Ik was nog niet begonnen met downloaden, maar ben natuurlijk niet achterlijk en had hem wel allang "gekocht" ofwel geclaimed Maar ipv download now ging ik gewoon Continue shopping.

Ik wist echt al weken dat de bèta eraan zat te komen hoor, ben van dat soort dingen altijd op de hoogte

50% nu
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: