Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 20:17    Onderwerp: Youtube Let's Play-ers verbannen door troll Reageren met citaat

Op youtube heb je zogeheten Let's Play-ers. Dat zijn mensen die walkthroughs van een game maken met commentaar erachter. Zo zijn bekende LP'ers zoals Chuggaconroy en Nintendocaprisun hun youtube account kwijt. De troll claimt copyright van hun filmpjes tot het absurde toe. Zo meent (CONJOPI was een naam van de troll) hij auteursrechten te hebben op de stem van de LP'er

Niet dat ik er wat om geef (ik speel liever zelf een game dan dat ik kijk), maar een groot deel van youtube is goed kwaad.

Ik ben er via via achtergekomen en ben het even uit gaan zoeken, hebben jullie hier wat van meegekregen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat

nee niet meegekregen tot nu dan maar ik vind dat wel zorgwekkend want er zaten heel wat leuke playthroughs tussen, vooral van oudere games.. of geld dit alleen voor lets play's van nieuwere games?

Ik vind dat die 'troll' thuis opgezocht moet worden en zn tanden uit zn muil mag verliezen.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Kanaal is suspended dus alles is weg
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Hahaha ik vind "Let's Players" verschrikkelijk irritant, ben blij dat er maatregelen zijn genomen jk
Ik hoop wel voor hun dat al hun videos er nog zijn, anders was al het werk voor bijna niets geweest en zoiets is natuurlijk wel weer kut.

Al die blije <16 tieners stellen zich wel erg aan vind ik :\
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wist nog geen eens dan Let's Players bestond xD
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik mis ze..
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=4Fi9OH1NQts

Yes hij staat er nog ;D

De enige die ik keek voor nostalgie enzo
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat

op Youtube zitten er wel meerdere trollen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Divine Rage BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 01:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Let's Play Minecraft!

Een vriend van me heeft een paar Let's Play filmpjes gemaakt met Lego Racers.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 07:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

YT laat zich te gemakkelijk trollen. Viacom doet er ook aan mee. Elke gametrailer eisen zij op als hun eigendom, zelfs als het gamebedrijf zelf de trailer heeft upgeload.
Terug naar boven
XboxFan785 BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog nooit een playthrough gezien, ik speel da zelf liever.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: