Auteur |
Bericht |
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 08 Jan 2010 20:08 Onderwerp: Scarface problemen.
| |

|
Ik heb een probleem met het spel scarface.
Als ik hem start krijg ik het introfilmpje gewoon te zien maar zogauw de game start krijg ik een wirwar van balken. Niks word geladen. alleen de HUD.
Verder heb ik even een systemrequirementslab scan gedaan.
Verder krijg ik de patch niet geinstalleerd en mijn drivers zijn up to date. Ik snap er niks meer van eerlijk gezegd  |
|
Terug naar boven |
|
|
Aaruman |
Geplaatst: 08 Jan 2010 22:38 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 08 Jan 2010 23:22 Onderwerp:
| |

|
hmm ja dat dacht ik ook al inderdaad. Heb hem met compatibiliteit van Xp service pack 2 al opgestart . Heb ergen gelezen dat het quad core systeem er niet mee om kan gaan en dat als je hem opstart met 1 cpu dat hij het dan wel doet maar kan dit geen blijvende schade opleveren als ik zoiets ga doen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Beretta-1992 |
Geplaatst: 08 Jan 2010 23:41 Onderwerp:
| |

|
ong een maand geleden dacht ik ook van he laat ik weer eens scarface gaan spelen en ik kreeg precies het zelfde probleem..
en ja dat als je hem met 1 core speelt het wel goed doet heb ik ook gelezen.. maar volgens mij kan dat geen kwaad |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 08 Jan 2010 23:53 Onderwerp:
| |

|
Beretta-1992 schreef: | ong een maand geleden dacht ik ook van he laat ik weer eens scarface gaan spelen en ik kreeg precies het zelfde probleem..
en ja dat als je hem met 1 core speelt het wel goed doet heb ik ook gelezen.. maar volgens mij kan dat geen kwaad |
hmm ja ben er erg voorzichtig mee dus maar als jij hetzelfde probleem hebt dan zal het weel een bekend probleem zijn met vista. Binnekort eens windows7 of xp erop zetten dan:) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|