Auteur |
Bericht |
|
Token |
Geplaatst: 09 Mei 2011 19:23 Onderwerp: Sony Ericsson Xperia Play
| |

|
Mensen, ik heb me het gekke idee in me hoofd gehaald om een nieuwe mobiel te kopen. Ik zat dus te denken aan de Playstation Phone maar ik ben bang dat er geen goede spellen voor uit gaan komen (uit zijn gekomen, ik heb er namelijk nog niets over gehoord en de mobiel ligt toch al 2 maanden in de winkels). Ik vroeg me dus af of iemand hier er een heeft of er wat meer van gehoord heeft zodat ik zelf ook een beter oordeel kan vellen en hem dan eventueel te kopen of verder te zoeken naar een andere mobiel!
Alvast bedankt |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 09 Mei 2011 19:27 Onderwerp:
| |

|
Op wat voor 'goede' spellen hoop je? De console games van deze generatie zul je er niet op aantreffen. Verder heb je natuurlijk alle games die je met een emulator kan spelen. Echte PS Phone toppers hoef je denk ik niet te verwachten... |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 09 Mei 2011 19:40 Onderwerp:
| |

|
Die emulatoren, kun je die ook gemakkelijk op een normaal touchscreen toestel spelen? Of is die controller toch echt wel een must have als je dat veel wilt doen?
Verder, goede spellen, ik weet niet echt wat ik er mee bedoel. Ik denk gewoon games waar wat meer verhaal in zit dan (bijvoorbeeld) Angry birds. Denk aan Final Fantasy, Kingdom Hearts, GTA, enz enz. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 09 Mei 2011 19:43 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Koop een goedkopere telefoon en ga dit najaar voor de NGP? Veel ondersteuning voor de Sony Ericsson Xperia Play lijkt me er nu niet echt te zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 09 Mei 2011 19:46 Onderwerp:
| |

|
de 'Playstation Phone' is geen gameconsole met telefoonfunctie, maar andersom. Het is meer zodat je een betere gameervaring op je telefoon hebt. Er zal bij weinig/geen spellen staan; NU voor Xbox360 PS3 en Playstation Phone (XPeria Play). Het zijn vooral de gave android games + emulators.
Overigens ben ik van mening dat je beter de HTC Sensation of de Sony Ericsson Arc kunt halen. Het enige dat je mist is de knopjes (die dan op je scherm zitten) |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 09 Mei 2011 20:01 Onderwerp:
| |

|
Ik heb inderdaad ook nog even naar de Arc zitten kijken, die staat ook hoog aangeschreven op Gsmarena.com. Ik vraag me daar dan weer bij af of dat het Samsung Galaxy s2 model niet beter is dan het Arc model van SE. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 09 Mei 2011 20:03 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Gewoon even zoeken wat er beschikbaar is op Android. Het is nu eenmaal geen PlayStation console, maar een Android platform. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 09 Mei 2011 20:08 Onderwerp:
| |

|
Als je een nieuwe telefoon nodig hebt, lijkt het mij dat je een telefoon koopt. Geen telefoon/PSP hybrid... |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 09 Mei 2011 20:14 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Als je een nieuwe telefoon nodig hebt, lijkt het mij dat je een telefoon koopt. Geen telefoon/PSP hybrid... |
Ach, nodig hebben. Ik heb altijd low tech mobiels gehad (het goedkoopste van het goedkoopste) omdat er gewoon niet zoveel te doen was met het mobiele internet, maar nu dat het in een opmars komt wil ik daar toch ook wel een stukje van  |
|
Terug naar boven |
|
|
Xavior |
Geplaatst: 11 Mei 2011 00:51 Onderwerp:
| |

|
Of je wacht dit najaar nog even af.
Nvidia heeft gezegd dat er phones komen met een chipset van hun erin waarmee na alle waarschijnlijkheid ook PS2 games gespeeld kunnen worden.
En ik vond de knoppen van de psphone niet lekker spelen.
Ze zijn het zelfde als die van de Go of gbasp, anywho ze klikken en spelen niet zo lekker weg als een psp 3000 serie. |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 13 Mei 2011 20:40 Onderwerp:
| |

|
Wss komt er een PSN app voor Android die enkel draait op de Xperia Play en dan zal je via de store games kunnen kopen. Beetje zoals de PSP Go. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 13 Mei 2011 20:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Hé, dit topic was me nog niet opgevallen maar ik zal even mijn zegje doen:
- De telefoon kan PSOne-games runnen
- Sommige Android Market-apps zoals de NES, SNES en GBA-emulators die voor elke telefoon verkrij baar zijn (SNESoid enz heten die volgens mij) hebben speciale ondersteuning voor de Play, deze kan je dus ook met de knoppen spelen waar ze op normale telefoons onscreen toetsen hebben. Veel fijner dus
- Sony gaat een PlayStation Suite-app uitbrengen, als ik het goed heb voor meer telefoons dan alleen de Play, waar speciale apps van hun kant op zullen komen te staan.
- Daarnaast kan de telefoon uiteraard ook games draaien die voor elke Android-telefoon beschikbaar zijn, wat best een aardig aanbod is. Ik weet bijna zeker dat er ook meer apps zijn of zullen komen die ondersteuning zullen bieden voor de PlayStation-controls van de Play!
M.a.w. je krijgt het spellenaanbod van de Market, plus PSOne-games, plus PlayStation Suite-games. Ik weet de precieze details niet, dit is alles wat ik heb onthouden van rond de aankondiging. Zou dus niet weten of die PS Suite er al is, of die voorgeïnstalleerd staat, en wat er allemaal op te krijgen is. Misschien kan je daar nog wat naar googlen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|