Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Sayonara BerichtGeplaatst: 15 Dec 2009 11:50    Onderwerp: Vraag over Guitar Hero/Rock Band Reageren met citaat

Ik heb Guitar Hero World Tour en Rock Band voor de PS3. Ik speel het liefste op het drumstel(van guitar hero world tour). Ik speel echter Rock Band amper, omdat ik er niet een drumstel voor heb.

Ik heb wel is gelezen over dat het guitar hero drumstel ook op rockband kan, maar dat je dan andersom drumt enzo.
Ik wil graag Rock Band spelen met een drumstel MET beckens en waarop je gewoon normaal op kan drummen. Naar mijn weten heeft het Rock Band drumstel geen beckens.
Heeft iemand een idee hoe dit wel kan, of is er inmiddels een nieuw drumstel voor rock band???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 15 Dec 2009 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat vroeg ik me eerst ook af tot ik deze review zag

http://multiplayerblog.mtv.com/2008/11/03/guitar-hero-drums-rock-band/

Alleen de rechter cymbal (oranje) werkt dus niet. Voor de rest is het mogelijk alleen tis niet makkelijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sayonara BerichtGeplaatst: 15 Dec 2009 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat artikel bedoel ik dus met:

"Ik heb wel is gelezen over dat het guitar hero drumstel ook op rockband kan, maar dat je dan andersom drumt enzo".

Ik bedoelde dus eigenlijk een identiek drumstel van Guitar Hero, maar dan voor Rock Band, want ik wil gewoon die cymbals. Ik denk dat het helaas nog wachten wordt.
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 15 Dec 2009 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Sayonara schreef:
Ja dat artikel bedoel ik dus met:

"Ik heb wel is gelezen over dat het guitar hero drumstel ook op rockband kan, maar dat je dan andersom drumt enzo".

Ik bedoelde dus eigenlijk een identiek drumstel van Guitar Hero, maar dan voor Rock Band, want ik wil gewoon die cymbals. Ik denk dat het helaas nog wachten wordt.

ja idd dan word het wachten op de cymbals bij Rock band. maar das een mad cat drumset dus zal wel prijzig worden.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 15 Dec 2009 13:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Het is even wennen inderdaad, maar dat gaat best snel. Zolang je er maar niet vanuit gaat dat je meteen op expert kan drummen en de game op medium zet zul je geen problemen moeten ondervinden. Ik ben zo ook van Guitar Hero: World Tour naar The Beatles: Rock Band overgestapt.
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 15 Dec 2009 14:12    Onderwerp: Reageren met citaat

@Hitmanhenk

Ik begrijp uit je reactie dat er al zon'n drumstel is, klopt dat???(Mad Catz)
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Dec 2009 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Het is even wennen inderdaad, maar dat gaat best snel. Zolang je er maar niet vanuit gaat dat je meteen op expert kan drummen en de game op medium zet zul je geen problemen moeten ondervinden. Ik ben zo ook van Guitar Hero: World Tour naar The Beatles: Rock Band overgestapt.

Een vraagje voor je Stefan, kan je The Beatles ook gewoon met een controller spelen ?
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 15 Dec 2009 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Sayonara schreef:
@Hitmanhenk

Ik begrijp uit je reactie dat er al zon'n drumstel is, klopt dat???(Mad Catz)

Ik heb het erna idd even nagezocht en hij is al verkrijgbaar
http://rockband.gameshark.com/
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: