Auteur |
Bericht |
|
Sayonara |
Geplaatst: 15 Dec 2009 11:50 Onderwerp: Vraag over Guitar Hero/Rock Band
| |

|
Ik heb Guitar Hero World Tour en Rock Band voor de PS3. Ik speel het liefste op het drumstel(van guitar hero world tour). Ik speel echter Rock Band amper, omdat ik er niet een drumstel voor heb.
Ik heb wel is gelezen over dat het guitar hero drumstel ook op rockband kan, maar dat je dan andersom drumt enzo.
Ik wil graag Rock Band spelen met een drumstel MET beckens en waarop je gewoon normaal op kan drummen. Naar mijn weten heeft het Rock Band drumstel geen beckens.
Heeft iemand een idee hoe dit wel kan, of is er inmiddels een nieuw drumstel voor rock band??? |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 15 Dec 2009 12:18 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 15 Dec 2009 12:29 Onderwerp:
| |

|
Ja dat artikel bedoel ik dus met:
"Ik heb wel is gelezen over dat het guitar hero drumstel ook op rockband kan, maar dat je dan andersom drumt enzo".
Ik bedoelde dus eigenlijk een identiek drumstel van Guitar Hero, maar dan voor Rock Band, want ik wil gewoon die cymbals. Ik denk dat het helaas nog wachten wordt.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 15 Dec 2009 13:00 Onderwerp:
| |

|
Sayonara schreef: | Ja dat artikel bedoel ik dus met:
"Ik heb wel is gelezen over dat het guitar hero drumstel ook op rockband kan, maar dat je dan andersom drumt enzo".
Ik bedoelde dus eigenlijk een identiek drumstel van Guitar Hero, maar dan voor Rock Band, want ik wil gewoon die cymbals. Ik denk dat het helaas nog wachten wordt.  |
ja idd dan word het wachten op de cymbals bij Rock band. maar das een mad cat drumset dus zal wel prijzig worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 15 Dec 2009 13:07 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Het is even wennen inderdaad, maar dat gaat best snel. Zolang je er maar niet vanuit gaat dat je meteen op expert kan drummen en de game op medium zet zul je geen problemen moeten ondervinden. Ik ben zo ook van Guitar Hero: World Tour naar The Beatles: Rock Band overgestapt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 15 Dec 2009 14:12 Onderwerp:
| |

|
@Hitmanhenk
Ik begrijp uit je reactie dat er al zon'n drumstel is, klopt dat???(Mad Catz) |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 15 Dec 2009 16:48 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Het is even wennen inderdaad, maar dat gaat best snel. Zolang je er maar niet vanuit gaat dat je meteen op expert kan drummen en de game op medium zet zul je geen problemen moeten ondervinden. Ik ben zo ook van Guitar Hero: World Tour naar The Beatles: Rock Band overgestapt. |
Een vraagje voor je Stefan, kan je The Beatles ook gewoon met een controller spelen ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 15 Dec 2009 17:09 Onderwerp:
| |

|
Sayonara schreef: | @Hitmanhenk
Ik begrijp uit je reactie dat er al zon'n drumstel is, klopt dat???(Mad Catz) |
Ik heb het erna idd even nagezocht en hij is al verkrijgbaar
http://rockband.gameshark.com/ |