Auteur |
Bericht |
|
Asianator |
Geplaatst: 02 Jan 2010 19:00 Onderwerp: Het "Ik zit muurvast in Game X"-topic
| |

|
De titel spreekt voor zich; zit je vast in een game? Vraag hier dan hulp!
Om zelf te beginnen, kan ik zeggen dat ik in "The Legend of Zelda: Twilight Princess" (op de Nintendo GameCube) vastzit in de Lakebed Temple. In de ronde ruimte met de draaiende trap, om precies te zijn. Natuurlijk weet ik dat er op YouTube video-walkthroughs zijn te vinden, maar ik heb hier niets aan. Zoals eerder aangehaald, speel ik het spel op de GameCube, en deze walkthroughs zijn Wii-based. Gezien het feit dat de Wii-versie een gespiegelde spelwereld heeft, heb ik niets aan deze video's. Mijn hulp zou dan het beste komen van iemand die de GameCube-versie van het spel heeft gespeeld. Maar speel je de Wii-versie, dan mag je me altijd proberen te helpen. Alvast bedankt!
Laatst aangepast door Asianator op 02 Jan 2010 20:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 02 Jan 2010 19:56 Onderwerp: Re: Het "Ik zit muurvast in Game X"-topic
| |

|
Remy Lanslots schreef: | De titel spreekt voor zich; zit je vast in een game? Vraag hier dan hulp!
Om zelf te beginnen, kan ik zeggen dat ik in "The Legend of Zelda: Twilight Princess" (op de Nintendo GameCube) vastzit in de Lakebed Temple. In de ronde ruimte met de draaiende trap, om precies te zijn. Natuurlijk weet ik dat er op YouTube video-walkthroughs zijn te vinden, maar ik heb hier niets aan. Zoals eerder aangehaald, speel ik het spel op de GameCube, en deze walkthroughs zijn Wii-based. Gezien het feit dat de Wii-versie een gespiegelde spelwereld heeft, heb ik niets aan deze video's. Mijn hulp zou dan het beste komen van iemand die de Wii-versie van het spel heeft gespeeld. Maar speel je de Wii-versie, dan mag je me altijd proberen te helpen. Alvast bedankt! | lees je teks is goed  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 02 Jan 2010 20:11 Onderwerp:
| |

|
Ja, je ene laatste regel klopt niet helemaal denk ik. En ik neem aan dat een gespiegelde walktrough niet al te moeilijk voor je moet zijn, niet? Anders kijk je gewoon via een spiegel naar je scherm  |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 02 Jan 2010 21:52 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 10 Jan 2010 15:10 Onderwerp:
| |

|
Zijn er hier mensen die Bullet Witch hebben (uit)gespeeld? Ik ben er zojuist mee begonnen, maar ik kon niet eens het eerste level voltooien. Is het spel zo moeilijk, of ben ik gewoon slecht? |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 10 Jan 2010 16:16 Onderwerp:
| |

|
Remy Lanslots schreef: | Zijn er hier mensen die Bullet Witch hebben (uit)gespeeld? Ik ben er zojuist mee begonnen, maar ik kon niet eens het eerste level voltooien. Is het spel zo moeilijk, of ben ik gewoon slecht? |
Zo das lang geleden... ik heb hem 1000GS en kan me herinneren dat het niet echt heel erg moeilijk was. Oefenen zou ik zeggen . |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 10 Jan 2010 18:16 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|