Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 22:25    Onderwerp: De beste game ooit 2009 Reageren met citaat

De beste game ooit...

In dit topic mag jij je beste game ooit posten. Uiteindelijk zullen de stemmen geteld worden en de game zal in de hall of fame komen te staan (als het mag ) gekozen door de leden en de redacteuren.

De regels:
-Je mag maar één game nomineren! Er kan maar een game de beste zijn natuurlijk.
-Het liefst alleen stemmen in dit topic of vragen stellen over de beste game ooit 2009. Dit wordt geen chat topic!
-Je mag alleen games nomineren die voor 2010 zijn uitgekomen. Final fantasy XIII bijvoorbeeld niet en zal niet worden meegeteld.
-Schrijf de games voluit

ik heb dit topic al eerde geopend en dat was het probleem ook, veels te vroeg. 2010 nadert en bijna alle top games zijn uit. Nu is het de perfecte tijd te gaan stemmen en in januari 2010 zullen de resultaten bekend worden gemaakt. Hou het netjes.

Genomineerde games:
Super Mario Bros 3
James Bond: Nightfire
Assassin's Creed 2
Suikoden 2
Star Wars: Knights of The Old Republic
Resident Evil: 4
Mafia
Final Fantasy VII
Final Fantasy X
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Fallout 3
GTA IV
The Beatles: Rock Band
Metal Gear Solid
Shemue2
final fantasy VIII
Crash Bash
Super Metroid
Space Quest III
The Orange Box
Final Fantasy VI
The Legend of Zelda: A link to the past
Bioshock
Empire Total War

Laatst aangepast door Lawliet op 16 Dec 2009 13:04; in totaal 12 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

k kies voor Super Mario Bros 3.
Waarom? De game is gewoon perfect. Er zit gewoon geen fouten in de game. Al zijn we honderd jaar verder, de game zal altijd herinnert worden als een van de beste games ooit gemaakt!
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

James Bond: Nightfire
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 01:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Assassin's Creed 2

Waarom? De game is nog maar net uit en heeft mijn hart al zo weten te veroveren. Het eerste deel was zo saai en herhalend dat de verwachtingen redelijk laag waren bij mij. En damn dan speel je hem. De prachtige dynamische wereld. Het ijzersterke plot die je niet meer loslaat tot het einde. De nergens herhalende objectives. De hersenkrakende Assassin's tomb levels buiten de storyline om. Het heus werkende economische systeem waar je zelfs uiteindelijk je stad mee kunt runnen. De armor customizations die er nu in de game zitten. En natuurlijk het orgasmische gevoel als je al freerunnend de daken van prachtig vormgegeven italiaanse steden uit de late renaissaince beklautert. Voor een week terug had ik Fallout 3 gezegd nu zeg ik AC2
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 01:22    Onderwerp: Reageren met citaat

AmazingShikoku schreef:
Assassin's Creed 2

Waarom? De game is nog maar net uit en heeft mijn hart al zo weten te veroveren. Het eerste deel was zo saai en herhalend dat de verwachtingen redelijk laag waren bij mij. En damn dan speel je hem. De prachtige dynamische wereld. Het ijzersterke plot die je niet meer loslaat tot het einde. De nergens herhalende objectives. De hersenkrakende Assassin's tomb levels buiten de storyline om. Het heus werkende economische systeem waar je zelfs uiteindelijk je stad mee kunt runnen. De armor customizations die er nu in de game zitten. En natuurlijk het orgasmische gevoel als je al freerunnend de daken van prachtig vormgegeven italiaanse steden uit de late renaissaince beklautert. Voor een week terug had ik Fallout 3 gezegd nu zeg ik AC2

Mauh, de game is ZEKER goed maar beste game ooit, nee dat nog net niet.

De game mankeert nog teveel probelemen voor mij om de beste game ooit te zijn, gevechtsysteem is nog steeds waardeloos, de controls als je aan het freerunnen bent doen het niet altijd zoals het moet & er zijn nog een paar andere dingetjes aan de game die beter hadden gekund.

Voorderest geef ik je groot gelijk, ben echt verbaast hoe goed deze game is, ik wist wel dat het leuk ging worden maar zo goed?

Het verhaal is echt focking vet, lekker mensen assassinaten en over de daken rennen, geweldige game.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 01:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat ik toch voor Metal Gear Solid ga. Ik ben geneigd te kiezen voor FFVIII, maar aangezien ik daarbij nog maar ergens op CD1 ben, lijkt me dat een beetje onredelijk. Maar MGS is een van de weinige games die mij, ondanks de leeftijd, van begin tot eind heeft weten te boeien. Brute gameplay, vette bossbattles en een goed verhaal. Enige minpuntje waar ik op kan komen is dat de camera soms wat vervelend is, dat je niet precies ziet wat je wilt zien. Een voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld de tweede bossbattle met Raven. Maar voor de rest een perfecte game.

Edit:
Nightfire beste game ooit? Het spijt me hoor, maar die zou hoogstens de titel "Best Bond Game Ever" kunnen verdienen (want in vergelijking met de filmgames, word hier het verhaal wel goed uitgewerkt en het was natuurlijk een shooter die goed wegspeelde). Echter vind ik het de titel "Beste Game Ooit" niet waard. Het is een vette shooter die ik ook geregeld gespeeld heb (vooral MP), maar dit gaat wat ver imo.

Laatst aangepast door Stammetje91 op 30 Nov 2009 01:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 01:41    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
AmazingShikoku schreef:
Assassin's Creed 2

Mauh, de game is ZEKER goed maar beste game ooit, nee dat nog net niet.

De game mankeert nog teveel probelemen voor mij om de beste game ooit te zijn, gevechtsysteem is nog steeds waardeloos, de controls als je aan het freerunnen bent doen het niet altijd zoals het moet & er zijn nog een paar andere dingetjes aan de game die beter hadden gekund.

Voorderest geef ik je groot gelijk, ben echt verbaast hoe goed deze game is, ik wist wel dat het leuk ging worden maar zo goed?

Het verhaal is echt focking vet, lekker mensen assassinaten en over de daken rennen, geweldige game.

Het punt is dat je in Assassin's Creed geen uitgebreid gevechtssysteem nodig moet hebben. 80% van de game bestaat juist uit het zo min of helemaal niet uit vechten. Als je het gevechtssysteem zo vaak moet gebruiken dat je alle countermoves al 100x gezien hebt dan speel je de game gewoon niet op de manier dat het zou moeten, of tenminste zoals ik het doe. Daarom vind ik juist Assassin's Creed zo fucking vet, om dat momenten dat je geen direct confrontatie met je vijand hebt, nog zou willen hebben.

De controls tijdens het freerunnen heb ik totaal geen problemen mee gehad. Liep zo soepel als een geoliede dildo in een uitgewoonde poolse hoer als je het aan mij vraagt. Ik verzeker je in ieder geval dat ik in mijn 360 versie nog niet één maal onbedoeld ergens naast heb gesprongen zonder dat het een fout van mezelf was.

Tjonge jonge jonge wat een episch stukje multimedia.

maar dit topic is niet bedoelt om te discussieren over AC2
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 02:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Suikoden 2
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 07:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Iedereen mag kiezen welke game ze willen nomineren. Maakt niet uit of het nou een goede of een slechte game is. Als iemand Superman 64 nomineert telt het gewoon mee... Als is het nog zo slecht.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 07:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Star Wars: Knights of The Old Republic

Verrassend ?
Terug naar boven
The Big N BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 08:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Resident Evil: 4
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 10:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafia

of natuurlijk World of Warcraft
Terug naar boven
sanderkevdw BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Fantasy VII
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Fantasy X
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 13:36    Onderwerp: Reageren met citaat

The Legend of Zelda: Ocarina of Time..

De eerste keer dat ik de gerudo desert in liep was geweldig!
Above expectations!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Danie-san BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Fallout 3

lijkt me duidelijk toch
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat

GTA IV
GTA IV TLaD
GTA IV TBoGT

Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
GTA IV
GTA IV TLaD
GTA IV TBoGT

GTA IV zuigt.
GTA IV: TLaD zuigt
GTA IV: TBoGT zuigt (letterlijk)
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:
JasperCLA schreef:
GTA IV
GTA IV TLaD
GTA IV TBoGT

GTA IV zuigt.

Nope, volgens mij de beste GTA die ik in jaren heb gespeeld. Ja, San Andreas was meer fun. Maar GTA IV was zó cinematisch en meeslepend !
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

The Beatles: Rock Band

'nuff said
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Jongens, allemaal prachtig die meningen, echt. Maar wees nou eens een keer objectief!

Metal Gear Solid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Remy Lanslots schreef:
JasperCLA schreef:
GTA IV
GTA IV TLaD
GTA IV TBoGT

GTA IV zuigt.

Nope, volgens mij de beste GTA die ik in jaren heb gespeeld. Ja, San Andreas was meer fun. Maar GTA IV was zó cinematisch en meeslepend !

Geef je groot gelijk daarin! De GTA gamers zijn ook een beetje verdeelt in 4 groepen: De Vice City groep, die GTA IV tof vind. De San Andreas groep, die GTA IV kut vind. en dan heb je nog de groep die alle GTA games tof vind of niets. Viel me toen op bij GTAforums dat er zoveel San Andreas spelers waren die GTA IV helemaal niets vonden omdat ze dachten dat ze een vervolg zouden krijgen op San Andreas met nog meer features.

Ik vind ze allemaal erg leuk maar niets wordt beter dan het heilige GTA: Vice City, die game is bijna perfect. GTA IV + uitbreidingen staan op nummer 2 en op de 3e plaats staat San Andreas bij mij.

Ik zou zelf niet echt een ''beste game ooit'' kunnen opnoemen. Maar een paar games die ik echt heel tof vond:
1. GTA Vice City
2. Mafia
3. Hitman / Contracts en Blood Money
4. Day of The Tentacle
5. Metal Gear Solid 3: Snake Eater.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Shemue2/MGS2 jullie kiezen het maar sinds het vvor mij zo moeilijk is om het uit te kiezen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Christian Vuye schreef:
Remy Lanslots schreef:
JasperCLA schreef:
GTA IV
GTA IV TLaD
GTA IV TBoGT

GTA IV zuigt.

Geef je groot gelijk daarin! De GTA gamers zijn ook een beetje verdeelt in 4 groepen: De Vice City groep, die GTA IV tof vind. De San Andreas groep, die GTA IV kut vind. en dan heb je nog de groep die alle GTA games tof vind of niets. Viel me toen op bij GTAforums dat er zoveel San Andreas spelers waren die GTA IV helemaal niets vonden omdat ze dachten dat ze een vervolg zouden krijgen op San Andreas met nog meer features.

Ik vind ze allemaal erg leuk maar niets wordt beter dan het heilige GTA: Vice City, die game is bijna perfect. GTA IV + uitbreidingen staan op nummer 2 en op de 3e plaats staat San Andreas bij mij.

Ik zou zelf niet echt een ''beste game ooit'' kunnen opnoemen. Maar een paar games die ik echt heel tof vond:
1. GTA Vice City
2. Mafia
4. Day of The Tentacle

Yup, ik denk ook dat ik bij de groep vind die Vice City en IV geweldig vonden ! San Andreas is gewoon anders......
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
MarcianoNL schreef:
Christian Vuye schreef:
Remy Lanslots schreef:
JasperCLA schreef:
GTA IV
GTA IV TLaD
GTA IV TBoGT

GTA IV zuigt.

1. GTA Vice City
2. Mafia
4. Day of The Tentacle

Yup, ik denk ook dat ik bij de groep vind die Vice City en IV geweldig vonden ! San Andreas is gewoon anders......

Dat zijn maar drie groepen

Ontopic:
Ik heb me vroeger heel erg vermaakt met 007 Goldeneye . Maar Supermario 3 was indd ook heel goed =D
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 4

Ga naar: