Auteur |
Bericht |
|
eehbiertje |
Geplaatst: 07 Dec 2009 21:30 Onderwerp: xbox video probleem
| |

|
hey mensen
heb laatst ivm een bepaald iets
een nieuwe xbox moeten halen.. daar heb ik mijn oude hd opgezet
maar vroeger kon ik gewoon offline films kijken zonder in te loggen of verbinding te hoeven hebben met internet..
(zon mediaupdate) maar die staat nu nog steeds op me hd alleen moet ik nu inloggen op live en kan dan pas kijken
aangezien ik meestal me wireless gebruik om op live te gaan (pak ik hem bij me pc weg) is dit enorm irritant als je even filmpje wil kijken
weet iemand waarom je niet net als vroeger gewoon je series aan kan zetten en afspelen?
*ja weet hoe codecs enz werken* maar was eerder ook geen probleem |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 07 Dec 2009 21:51 Onderwerp: Re: xbox video probleem
| |

|
eehbiertje schreef: | hey mensen
heb laatst ivm een bepaald iets
een nieuwe xbox moeten halen.. daar heb ik mijn oude hd opgezet
maar vroeger kon ik gewoon offline films kijken zonder in te loggen of verbinding te hoeven hebben met internet..
(zon mediaupdate) maar die staat nu nog steeds op me hd alleen moet ik nu inloggen op live en kan dan pas kijken
aangezien ik meestal me wireless gebruik om op live te gaan (pak ik hem bij me pc weg) is dit enorm irritant als je even filmpje wil kijken
weet iemand waarom je niet net als vroeger gewoon je series aan kan zetten en afspelen?
*ja weet hoe codecs enz werken* maar was eerder ook geen probleem |
Als het gekocht materiaal is wat je wilt bekijken, moet je eerst via DRM je rechten overzetten van je oude Xbox 360 naar je nieuwe. Ga naar www.xbox.com/drm |
|
Terug naar boven |
|
|
eehbiertje |
Geplaatst: 07 Dec 2009 21:56 Onderwerp: Re: xbox video probleem
| |

|
Remy Lanslots schreef: |
Als het gekocht materiaal is wat je wilt bekijken, moet je eerst via DRM je rechten overzetten van je oude Xbox 360 naar je nieuwe. Ga naar www.xbox.com/drm |
ja moet ik nog paar dagen wachten ivm vorig jaar ook al gedaan
nee vanaf externe hdd
gewoon "verkregen" series
eerder kon ik het gewoon streamen maar op de 1 of andere manier wil dat niet meer... (dunno why ziet mijn pc niet meer) dus koppel ik mijn nas maar los en plug hem via usb in..
maar nu moet ik dus nas aanpluggen xbox opstarten inloggen en dan pas kan ik die series kijken..
opzich geen probleem maar dan moet ik dus eerst weer die adapter voor wireless weer bij me pc wegtrekken enz XD |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|