Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 37, 38, 39  Volgende  
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

dennis3000 schreef:
russia doet niet mee btw
weet ik :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dennis3000 BerichtGeplaatst: 30 Mei 2010 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Jun 2009
Berichten: 205

Nee dan is het goed. heb me btw ff ingeschreven voor de poule succes jonges
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

KLEIN probleempje voor nederland: ze komen waarschijnlijk meteen tegen of Brazilie of Spanje te staan
ag ja, ooit kom je tijdens een wk toch tegen een groot land. Nederland-Spanje lijkt me wel een mooie wedstrijd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

laraishond schreef:
KLEIN probleempje voor nederland: ze komen waarschijnlijk meteen tegen of Brazilie of Spanje te staan
ag ja, ooit kom je tijdens een wk toch tegen een groot land. Nederland-Spanje lijkt me wel een mooie wedstrijd


dat wordt volgens mij pas in de kwartfinale, na de poule moeten tegen de nummer 2 (drvan uitgaande dat we eerste worden) uit de poule van italië

je zal ze tog n keer tegenkomen wil je die beker mee naar huis nemen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 09 Jun 2010 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Juuppel schreef:
laraishond schreef:
KLEIN probleempje voor nederland: ze komen waarschijnlijk meteen tegen of Brazilie of Spanje te staan
ag ja, ooit kom je tijdens een wk toch tegen een groot land. Nederland-Spanje lijkt me wel een mooie wedstrijd


dat wordt volgens mij pas in de kwartfinale, na de poule moeten tegen de nummer 2 (drvan uitgaande dat we eerste worden) uit de poule van italië

je zal ze tog n keer tegenkomen wil je die beker mee naar huis nemen


woeps ja foutje
bedoel natuurlijk kwart-finale. eerst waarschijnlijk nog tegen Paraguay
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 11 Jun 2010 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Het WK is begonnen! =)

Net de volksliederen van Mexico en Zuid-Afrika gehoord!

De match begint zometeen!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 11 Jun 2010 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Het gaat los! Woehoeoeoeoeoe! Zuid-Afrika gaat met 1-0 winnen, dan heb ik de eerste punten van de poule binnen ;P
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 11 Jun 2010 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

jamme 1-1, ik gunde het zuid-a echt. tshabalala's goal was echt ziek
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 11 Jun 2010 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

^idd hun spel in de 2de helft was wel leuk om te zien
de goal was voortreffelijk natuurlijk. Alleen jammer dat ze het amateuristisch weggaven omdat 1 speler niet mee liep om de Mexicanen buitenspel te zetten.
Hopelijk laat Mexico de keeper staan. Best wel lachen met die gestreste gast
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 11 Jun 2010 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

ik vond de verdediging van Z-Afrika sowieso niet zo goed. aan de rechterkant lag het echt vaak open, zo ook tijdens het goal van Mexico. Z-Afrika was wel beter, had het ze echt gegund om te winnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 11 Jun 2010 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

waarom zo weinig geintreseerden in voetbal? er zijn miss wel 30 keer meer reacties op de bekend gemaakte e3 titels :p. tuurlijk snap ik dat dit een game-site is maar jongens blijven jongens en horen jongens voetbal niet standaard leuk te vinden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 11 Jun 2010 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik moest werken, dus heb niet gekeken. En voorderest boeien landen als Mexico en Zuid Afrika me niet.

Mooi dat ik maandag lekker vrij ben, lekker nederland in hd bekijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 11 Jun 2010 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Wilhelmus van Nassouwe...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Jun 2010 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Wat een heerlijke kopbal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Jun 2010 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Trueskill schreef:
Wat een heerlijke kopbal.

Heinze!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 12 Jun 2010 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

boh keeper van Nigeria was geweldig!

vandaag iig leukere wedstrijden dan gister. Maar wat was Griekenland slecht zeg zou echt niet zeggen dat ze in 2004 Europees kampioen waren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 12 Jun 2010 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

griekenland was echt slecht ja, argentinie eerste 25 minuten geweldig en daarna ook niet veel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Wat ligt het niveau tergens laag zeg dit tournooi, dan kan evert wel 10 x zeggen dat het een goeie wedstrijd was maar heb nog geen fatsoenlijke 90 minuten gezien. Zuid korea komt nog het dichtste in de buurt daarvam..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Duitsland was gisteren erg sterk. Heb Duitsland niet vaak zo aggresief vanaf het begin gezien; mooi jong team.

Wat speelt Nederland ongelofelijk saai, zeg. Heb je zo veel goede spelers, kun je misschien 1 of 2 goede aanvallen in de eerste helft op zetten? Denemarken speelt slim en verdient tot nu toe meer een goal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

LOL EIGENDOELPUNT. echt zo zielig voor Denemarken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Sneu dat we zo moeten winnen. Ach, hier en daar gaat 't wat beter. Maar hier win je geen grote wedstrijden mee, bah.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Inderdaad, wat een faal wedstrijd, op deze manier gaan ze het niet ver schoppen. Wel een paar mooie acties, maar die bal gaat er maar niet in.

EDIT: omg en 1 seconde later scoren ze
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Nou, Denemarken valt toch vies tegen in de tweede helft. Totaal geen druk, zelfs niet na de 1-0. Dus wel terecht gewonnen uiteindelijk, maar een sterke wedstrijd is het niet.

EDIT: Ik snap al die liefde voor Van Persie echt niet. Man Of The Match volgens het Britse kanaal waar ik op kijk? Pff. Hij heeft een matige wedstrijd achter de rug en was niet bepaald de drijfveer achter de druk. Heeft ook een paar mooie kansen verprutst met ego-trippen (als je toch met rechts gaat schieten, schiet dan ook direct). Dan heeft Van Der Vaart 't nog beter gedaan. Kende Elia nog helemaal niet maar die heeft wel een leuke indruk achter gelaten. Sneijder was wel okay.

Maar wat wil ik Robben graag weer in actie zien.


Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 14 Jun 2010 15:45; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zaandam3 BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 75

Mooi 2-0
Elia was geweldig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Leuke wedstrijd, eerste helft viel me vies van Nederland tegen maar na die eigen doelpunt verzwakte Denemarken helemaal
Elia was imo the man of the match, ik weet nog dat die commentator helemaal gek werd toen hij zo'n trucje deed haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 37, 38, 39  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 39

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group