Auteur |
Bericht |
|
the_dan |
Geplaatst: 18 Nov 2009 11:40 Onderwerp: PC modding hulp (ledjes en dingen instaleren etc)
| |

|
dit is eigenlijk een algemeen topic over het instaleren van ledjes tot aan een nieuwe vidkaart doen
Maar ik heb nu een vraag
ik wil op me oude pc (zo n staande) wil ik de zijkant er eve afhalen en er glasvezel in zetten (in die zijkant die ik er heb afhelaald)
maar nu wil ik er ook ledjes inzetten ..(het liefst op usbingang)
ik kan het wel op internet opzoeken alleen dat duurt 1 uur voordat ik 1 pagina heb geladen
dus hoe kan ik dat het best doen ?
en met welk gereedschap dat ik tijdens bevo (knutselen) kan gebruiken
mvg danny?
(jullie vragen mogen ook hier (maar ook antwoorden ) |
|
Terug naar boven |
|
|
kaart |
Geplaatst: 30 Nov 2009 19:54 Onderwerp:
| |
|
Je kunt het beste met een dremel een gat zagen in de zijkant van je behuizing en daar dan een stuk plexiglas achter plakken. LEDjes op USB aansluiting ken ik niet maar je kunt mooie CCFL buizen kopen die je met een 3pins connector aan je moederbord vast maakt, of eventueel met een molex verbindt aan de voeding van je pc. |
|
Terug naar boven |
|
|
eehbiertje |
Geplaatst: 07 Dec 2009 22:05 Onderwerp:
| |

|
plexiglas hmm nice..
heb hier zelf ook zon kast.. (zijkant met led)
maar me led is kapot..
heb toen gewoon zijkant van plexiglas gemaakt led rond de fans en boven en onderkant kast zodat hij blauw oplicht..
tot me omvormer verband was XD
beste is gewoon als je bij je pa in de schuur kijkt naar materiaal en gewoon aan de knutsel gaat (zo doe ik het altijd)
natuurlijk wel even uitmeten enz wat waar zit en hoe je het wil hebben maargoed dat is makkelijkste manier ken ook mensen die bouwen hele tekeningen en komen later weer tot de ontdekking dat het toch niet goed is en dan hebben ze de halve kast al verbouwd.. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|