Auteur |
Bericht |
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jan 2010 17:59 Onderwerp: BF2 prive server
| |

|
Goedenavond,
Ik wil straks graag met familie een match bf2 spelen over het internet. Eerst deden we dit via LAN maar dat kan nu niet meer omdat hij in een andere stad verblijft momenteel.
Heeft iemand een idee hoe je een 'server' op kan zetten waar alleen hij bij kan?
ik weet er niet veel van maar volgens mij kan er iets via Direct IP. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 07 Jan 2010 18:05 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 07 Jan 2010 18:42 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ik zou inderdaad Hamachi doen. Hoe goed het werkt verschilt bij mij per game, maar goed het is wel handig hoor, als het werkt. Dat kan je gewoon gebruiken met Direct IP. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jan 2010 18:48 Onderwerp:
| |

|
Maar hoe weet ik mijn eigen IP? ik zie altijd wel wat verschijnen tijdens het laden van het spel, maar daar heb ik niet zo veel aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Everybody_lies |
Geplaatst: 07 Jan 2010 19:56 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 07 Jan 2010 20:04 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Robert schreef: | Maar hoe weet ik mijn eigen IP? ik zie altijd wel wat verschijnen tijdens het laden van het spel, maar daar heb ik niet zo veel aan. |
Nou eerste manier is whatismyip.com , maar als j e hamachi installeert en opstart krijg je ook een apart Hamachi IP, volgens mij kan je die dan ook gebruiken voor Direct IP joinen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 07 Jan 2010 20:32 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Probeer met Hamachi eerst gewoon een LAN game aan te maken en kijken of dat familielid die kan zien, dat is juist het hele idee achter het programma, dat je niet bezig hoeft met IP adressen etc.
Als dat niet werkt, doe dan Direct IP en gebruik het Hamachi IP; als je namelijk je externe IP gebruikt (via watismijnip.nl oid) moet je waarschijnlijk eerst nog poorten gaan forwarden in je router, Hamachi omzeilt dat gedoe. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jan 2010 20:48 Onderwerp:
| |

|
Cor schreef: | Probeer met Hamachi eerst gewoon een LAN game aan te maken en kijken of dat familielid die kan zien, dat is juist het hele idee achter het programma, dat je niet bezig hoeft met IP adressen etc.
Als dat niet werkt, doe dan Direct IP en gebruik het Hamachi IP; als je namelijk je externe IP gebruikt (via watismijnip.nl oid) moet je waarschijnlijk eerst nog poorten gaan forwarden in je router, Hamachi omzeilt dat gedoe. |
hmm kijk het probleem is, dat vorige keer dat we hamachi gebruikten bij mijn broer (familielid) die virusscanner continu hamachi in quarantaine gooide omdat het zogenaamd een virus moest voorstellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 07 Jan 2010 21:40 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jan 2010 22:50 Onderwerp:
| |

|
Hamachi beidde geinstalleerd, maar we krijgen een failed to connect error. ik zou niet weten waarom. In hamachi staan we allebei op groen.
Via direct IP lukt het ook niet.
ik weet ook niet wat ik bij 'Port' in moet voeren. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 07 Jan 2010 23:01 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | Hamachi beidde geinstalleerd, maar we krijgen een failed to connect error. ik zou niet weten waarom. In hamachi staan we allebei op groen.
ik weet ook niet wat ik bij 'Port' in moet voeren. | Handige guide. Download en installeer ook hamachi 1.0.1.5. De nieuwere hamachi versies staan erom bekend dat ze problemen geven. COH Kiss my Rank server tool kan je daarnaast ook gebruiken om je ingame ip te veranderen naar je hamachi ip adres. Ook beide de laatste patch geinstalleerd?
edit: Hier nog een guide |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 07 Jan 2010 23:43 Onderwerp:
| |

|
The Source schreef: | Robert schreef: | Hamachi beidde geinstalleerd, maar we krijgen een failed to connect error. ik zou niet weten waarom. In hamachi staan we allebei op groen.
ik weet ook niet wat ik bij 'Port' in moet voeren. | Handige guide. Download en installeer ook hamachi 1.0.1.5. De nieuwere hamachi versies staan erom bekend dat ze problemen geven. COH Kiss my Rank server tool kan je daarnaast ook gebruiken om je ingame ip te veranderen naar je hamachi ip adres. Ook beide de laatste patch geinstalleerd?
edit: Hier nog een guide |
Ah het is net gelukt via Connect IP, we hadden eerst nog even wat firewall problemen. mocht het weer niet lukken dan zal ik zeker naar jouw site's kijken.
allemaal bedankt voor de hulp. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|