Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Robert BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 17:59    Onderwerp: BF2 prive server Reageren met citaat

Goedenavond,

Ik wil straks graag met familie een match bf2 spelen over het internet. Eerst deden we dit via LAN maar dat kan nu niet meer omdat hij in een andere stad verblijft momenteel.

Heeft iemand een idee hoe je een 'server' op kan zetten waar alleen hij bij kan?

ik weet er niet veel van maar volgens mij kan er iets via Direct IP.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Hamachi?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik zou inderdaad Hamachi doen. Hoe goed het werkt verschilt bij mij per game, maar goed het is wel handig hoor, als het werkt. Dat kan je gewoon gebruiken met Direct IP.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar hoe weet ik mijn eigen IP? ik zie altijd wel wat verschijnen tijdens het laden van het spel, maar daar heb ik niet zo veel aan.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Maar hoe weet ik mijn eigen IP? ik zie altijd wel wat verschijnen tijdens het laden van het spel, maar daar heb ik niet zo veel aan.

http://www.google.be/#hl=nl&source=hp&q=wat+is+mijn+ip&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=wat+is+mijn+ip&fp=8ad54749fc6c0cb2
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Robert schreef:

Nou eerste manier is whatismyip.com , maar als j e hamachi installeert en opstart krijg je ook een apart Hamachi IP, volgens mij kan je die dan ook gebruiken voor Direct IP joinen...
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Probeer met Hamachi eerst gewoon een LAN game aan te maken en kijken of dat familielid die kan zien, dat is juist het hele idee achter het programma, dat je niet bezig hoeft met IP adressen etc.
Als dat niet werkt, doe dan Direct IP en gebruik het Hamachi IP; als je namelijk je externe IP gebruikt (via watismijnip.nl oid) moet je waarschijnlijk eerst nog poorten gaan forwarden in je router, Hamachi omzeilt dat gedoe.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Cor schreef:
Probeer met Hamachi eerst gewoon een LAN game aan te maken en kijken of dat familielid die kan zien, dat is juist het hele idee achter het programma, dat je niet bezig hoeft met IP adressen etc.
Als dat niet werkt, doe dan Direct IP en gebruik het Hamachi IP; als je namelijk je externe IP gebruikt (via watismijnip.nl oid) moet je waarschijnlijk eerst nog poorten gaan forwarden in je router, Hamachi omzeilt dat gedoe.

hmm kijk het probleem is, dat vorige keer dat we hamachi gebruikten bij mijn broer (familielid) die virusscanner continu hamachi in quarantaine gooide omdat het zogenaamd een virus moest voorstellen.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.merriam-webster.com/dictionary/exception
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Hamachi beidde geinstalleerd, maar we krijgen een failed to connect error. ik zou niet weten waarom. In hamachi staan we allebei op groen.

Via direct IP lukt het ook niet.

ik weet ook niet wat ik bij 'Port' in moet voeren.
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Hamachi beidde geinstalleerd, maar we krijgen een failed to connect error. ik zou niet weten waarom. In hamachi staan we allebei op groen.

Handige guide. Download en installeer ook hamachi 1.0.1.5. De nieuwere hamachi versies staan erom bekend dat ze problemen geven. COH Kiss my Rank server tool kan je daarnaast ook gebruiken om je ingame ip te veranderen naar je hamachi ip adres. Ook beide de laatste patch geinstalleerd?

edit: Hier nog een guide
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 07 Jan 2010 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

The Source schreef:
Robert schreef:

Handige guide. Download en installeer ook hamachi 1.0.1.5. De nieuwere hamachi versies staan erom bekend dat ze problemen geven. COH Kiss my Rank server tool kan je daarnaast ook gebruiken om je ingame ip te veranderen naar je hamachi ip adres. Ook beide de laatste patch geinstalleerd?

edit: Hier nog een guide

Ah het is net gelukt via Connect IP, we hadden eerst nog even wat firewall problemen. mocht het weer niet lukken dan zal ik zeker naar jouw site's kijken.

allemaal bedankt voor de hulp.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: