Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende  
Thejoker BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Crap in their pants......

Wie verkiest l4d2 nou boven KZ2.. lame noobs.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sutefuu BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

@ alle mensen die zeiden: WOOT KILLZONE 2 GOTY!!!!!!
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Terecht.

En Sony fanboys: stop crying.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Sorry, dat KZ2 niet de game van het jaar is, is 1 ding, maar WAAROM L4D2? Daar kan ik het toch niet mee eens zijn. Eerlijk en wel -- het is een leuk spel, maar kom op, ik vind het niet eens vernieuwend genoeg tov het eerste deel om GotY te worden. L4D1 had het vorig jaar nog eerder mogen worden, en toen was de CoD-concurrentie ook niet zo hevig.

Natuurlijk is L4D(2) wel één van de beste coöp games all time.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Het irritante gejank van PS3 fanboys begint me keihard de spuitgaten uit te lopen. De industrie is beter af zonder het hypocriete stelletje non-gamers dat ze zijn.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

BOEIE!

Who cares....
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Het irritante gejank van PS3 fanboys begint me keihard de spuitgaten uit te lopen. De industrie is beter af zonder het hypocriete stelletje non-gamers dat ze zijn.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat

GameSpot geeft Left 4 Dead 2 trouwens een dikke 9.0.
Echter zeggen ze wel dat het spel niet echt vernieuwing met zicht meebrengt. Dan vraag ik me af wat die negen rechtvaardigt...

Niet dat Left 4 Dead 2 een slechte game is, hoor. Ik vind het juist een erg leuke game. Echter vind ik een negen dan een vrij hoog cijfer. That's all!
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Remy Lanslots schreef:
GameSpot geeft Left 4 Dead 2 trouwens een dikke 9.0.
Echter zeggen ze wel dat het spel niet echt vernieuwing met zicht meebrengt. Dan vraag ik me af wat die negen rechtvaardigt...

Niet dat Left 4 Dead 2 een slechte game is, hoor. Ik vind het juist een erg leuke game. Echter vind ik een negen dan een vrij hoog cijfer. That's all!

Ja, en vooral daarbij een GotY nominatie, zwaar overdreven. Zoals ik al zei, L4D had het in zekere mate nog wel verdiend om een nominatie te krijgen, L4D2 gewoon niet.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Sowieso vind ik het nogal vreemd om nu al Assassin's Creed II en Left 4 Dead 2 mee te nemen in de nominaties, de games zijn namelijk net uit en het merendeel van de stemmers zal ze waarschijnlijk nog niet in huis gehaald hebben.

Zelf vond ik Killzone 2 een zeer gave ervaring, of het beter is dan L4D2 kan ik niet zeggen, want die game heb ik nog niet kunnen spelen. Sowieso vind ik Killzone 2 wel enkele nominaties waard, en hij heeft er toch ook enkele? Gisteren namelijk gestemd en heb de game twee keer ofzo voorbij zien komen.

Overigens, Roderick, het zijn niet alleen PS3 fanboys die lopen te janken, je kan beter fanboys in het algemeen zeggen, want er zijn ook genoeg 360, Wii en PC gamers die af en toe lopen te krijsen. Sowieso kan ik het me in dit geval wel indenken.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond Killzone 2 - en nu ga ik veel mensen beledigen - oersaai. Sorry, maar dat spel was echt slaapverwekkend. Resistance 2 was veel leuker, hoewel minder spectaculair, "filmisch" en grafisch overweldigend.

in my opinion of course :p

Ik heb het nu overigens puur qua fun voor mij, niet de beoordeling qua spel op grafisch gebied, speelbaarheid en geluid.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Rule #1: Een game van het begin van het jaar kan nooit GOTY worden. Gamers zijn dom, die onthouden toch niets dat langer is geleden dan de laatste game die ze speelden
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Dat is het probleem van GOTY Awards meestal, maar met die stelling zouden volgend jaar Heavy Rain, Alan Wake, Mass Effect 2, God of War III, Gran Turismo 5, Mafia II, Red Dead Redemption, BioShock 2, bla, bla,dielalkbasdf... geen GOTY kunnen worden. Dit voorjaar was waarschijnlijk te rustig om in zijn geheel onthouden te worden.

Goed, mijn Game Of The Year staat toch al vast, een game die scoort op elk vlak en gewoon puur vertier is: The Beatles: Rock Band.
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Rule #1: Een game van het begin van het jaar kan nooit GOTY worden. Gamers zijn dom, die onthouden toch niets dat langer is geleden dan de laatste game die ze speelden

Dat zei ik op de chat ook al tegen Gezer, maar Gezer is koppig
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 19:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Overigens, Roderick, het zijn niet alleen PS3 fanboys die lopen te janken, je kan beter fanboys in het algemeen zeggen, want er zijn ook genoeg 360, Wii en PC gamers die af en toe lopen te krijsen. Sowieso kan ik het me in dit geval wel indenken.

Roderick heeft eigenlijk wel gelijk hoor, in 80% van de gevallen gaat het om gezeur van 'Sony Fanboys'. Net alsof de PS3 superieur is en al het andere minderwaardig.

Of ja ze zijn in ieder geval sneller op hun teentjes getrapt laat ik het zo zeggen.

Naja ik wil ook een PS3 hoor daar niet van. (ít's comming soon... I hope)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Stefan van B schreef:
Dit voorjaar was waarschijnlijk te rustig om in zijn geheel onthouden te worden.
Hoeveel keer werd GTA4 tot GOTY gekozen in vergelijking met Gears of War 2, Fallout 3, Fable II of LittleBigPlanet?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joni Philips schreef:

Ja, dat klopt Daarom snap ik ook eigenlijk niet waarom geweldige games als Mafia II en Heavy Rain en GT5 uitkomen in het begin van 2010, dat slaat toch op shit Je hebt serieus 10 keer meer kans om GotY te worden als je aan het einde van een jaar releaset.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat

GOTY titel is overrated. Ieder heeft zn eigen mening. Mijn GOTY zijn anders dan die van een ander. Ik heb Killzone 2 liggen, maar het spel kan me geen donder boeien. Ik ben ergens in een level gestopt en heb het spel niet meer aangeraakt. Het is gewoon een schijt spel met een gaar verhaal, cheesy voice-acting, enz. enz. enz. Ik pak inderdaad liever nog een Batman: Arkham Asylum of een Uncharted 2 op, dan dat ik Killzone 2 in mn PS3 steek.

Killzone 2 kunnen ze beter benoemen tot: OGOTY (Overrated Game Of The Year) Die titel verdient ie namelijk met vlag en wimpel.

En nu ga ik weer lekker verder met Bad Company 2 Beta
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat

@roderick jij hyped bijna elke xbox game.
en alle ps3 games zijn 'WEL OKE' volgens jou
dus wie is de fanboy

ik kan me niet herrineren hoelang en hoe erg jij forza 3 de hemel in hebt geprezen

en als wij blij zijn met kz2 zijn we fanboys
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou Killzone 2 geen GOTY kunnen noemen maar het is zekers een dijk van een game, ik vind het echt lame dat Left4Dead word genomineerd & Street Fighter IV niet. (Die veel hogere score`s wist te ontvangen)

Nu blijkt mijn VGR van een tijdje terug uit te komen.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Precies!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

chimnino schreef:
Ik pak inderdaad liever nog een Batman: Arkham Asylum of een Uncharted 2 op, dan dat ik Killzone 2 in mn PS3 steek.
Batman en Uncharted 2 zijn ook gewoon beter dan Killzone 2.
Terug naar boven
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 19 Nov 2009 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Please Chimino, ben je een fanboy ofzo. |
Killzone 2 is gewoon een gruwelijke titel. Zag er echt sick uit. Hij is beter dan LFD idd

GOTY is gewoon een een te grote populariteitshype geworden. MW2
zou ook niet genomineerd mogen zijn. Maar hij is natuurlijk populair.

Wel jammer dat een sommige redacteuren ook fanboy zijn. (niet joni)

Uncharted 2 steekt er van al die games met kop en schouders bovenuit btw
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 20 Nov 2009 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat

No ps3 no living: ga lekker over de afsluitdijk fietsen.

Kurosaki01 schreef:
Citaat:

Roderick heeft eigenlijk wel gelijk hoor, in 80% van de gevallen gaat het om gezeur van 'Sony Fanboys'. Net alsof de PS3 superieur is en al het andere minderwaardig.

Of ja ze zijn in ieder geval sneller op hun teentjes getrapt laat ik het zo zeggen.

Naja ik wil ook een PS3 hoor daar niet van. (ít's comming soon... I hope)

Sony fanboys zijn agressief, een irritant volkje en dat komt omdat ze de vorige generatie extreem verwend zijn. Een kind dat jarenlang op rozen leeft en daarna een proefje krijgt van het echte leven gaat ook zo lopen bitchen. Serieus Sony fanboys: grow the fuck up. De PS3 krijgt ge-wel-di-ge games maar het ENIGE wat jullie doen is fucking BITCHEN dat "game X" weer 2tiende tekort krijgt in review X...Ga er gewoon een beetje lol mee beleven ofzo. Daarnaast zijn PS3 games niet de heilige graal en mag daar zeker kritiek op geleverd worden, want hoewel PS3 games er over het algemeen schitterend uitzien, er zijn vaak minder uitziende concurrenten die leuker spelen. Laten Sony devs daar maar eens goed naar kijken.

/Einde rant.

Uncharted 2 is GoTY.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 4

Ga naar: