Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
premie_hunter BerichtGeplaatst: 12 Dec 2009 20:53    Onderwerp: xbox-live disconnect Reageren met citaat

Ik heb laatst een nieuwe modem en router genomen, omdat de vorige kapotwaren gegaan door het internetbedrijf. Sinds ik die disconnect mijn internet (alleen op de xbox) wel eens voor 1 seconde. Toen ik test connection deed kreeg ik iets over dat ik geen open-Nat had weet iemand of het hieraan ligt of iets anders?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Dec 2009 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

10 seconden google leverde me dit op

http://www.video-game-forums.com/general-and-online-discussion/57850-setting-static-ip-open-nat-your-360-all-owners-should-do.html
Terug naar boven
D i R T Y BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 12:25    Onderwerp: Re: xbox-live disconnect Reageren met citaat

premie_hunter schreef:
Ik heb laatst een nieuwe modem en router genomen, omdat de vorige kapotwaren gegaan door het internetbedrijf. Sinds ik die disconnect mijn internet (alleen op de xbox) wel eens voor 1 seconde. Toen ik test connection deed kreeg ik iets over dat ik geen open-Nat had weet iemand of het hieraan ligt of iets anders?

Heb ik ook wel eens last van gehad. Gebruik je wireless? Dan kun je beter overstappen op wired. Dan weet je zeker dat het niet aan de verbinding ligt.
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat

idd zoals the_dan al zegt:je IP en DNS etc. statisch maken kan helpen en ook aan de kabel gaan kan ook.

Maar ik denk dat je poorten opengooien moet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: