Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
D: BerichtGeplaatst: 30 Okt 2009 21:10    Onderwerp: [rage + mania] red alert 3 Reageren met citaat

Gister zonder alteveel moeite een brutal opponent verslagen (allies: lisette) en trophy ervoor gekregen, ben vandaag bezig geweest met 3 medium wat denk je, ik heb een van hun gecrippled ik save, op een gegeven moment gaat er iets mis (ik was vergeten een brug weg te schieten zodat mn defenses beter geconcentreerd stonden (minimaal, maar is nodig tegen die kutdrones en vliegtuigjes) zag dat de gecrippelde opponent opeens weer een constructionyard had (dat KAN gvd nieteens want ik had zowel zn con yard als zn warfactory gemold en hij had verder helemaal niks, en random crates staan uit) en dus opponent no.3 kwam aanrijden met zn tankjes + commando op de brug terwijl ik mn vindicators net terug liet komen van opponent 2's conyard..dus ik had zoiets van fuck it dit werkt gewoon niet zo en load dus even, maar nee hoor..spel freezed tijdens het laden.

Hard reset op mn ps3. Ik=geirriteerd.

2-3min later..
Titlescreen>multiplayer>skirmish>load.

spel freezed gvd weer tijdens het loaden.

Met andere woorden save corrupt anders deed ie dat niet. Ik heb het gehad nu, ik ben laaiend dat ten eerste die 3vs1 trophy zo achterlijk moeilijk is, dat de computer zit te cheaten met conyards die hij nieteens kan hebben tenzij hij een conyard van een teammaat had ingenomen die ik notabene al onder handen aan het nemen was (2e opponent ja, die reed zn conyard weg na dat laatste vindicator bombardement en ik kon em niet terug vinden.. dus wtf is dit nou..is dat ding leuk basis van opponent 1 ingereden ofzo en dat opponent 1 em innam? die 'opeens nieuwe' conyard van 1 was namelijk damaged... snap er echt geen zak van he) en dan dan ook nog eens mijn savefile corrupt is door een kutbug of zoiets.

Nou laat het dan ook maar zitten, ik ben alle zin in dat spel echt compleet verloren nu.

Leuk joh.. red alert 3 op de ps3.

edit: voor de relevantie:

Ik speelde tegen 3 medium soviet: moskvin's.
Vindicator rush werkt tegen 1 of 2 opponents maar die 3e heeft gewoon vrij spel, ik had het uberhaupt niet gered door die kut vacuum imploder (die 2 opponents al hadden mind you)

Ik lees net op een site waar iemand anders ook al scheitzat was van deze kuttrophy dat de beste manier een 'infantry' rush is met rising sun tegen 3 rising sun: shinzo's.

Maar als er iets is waar ik nekkramp van krijg is het wel tegen de rising sun op medium spelen, met die gore tyfus rocket angels.

edit2:

Ok... nou ik weet iig wat ik nu echt moet doen lol... fuck allies... wat een ruk leger is dat.. die infantry rush.. man.. ik liep echt letterlijk over alles en iedereen heen dat ik tegenkwam.. gewoon popjes blijven bouwen ik had binnen 2 minuten 50 man ofzo en dus pincerde ik het hele zootje naar de mallemoeren, die tankbusters raggen echt in miliseconden alles weg rofl.. niks kon ze stoppen dat hele tankjes en popjes leger wat die 3 teams tegen mij hadden hoefde ik nieteens op te letten alles ging aan gort zowat instant... :l

Vanaf nu speel ik dus met rising sun he

Laatst aangepast door D: op 30 Okt 2009 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 30 Okt 2009 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk voor je....

Laatst aangepast door chimnino op 30 Okt 2009 21:46; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 30 Okt 2009 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
Leuk voor je....

Nu wel ja.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: