Auteur |
Bericht |
|
lp640 |
Geplaatst: 25 Okt 2009 00:04 Onderwerp: Xbox 360 GamerTag recovery XBOX LIVE GOLD..
| |
|
Beste,
Ik ga binnenkort weer een xbox 360 aanscaffen, ik had nog 13 maanden xbox live op me oude xbox 360/gamertag.
En nu was mijn vraag als ik mijn gamertag recover op mijn nieuwe xbox 360, kan ik dan mijn xbox 360 gold lidmaatschap nog gebruiken.. of niet meer?
De lidmaatschap is nog geldig t/m maart 2010.
Alvast bedankt voor je hulp.
Met vriendelijke groet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 25 Okt 2009 16:06 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik heb ditzelfde geantwoord op je pm, maar ik plaats het hier ook even omdat ik niet weet of je die inbox bekijkt:
Ik zie niet in waarom niet. Gold is voor zover ik weet niet eens afhankelijk van het hebben van een xbox, je kan volgens mij ook online een gamertag aanmaken en die gold geven. Recover gamertag zou dus ook gewoon gold moeten terughalen.
Probeer anders eens in te loggen op xbox.com met je live account. Op deze link vind je je huidige lidmaatschapsniveau, maar je kan ook gewoon op de hoofdpagina kijken naar je avatar. Met een gouden randje heb je goud, met een zilveren heb je zilver. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 25 Okt 2009 16:09 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
AmazingShikoku |
Geplaatst: 25 Okt 2009 16:11 Onderwerp:
| |

|
Gold is in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken niet gebonden aan de xbox van de gebruiker maar alleen maar aan het account. Er bestaan namelijk ook PC functies voor Xbox Live waar je je Gold account voor zou kunnen gebruiken.
Als je op dit moment gewoon gold hebt en je krijgt straks een nieuwe Xbox kan je gewoon recover account doen en je hebt je Gold account in volle glorie terug.
Geloof me, ik spreek uit ervaring. Ik zit op dit moment op mijn derde gereviseerde Xbox in 4 jaar en ik heb hier nog nooit problemen mee gehad. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 25 Okt 2009 16:20 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het altijd zo gestoord dat er zoveel mensen zijn die gewoon meer dan eens een console kopen. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 25 Okt 2009 17:57 Onderwerp:
| |

|
Zie de PM die ik je heb gestuurd. |
|
Terug naar boven |
|