Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
D: BerichtGeplaatst: 23 Okt 2009 14:39    Onderwerp: Yes asia Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

kan iemand mij even snel wat heads up geven over de betaal mogelijkheden van yes asia?

Kan ik met accept giro betalen?

Ik heb geen online betaalmogelijkheden, ik zou in het ergste geval een vriend kunnen vooruitbetalen en dat hij het dan met zn paypal doet (als dat mogelijk is that is) maar accept giro zou ik wel prettig vinden, zo doe ik dat ook altijd bij bol.com.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
crono999 BerichtGeplaatst: 23 Okt 2009 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jul 2009
Berichten: 257

Yes asia is een Internationale website en aceptgiro gaat niet werken.
Wel zou je een banktransfer kunnen proberen,maar daar gaan altijd wat dagen overheen.Paypal heb ik geen idee van,ikzelf betaal altijd vie creditcard,handig en simpel.

Over yesasia zelf,tis een prima website spullen worden goed en optijd geleverd en je wordt altijd op de hoogte gehouden over verzenden,En ze verzenden gratis,al moet je dan wel iets langer wachten,maar daar heb ik zelf geen probleem mee,de prijs maakt het meestal wel goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 24 Okt 2009 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

crono999 schreef:
Yes asia is een Internationale website en aceptgiro gaat niet werken.
Wel zou je een banktransfer kunnen proberen,maar daar gaan altijd wat dagen overheen.Paypal heb ik geen idee van,ikzelf betaal altijd vie creditcard,handig en simpel.

Over yesasia zelf,tis een prima website spullen worden goed en optijd geleverd en je wordt altijd op de hoogte gehouden over verzenden,En ze verzenden gratis,al moet je dan wel iets langer wachten,maar daar heb ik zelf geen probleem mee,de prijs maakt het meestal wel goed.

hmz.. dus dat word niks.. naja iig bedankt voor de informatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group