Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
LordyLord BerichtGeplaatst: 25 Okt 2009 16:14    Onderwerp: Draadloze verbinding voor de 360 Reageren met citaat

Verhaaltje:
Ik heb al een behoorlijke tijd een 360, en ik speel er eerlijk gezegd nauwelijks op sinds dat ik hem heb gekocht. Sure, ik heb Fable II en nog wat games uitgespeeld. Maar de grootste reden dat ik er geen gebruik van maak is omdat ik er gewoon geen internetverbinding mee heb.
1: Mijn 360 staat op een andere verdieping dan mijn modem. En om verbinding te maken moet ik óf een gat in mijn plafond maken, of een zo'n draadloze zender voor de 360 kopen.
2: De tv waarop de 360 is aangesloten is niet bepaald HD (waar Jonezy me steeds lieflijk aan herrinert).
Dus de vraag is, is een draadloze verbinding op de 360 wel wat waard, en zo ja; Is dat te verkiezen boven een HD scherm van rond de 200 euro op mijn kamer te plaatsen?

Ps. Ik heb een arcade, daar zal dus zeker een harde schijf bij moeten, en ik heb gehoord dat je ook gewoon zo'n extern ding in kan pluggen op de 360. Iemand ervaring?

Greets, Jin-

ehh... LordyLord
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 25 Okt 2009 16:15    Onderwerp: Re: Draadloze verbinding voor de 360 Reageren met citaat

Hm, ik kan je toch echt aanraden om een HD scherm te kopen, een kabel heb je wel, want serieus, die draadloze dingen voor de Xbox zijn harstikke duur. Een draadloze ontvanger + HDD is net zo duur als een nieuw HD scherm.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 25 Okt 2009 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Yep, maak een gat in je plafond.
Terug naar boven
Toretto BerichtGeplaatst: 25 Okt 2009 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Een perfect alternatief voor "draadloos" is zo' n homeplug van onder andere Devolo. Die sluit je gewoon aan op het stopcontact boven en onder, je sluit ze via een netwerkkabeltje aan op respectievelijk je xbox en router, en bam: Internetconnectie met je Xbox 360 die tig keer sneller is dan dat draadloze gedoe.

Sure, die homeplugs zijn ook niet goedkoop maar wel stukken en stukken sneller dan wireless...
Terug naar boven
LordyLord BerichtGeplaatst: 25 Okt 2009 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Taw0n schreef:
Yep, maak een gat in je plafond.

Kudo's voor avatar.

Toretto schreef:
Sure, die homeplugs zijn ook niet goedkoop maar wel stukken en stukken sneller dan wireless...

Oeh, ik heb ze opgezocht. En dan vind ik rond de 80 euro verschil eerlijk gezegd niet veel voor een HD tv tegenover mijn oude situatie.
Toch bedankt.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: