Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
stoner4life420 BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009 11:41    Onderwerp: 3rd Party H2H Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2009
Berichten: 21

Dacht zet deze website neer hier voor bezitters van zowel 360, PS3 eigenaren:

http://www.lensoftruth.com/

vooral de vergelijkingen zijn wel interessant als je niet weet op welke console je het best een 3rd party game kan halen... check bv de H2H comparison van NFS Shift.. Dirt 2, of Operation Flashpoint

best jammer van die PS3.. zou toch denken dat ze zo langzamerhand wel wat meer ervaring krijgen met de PS3 architectuur of die ongelimiteerde kracht -in vergelijking met de 360-, of tenminste dat schreeuwen die sony kinders op deze website altijd zo hard..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LordDusk BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009 12:00    Onderwerp: Re: 3rd Party H2H Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mrt 2009
Berichten: 291

stoner4life420 schreef:
Dacht zet deze website neer hier voor bezitters van zowel 360, PS3 eigenaren:

http://www.lensoftruth.com/

vooral de vergelijkingen zijn wel interessant als je niet weet op welke console je het best een 3rd party game kan halen... check bv de H2H comparison van NFS Shift.. Dirt 2, of Operation Flashpoint

best jammer van die PS3.. zou toch denken dat ze zo langzamerhand wel wat meer ervaring krijgen met de PS3 architectuur of die ongelimiteerde kracht -in vergelijking met de 360-, of tenminste dat schreeuwen die sony kinders op deze website altijd zo hard..


Nice dankje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Damn wat is Operation Flashpoint enorm superieur op de xbox 360!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Sowieso komt gezien de peilingen de PS3 niet goed uit de kast.

:PS3 Winners ( 8 ) :Tie ( 9 ) :Xbox 360 Winners ( 21 )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Wat een onzin zeg, sommige screens wil ik wel geloven dat er net wat meer foliage op de 360 versie is, maar die screens die opeens 10 × zo vaag worden als je rollovert vind ik echt nep.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

T' wordt pas een trolltopic als we een site die de xbox 360 als winnende partij verkiest in 2/3de van de gevallen in het PS3forum. Als bezitter van en een xbox 360 en een ps3 vind ik de reacties van de ps3 bezitters dan ook weer uiterst kinderachtig. Mocht het namelijk de andere kant op leunen dan zouden de reacties zijn: 'Zie je weer, de superieure hardware komt nu ook echt wel tot zijn uiting'

Sowieso vind ik excusen als ''luie ports'''of ''wie geeft er om graphics'' een beetje slappe hap want dan onderken je wel het probleem maar blijft de PS3 alleen maar op een negatief spoor natuurlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Gezer schreef:
Wat is dan het probleem met de PS3? Ga niet de kont likken van Gabe Newell, PS2 was ook moeilijk om voor te ontwikkelen maar uiteindelijk konden de devs er wel mooie games voor maken.

Je hebt luie devs, dit moet je niet gaan ontkennen, als de first en 2nd party van Sony mooi games kan maken, waarom zij dan niet? Dit bewijst dat er geen problemen zijn op de PS3 en dat de berichten die we 2 jaar geleden zagen van: "PS3 is teh doomed", "PS3 fail" totaal onterecht zijn. Erg spijtig dit topic, net op de dag dat Uncharted 2 komt, één van de mooiste consolegames(volgens Roderick zelfs de mooiste).


bla, bla, bla, bla, bla. Een boel bullcrap om iets wat ik niet gezegd heb.

Ik zeg niet dat er een probleem is met de PS3. Ik zeg dat jullie die zelf maken. Het feit dat je ontevreden bent over third party games op de PS3 staat los van het feit dat die site beide versies op grafische kwaliteit beoordelen. Als daar de xbox 360 positiever uitkomt gaan mensen die de PS3 prefereren er een trolltopic van maken, en andersom ook hoor.

Het feit dat Uncharted 2, een game waar ik zelf een groot fan van ben, vandaag uitkomt heeft niks te maken met de vergelijking van third party games en het feit dat jij van de uitkomst geirriteerd raakt. Dat vind ik een beetje zielig doen namelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Gezer schreef:
Je zei
Citaat:
Sowieso vind ik excusen als ''luie ports'''of ''wie geeft er om graphics'' een beetje slappe hap want dan onderken je wel het probleem maar blijft de PS3 alleen maar op een negatief spoor natuurlijk.


En nee, ik zie deze vergelijkingsvideos als bullshit, we weten wat GT allemaal heeft gedaan om de 360 versie superieurder te laten overkomen. Ik ben ook niet zielig om me bezig te houden met pixeltjes wars, "mijn console heeft meer pixels dan die van jou" lol. Mijn laatste multiplatgame was Batman:AA en heb daar geen last van gehad.



Juist, het probleem dat je zelf maakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Meh, graphics maken mij niet veel uit als ze tenminste niet prehistorisch zijn.
En dan vooral niet of het beter is op een andere console.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Dat moet je het ook maar zelf weten. Ik lok niet de discussies uit mijn vriend. Soms is het beter om een topic te negeren dan op dingen in te gaan en dingen te gaan roepen, zeker als het in het forum van de 'andere' console is natuurlijk.

Laatst aangepast door AmazingShikoku op 16 Okt 2009 18:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

3rd party games? lmao, PS3 heeft nu zoveel exclusive`s dit jaar en volgend jaar dat ik helemaal geen 3rd party games hoef te kopen voor mijn gaming fix.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009 18:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

ninodude schreef:
3rd party games? lmao, PS3 heeft nu zoveel exclusive`s dit jaar en volgend jaar dat ik helemaal geen 3rd party games hoef te kopen voor mijn gaming fix.


Jammer alleen dat de helft heeft besloten om niet naar firstlook te komen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Okt 2009 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Maakt mij niet uit, ik ga sowieso niet naar first look, maar het liefst heb ik dat ze helemaal geen filmpjes meer op internet zetten, ik heb Uncharted 2 voor 1/3 al op internet gezien vind ik wel een beetje jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
stoner4life420 BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2009
Berichten: 21

haaa sony kinders hier hebben lange tenen..

en weer typisch gezer gheheh... wie anders zit er ook 100 x op één dag op gamed.nl rond te kijken.. (ga trouwens es normaal leren schrijven, niet als een ketelbinkie, hoe puberaal ben je)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

lol, ik weet niet hoe jij leest? Maar Gezer typt redelijk normaal in mijn ogen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Okt 2009 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Trueskill schreef:
lol, ik weet niet hoe jij leest? Maar Gezer typt redelijk normaal in mijn ogen.

In tegenstelling tot jezelf, Stoner4Life
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group