Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 30 Okt 2009 11:51    Onderwerp: Makkelijk (gratis) Wii Points verdienen! Reageren met citaat

*Update*
Zucht het is natuurlijk te mooi om waar te zijn Je moet het binnen 30 dagen doen nadat je voor het eerst bij het wii winkelkanaal geweest bent. lame @ me

Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden. Of open laten voor nieuwe wii bezitters natuurlijk!

Originele tekst:

Nintendo heeft een heel mooi initiatief gelanceerd, namelijk geef aan dat je elkaar hebt geholpen om met je wii op internet te komen, en krijg ALLEBEI 500 wii points! (de helper en de geholpene krijgen allebei 500 points)
Dus: Je kan zelf maar 1 keer zeggen dat je geholpen bent, en 20 keer zeggen dat je geholpen hebt. Als je 10 en 20 keer geholpen hebt, kan je ook gratis oude nintendo games downloaden van VC.

Wat heb je nodig: Een Nintendo Wii die online kan, en die onlangs een update heeft gehad van de systeemsoftware.
Wat moet je kunnen: Je mag nog niet 'geholpen' zijn met online gaan door iemand anders. (Dit zou je specifiek aangegeven moeten hebben, dus als je niet begrijpt wat ik bedoel, dan val je onder de doelgroep )

Optie1: Je wilt geholpen worden door mij (zodat je heel snel je 500 punten hebt!) Ga naar je wii winkelkanaal en klik op verbindingshulp (links onderaan). Voer mijn wii friendcode in bij 'ik ben geholpen door':
8295 2733 0752 6508
En stuur me een berichtje (wii of hier op gamed) dat ik jou moet invoeren als geholpene. Daar heb ik dus jouw wii friendcode voor nodig.

Optie2: Je hebt niet zo'n haast, en wil eigenlijk zelf ook als helper meedoen (maar bent zelf nog niet geholpen). Zet dat hier neer op het forum (inc friendcode), en ik koppel je aan een volgend persoon die hetzelfde wil. Op die manier kan ik een schema maken zodat iedereen uiteindelijk 500 punten (of meer) krijgt.

Merk op: Zie het Wii winkelkanaal (en nintendo site) voor een duidelijke uitleg over hoe dit in elkaar steekt (want je bent natuurlijk sceptisch over het woordje gratis, zoals elke nederlander). Dit helpsysteem is volgens mij toegevoegd bij de laatste software-update, dus je moet wel eerst je systeemsoftware bijwerken naar de laatste versie. Je kan dit ook gewoon doen met de vrienden uit je eigen omgeving om nog meer punten te krijgen

Officiele naam: Verbindingshulp
Site:http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/news/2009/nintendo_lanceert_promotie_verbindingshulp_14834.html
(neem aan dat link naar nintendo mag?)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: