Auteur |
Bericht |
|
zie sang |
Geplaatst: 02 Sep 2009 23:42 Onderwerp: GOW 1en 2 niet in 2009 voor Europa maar wel voor USA :-(
| |

|
Sony Computer Entertainment Europe heeft aan VG247 bevestigd dat de God of War Collection niet in 2009 in Europa zal gaan verschijnen. Een exacte reden voor deze vertraging voor Europa wordt echter niet gegeven.
Weer door de Fransen en de Duitser zeker die geen Engels kunnen lezen
WTF ,
Importeren via USA maar dan zeker ?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 02 Sep 2009 23:49 Onderwerp:
| |

|
Typisch Sony, EU altijd als laagste prioriteit... |
|
Terug naar boven |
|
|
zie sang |
Geplaatst: 03 Sep 2009 00:13 Onderwerp:
| |

|
toch wel jammer he gezer .
Als we weer eens achterkomen door de andere Europeanen .
Vroeger op megadrive en Nintendo 8 bit was alles Eng .
Jij zou daar toch niet zo gemakkelijk mogen overgaan ,
ik ben nochtans ook een psfan maar ik ben hier tegen .
Voor allen of voor niemand , zie ook yazuka3 een schande is het .
Sorry Gezer maar nu ben ik niet eens met je .  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 03 Sep 2009 00:20 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Nice: niet zeuren, Sony vertaalt bijna al hun PS3 exclusives in het Nederlands en andere europese talen. |
Ja dat is waar, maar soms vergeten ze zelfs nog even engels erbij te doen (zie inFamous) die day zero patch maakte t wel goed maarja. Persoonlijk heb ik liever dat ze zich wat meer aan gelijk tijdige releases zouden houden dan meerdere talen in een game te stoppen, dit is nou niet de eerste keer dat de EU langer mag wachten op een game door gerommel van Sony. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 03 Sep 2009 00:34 Onderwerp:
| |

|
poeh poeh als je deze games nog niet gespeeld hebt moet je je schamen. Sorry hoor maar zal me echt niet boeien wanneer deze games uitkomen. Geef mij maar gewoon nummertje 3. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 11 Sep 2009 07:43 Onderwerp:
| |

|
Tjah, dan moet je naar de VS verhuizen ééh. |
|
Terug naar boven |
|
|
megaminh |
Geplaatst: 11 Sep 2009 16:21 Onderwerp:
| |

|
og gwn importeren, ik geef toe ik heb een ps2 maar heb eigenlijk nog nooit GOW gespeeld en ik weet nie eens wrm  |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 18 Sep 2009 01:00 Onderwerp:
| |

|
ben het met Gezer eens. Ik vond Infamous vreselijk in het nederlands. Ik importeer daarom ook alle sony games  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 18 Sep 2009 01:30 Onderwerp:
| |

|
Hitmanhenk schreef: | ben het met Gezer eens. Ik vond Infamous vreselijk in het nederlands. Ik importeer daarom ook alle sony games  |
Dat heeft niks met importeren te maken. Je moet gewoon je Ps3 op engels zetten... |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 18 Sep 2009 07:42 Onderwerp:
| |

|
Hitmanhenk schreef: | ben het met Gezer eens. Ik vond Infamous vreselijk in het nederlands. Ik importeer daarom ook alle sony games  |
Je weet toch dat bij de release van InFamous een talen patch kwam? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 18 Sep 2009 10:46 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Dnarbeis schreef: | Hitmanhenk schreef: | ben het met Gezer eens. Ik vond Infamous vreselijk in het nederlands. Ik importeer daarom ook alle sony games  |
Je weet toch dat bij de release van InFamous een talen patch kwam? | En dat de Amerikaanse versie normaal hetzelfde probleem heeft op een Nederlandstalige PS3. |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 18 Sep 2009 13:15 Onderwerp:
| |

|
die talenpatch heb ik dus blijkbaar gemist en mijn ps3 staat gewoon op engels Misschien nog iemand een suggestie wat het probleem dan nog kan zijn ? gewoon dus die talenpatch downloaden ofzo? |
|
Terug naar boven |
|
|
Antica |
Geplaatst: 10 Okt 2009 17:41 Onderwerp:
| |
Gast
|
Robert schreef: | Gezer schreef: | Nice: niet zeuren, Sony vertaalt bijna al hun PS3 exclusives in het Nederlands en andere europese talen. |
Ja dat is waar, maar soms vergeten ze zelfs nog even engels erbij te doen (zie inFamous) die day zero patch maakte t wel goed maarja. Persoonlijk heb ik liever dat ze zich wat meer aan gelijk tijdige releases zouden houden dan meerdere talen in een game te stoppen, dit is nou niet de eerste keer dat de EU langer mag wachten op een game door gerommel van Sony. |
In UK, Benelux en Scandinavië kunnen ze die games prima in het Engels uitbrengen, dus laat Duitsland en Frankrijk maar lekker wachten als zij zo nodig hun eigen taal erin willen hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|