Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
RaYsoms BerichtGeplaatst: 01 Jan 2007 21:54    Onderwerp: Prijs consoles. Reageren met citaat

Je ziet aardig veel mensen zeiken over de prijs van de ps3, zelf heb ik onlangs nog een x360 gehaald. Ik zou het niet erg vinden als ik over 2-3 jaar een nieuwe console zou moeten/willen halen.
Ik zeg dit niet als iemand die erg rijk is, maar als een arme student , ook de levensduur van een console is natuurlijk belangrijk maar ik zou het persoonlijk niet erg vinden als er een nieuwe xbox over 2 jaar zou komen. Misschien ben ik dan een beetje een graphics hoer, je kunt niet weg nemen dat een nieuwe console meer/nieuwe mogelijkheden met zich mee brengt.
wat is jullie mening hier over?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
link0007 BerichtGeplaatst: 01 Jan 2007 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

mensen moeten niet zeuren. Sommige mensen betalen 200 euro voor een hengel, of voor één kap voor op de scooter.. Opzich vind ik 400 euro voor een high-tec console dan niet zo heel veel meer
Terug naar boven
bearrr BerichtGeplaatst: 02 Jan 2007 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat

inderdaad.
Een console is ook snel 'terugverdiend', het bedrag hangt af van de massa spellen die je voor je console koopt.
Terug naar boven
Sn34ky BerichtGeplaatst: 03 Jan 2007 00:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook al meer geld uitgegeven aan spellen voor de 360 dan de console zelf
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 03 Jan 2007 11:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja, het onmogelijke beschrijf je eigenlijk al: Elke 3 a 4 jaar een nieuwe console die stampvol met de nieuwste techniek zit, voor een lage prijs is gewoon niet mogelijk. Die PS3 kost niet voor niets 500-600 euro, daar zit gewoon dure techniek in. De Xbox 360 is hetzelfde verhaal, alleen kan die goedkoper zijn door de DVD speler (ipv bluray). 400 euro is voor mij de grens wat betreft consoleprijs, vandaar dat ik nog ff wacht met het aanschaffen van de PS3 (ook het magere gamesaanbod houdt me tegen, want als je al een 360 hebt blijft er voorlopig maar weinig over).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: