Auteur |
Bericht |
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 15 Okt 2010 22:44 Onderwerp: USA Stekker Xbox 360 Quick Charge Kit
| |

|
Beste Gamed leden,
Vandaag is mijn Xbox 360 Quick Charge Kit aangekomen uit Engeland. Ik had hem besteld op TheHut. Toen ik het pakketje opendeed merkte ik al snel dat het stopcontant (=spanningbron) niet Europees was! Na wat snel opzoekwerk op Google en m'n eigen vermoedens, kom ik te weten dat het een Amerikaans stopcontact betreft. Bestaan hier omzetters voor en hoe is het mogelijk dat een Brits of Engels bedrijf een toestel verzend naar het Europese vasteland met een Amerikaanse stekker?
Alvast bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 16 Okt 2010 09:24 Onderwerp: Re: USA Stekker Xbox 360 Quick Charge Kit
| |

|
Christian Vuye schreef: | Beste Gamed leden,
Vandaag is mijn Xbox 360 Quick Charge Kit aangekomen uit Engeland. Ik had hem besteld op TheHut. Toen ik het pakketje opendeed merkte ik al snel dat het stopcontant (=spanningbron) niet Europees was! Na wat snel opzoekwerk op Google en m'n eigen vermoedens, kom ik te weten dat het een Amerikaans stopcontact betreft. Bestaan hier omzetters voor en hoe is het mogelijk dat een Brits of Engels bedrijf een toestel verzend naar het Europese vasteland met een Amerikaanse stekker?
Alvast bedankt! |
Doodat jij het besteld hebt
Voor jouw tweede vraag zou ik zeggen, Google het
Edit: Google told me you need something likez thiz http://www.allekabels.nl/Omvormer/1740/1076001/Omvormer-230V---110V,-200-Watt.html |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|